بهترین مارک دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی

با وجود محبوبیت میوه‌های خشک و میزان سلامتی و فوایدی که برای بدن دارند؛ برخی شرکت‌ها غذایی و یا حتی رستوران‌ها تصمیم گرفته‌اند تا این میوه‌های را در اندازه و حجم زیادتری خشک کرده و به صورت بسته‌بندی در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار دهند. تنوع این دستگاه‌ها در بازار بسیار زیاد است؛ اما همه آن‌ها کیفیت خوب و قابل قبولی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند؛ در این راستا تصمیم گرفتیم چند مدل از بهترین مارک دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی را معرفی کنیم. در انتخاب بهترین مارک دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی، عواملی مانند سهولت استفاده، قابلیت اطمینان، دوام، مصرف برق، مقرون به‌صرفه بودن و سهولت نظافت در نظر گرفته شده است.

۱. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک Harvest Saver مدل CDS R-5A

مارک Harvest Saver

این دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی در ایالات متحده آمریکا تولید می‌شود. قفسه‌ها و سینی‌های به کار رفته در آن از جنس استیل است و قادر است دمای خود را تا ۲۰۰ درجه فارنهایت تنظیم نماید؛ بدنه دستگاه به منظور خشک کردن سریع‌تر مواد غذایی و کاهش مصرف انرژی عایق‌بندی شده است و عملکرد کاملاً استانداردی دارد؛ نمایشگر LED به کار رفته در آن قابلیت تنظیم دما و رطوبت را دارد. ۱۴ سینی به اندازه ۲۴ در ۳۸ اینچی در این دستگاه به‌کاربرده شده که ظرفیت بسیار بالایی را برای خشک کردن میوه‌ها ارائه می‌دهد.

۲. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک INTBUYING

مارک intbuying

این دستگاه قدرتمند می‌تواند با قدرت ۱۲۰۰ وات به سرعت میوه‌ها، سبزی‌ها، گوشت نازک و غذاهای دریایی را خشک‌ کند و قابلیت استفاده در فروشگاه‌ها و کارخانه‌ها را دارد. جنس بدنه از فولاد ضدزنگ بوده و مقاوم در برابر زنگ زدگی و خردگی است؛ درون آن سه فضای مستقل با سینی‌های ضد زنگ در ۲۰ ردیف قرار داده شده که فضای کافی برای خشک کردن را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اندازه سینی‌ها ۱۵.۵ در ۱۱.۸ اینچی است. گردش هوای ۳۶۰ درجه در آن باعث می‌شود تا تمام مواد غذایی درون آن به سرعت خشک شود. دستگیره‌های دستگاه از جنس مواد نسوز هستند که گرما را منتقل نمی‌کنند؛ درب دستگاه به‌آسانی باز می‌شود و لولای به کار رفته در آن باکیفیت است، شما می‌توانید درجه حرارت دستگاه را بین ۳۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد تنظیم کرده و از تایمر ۲۴ ساعته استفاده کنید.

۳. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک Weston

مارک weston

این دستگاه میوه خشک‌کن بزرگ با قدرت ۱۶۰۰ وات، برای خشک کردن میوه‌ها و مواد غذایی دیگر مانند گوشت در مقیاس صنعتی و تجاری بسیار مفید است. درون آن از ۲۴ سینی به اندازه ۱۶ در ۲۱.۵ اینچی استفاده شده که جنس آن‌ها از استیل می‌باشد؛ در نتیجه دوام بالایی دارند و فرایند تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است. بر روی دستگاه یک صفحه نمایش به همراه دکمه‌ای تعبیه شده است که شما قادر هستید دمای دستگاه را متناسب با مواد غذایتان تنظیم کرده و همچنین از تایمر دستگاه نیز استفاده کنید. تایمر ۱۲ ساعته در کنار تنظیم درجه حرارت دمایی تا ۱۶۰ درجه فارنهایت از ویژگی‌های این دستگاه به شما می‌رود. علاوه بر این روشنایی LED داخلی و درب شیشه‌ای این امکان را فراهم می‌کنند تا بر روند خشک کردن مواد غذایی نظارت داشته باشید. در زیر دستگاه ۴ چرخ برای جابه‌جایی راحت‌تر دستگاه نیز در نظر گرفته شده است.

۴. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک Magic Mill

مارک magic-mill

این دستگاه کاربردی و صنعتی برای خشک کردن میوه‌ها، گیاهان، گوشت و … استفاده می‌شود و بدنه آن بدون مواد BPA می‌باشد و هیچ‌گونه ضرری به بدن نمی‌رساند. درون آن از ده قفسه استیلی ۱۵ در ۱۵ اینچ قابل تنظیم، ۵ سینی پلاستیکی مشبک، ۵ سینی نچسب، استفاده شده که شما می‌توانید مقادیر زیادی از میوه‌ها، گیاهان، سبزی‌ها و گوشت‌ها را در آن قرار دهید و آن‌ها را خشک نمایید. بر روی بدنه درجه کنترل دمای دیجیتال قرار دارد و شما می‌توانید در ۹ درجه میزان دما را از ۹۵ درجه فارنهایت به ۱۶۷ درجه فارنهایت برسانید، همچنین از تایمر ۴۰ ساعته استفاده می‌شود تا بتوانید زمان خشک کردن را بر اساس مواد غذایی موجود در آن تنظیم کنید. فن‌های قرار داده شده در عقب با سیستم جریان هوای افقی، این اطمینان را به وجود می‌آورد که هوای داغ به صورت یکنواخت در کل دستگاه پخش شده و همه مواد به صورت یکسان خشک می‌شوند. موتور به کار رفته در آن ۶۰۰ وات قدرت دارد و می‌تواند در هر بار با کارایی بالاتر این میوه‌ها را خشک نماید.

۵. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک Chefman

مارک chefman

این دستگاه دارای ۹ سینی با اندازه ۱۲ در ۱۳ اینچ است که در آن از مواد عاری از BPA استفاده شده تا در مجاورت با مواد غذایی و گرما، مشکلی را به وجود نیاورد؛ شما می‌توانید قفسه‌ها را بنا به نیازتان تنظیم کرده و جابه‌جا کنید. در این دستگاه، ترموستات به کارگرفته شده است و قادر است دما را از ۹۵ درجه تا ۱۵۸ درجه فارنهایت تنظیم کرده و در آن دما ثابت نگه دارد. علاوه بر این وجود تایمر ۱۹.۵ ساعته این امکان را به شما می‌دهد تا بر حسب مواد غذایی در ساعت مشخص آن‌ها را در دستگاه قرار دهید و در زمان مشخص نیز به شما اطلاع رسانی شود. درب شفاف در دستگاه این امکان را به شما می‌دهد که به فرایند خشک شدن مواد غذایی نظارت داشته باشید.

۶. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک Best Choice Products

مارک best-choice-products

این دستگاه میوه خشک‌کن، از بدنه آلومینیومی و مواد ABS ساخته شده است و یکی از بهترین دستگاه‌های خشک‌کن صنعتی به حساب می‌آید؛ این دستگاه قادر است مواد غذایی مانند میوه، گیاهان، گوشت نازک و … را خشک‌ کند و در این راستا از موتور ۶۳۰ واتی خود کمک می‌گیرد؛ درون آن از ده سینی قابل تنظیم استفاده شده و شما می‌توانید مقدار زیادی از مواد غذایی را به صورت هم‌زمان خشک‌کنید. بر روی بدنه دستگاه یک LCD قرار دارد که شما از طریق آن قادر هستید؛ تنظیمات را اعمال نمایید. دمای دستگاه خشک‌کن قابل تنظیم است و از ۹۵ تا ۱۵۵ درجه فارنهایت کم‌وزیاد می‌شود. علاوه بر این یک تایمر در آن قرار دارد که شما می‌توانید از صفر تا ۴۰ ساعت را متناسب با مواد غذایی‌تان تنظیم نمایید. به لطف فن نصب شده در دستگاه تمام مواد غذای به صورت یکسان و یک اندازه خشک می‌شود و در تمام دستگاه تعادل گرمایی وجود دارد.

۷. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک CHARD

مارک chard

این دستگاه بیش از ۴۰۰۰ اینچ مربع ظرفیت دارد و آن را در قالب ۱۲ قفسه ارائه می‌دهد تا شما بتوانید حجم زیادی از میوه‌ها را به صورت هم‌زمان خشک‌کنید. نمایشگر دیجیتالی روی بدنه نیز امکان، تنظیم دما بین ۵۰ درجه تا ۱۶۰ درجه فارنهایت را در خود جای داده است و تایمر نیز این شرایط را فراهم می‌آورد تا بتوانید در کنار تنظیم دما، زمان را نیز تنظیم نمایید. چراغ‌های درون دستگاه به شما کمک می‌کنند تا بر فرایند خشک شدن میوه‌ها نظارت داشته باشید؛ دستگیره درب به‌گونه‌ای طراحی شده است که در حین باز و بسته کردن درب خشک‌کن، با مشکل رو به رو نمی‌شوید. علاوه بر این این دستگاه دارای بدنه عایق‌بندی شده است و گرما را کاملاً حبس کرده و به صورت یکنواخت مواد غذایی در تمامی طبقه‌ها را خشک می کند.

۸. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک STX International

مارک stx-international

مطمئن باشید با خرید این دستگاه خشک‌کن می‌توانید در مدت زمان کم و با کارایی بالا میوه‌هایتان را خشک‌کنید؛ در این دستگاه یک ترموستات به کار گرفته شده است که قابلیت تنظیم دما بین ۹۵ تا ۱۶۵ درجه فارنهایت را دارد و شما می‌توانید دمای موردنیاز را در این بازه انتخاب نمایید. علاوه بر این دستگاه داری فن عقب می‌باشد؛ در نتیجه هوای گرم به صورت یکنواخت در دستگاه پخش شده و باعث خشک شدن مواد غذایی خواهد شد. درون دستگاه از ده سینی صد در صد استیل ضد زنگ استفاده شده که به‌راحتی تمیز می‌شود. این دستگاه دارای یک موتور قوی ۱۲۰۰ واتی است.

۹. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی مارک CO-Z

مارک CO-Z

اگر به دنبال یک دستگاه به‌صرفه، اقتصادی و با ظرفیت بالا هستید؛ می‌توانید خشک‌کن‌های CO-Z را انتخاب کنید. این دستگاه دارای ده سینی استیل ضد رنگ است که دوام بالایی داشته و به‌راحتی تمیز می‌شود؛ از این گذشته یک تایمر دیجیتالی ۱۵ ساعته نیز در این دستگاه به کار گرفته شده است که شما می‌توانید مواد غذایی را متناسب با زمان مخصوص به آن خشک‌کنید. ترموستات قابل تنظیم این دستگاه، درجه حرارت را بین ۹۵ تا ۱۵۵ درجه فارنهایت تغییر می‌دهد که برای خشک کردن انواع مواد غذایی مناسب است؛ فن‌های به کار رفته در دستگاه باعث می‌شود که این خشک‌کن بتواند در تمام قسمت‌های خود دمای یکسانی داشته باشد.

منبع: best commercial food dehydrators

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.