پرفروش‌ترین بخارشوی در بازار ایران

چرا باید بهترین بخارشوی را بخریم؟

بخارشوی به راحتی می‌تواند لکه‌های سخت را از بین برده و میکروب‌ها را بکشد؛ بدون آنکه نیازی باشد از مواد شیمیایی استفاده کنید. بنابراین برای تمیز کردن کف خانه، شیشه، پنجره‌ها و … به این وسیله کاربردی نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم در مورد پرفروش‌ترین بخارشوی در بازار ایران حرف بزنیم. هر یک از این دستگاه‌ها دارای نقاط ضعف و قوتی هستند و با قیمت متفاوتی ارائه می‌شوند.

فاکتور مهمی که در بیشتر بخارشوی‌های این لیست وجود دارد؛ کیفیت تمیز کردن است. این بخارشوی‌ها به راحتی می‌توانند سطوح مختلفی را تمیز کرده و بدون نیاز به مواد شیمیایی میکروب‌های آن‌ها را از بین ببرند. بنابراین اگر در حین خرید بخارشوی سردرگم شده‌اید؛ می‌توانید از لیست زیر یک بخار شوی باکیفیت و قابل‌دسترس در بازار ایران را پیدا کرده و تهیه کنید.

۱. بخارشوی Kenwood SC590

بخارشوی کنوود مدل SC590 یکی از پرفروش‌ترین بخارشوها در بازار ایران

بخارشوی کنوود مدل SC590 یکی از پرفروش‌ترین بخارشوی در بازار ایران است که برای تمیز کردن سطوح زمین، دیوار و شیشه مناسب می‌باشد؛ شما با این بخار شوی می‌توانید این سطوح را به صورت عمیق نظافت کرده و میکروب‌های آن را از بین ببرید. حتی حشرات ریز و باکتری‌های موجود در سطح نیز با بخار تولید شده این بخارشوی از بین رفته و سطح تمیز و براقی را به شما هدیه می‌دهد. موتور به‌کاررفته در آن داری توان ۱۴۰۰ واتی است و قدرت خوبی دارد، بخار با فشار ۳.۵ بار خارج شده و ظرفیت مخزن بخار نیز ۰.۵ لیتر است. یک دکمه روشن و خاموش بر روی بدنه آن تعبیه شده که به راحتی دستگاه را آماده‌به‌کار می‌کند. طول سیم آن ۵ متر است و آزادی عمل زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ درنتیجه به راحتی می‌توانید اتاق‌هایتان را تمیز کنید. بهتر است برای ریختن آب به درون مخزن از پیمانه ایمنی آب ریزی استفاده کنید. وقتی در مخزن آب می‌ریزید؛ به‌محض آماده شدن دستگاه و تولید بخار، چراغ اعلان روی دستگاه روشن می‌شود و در این مرحله می‌توانید از بخار حاصله برای تمیز کردن سطوح استفاده کنید. به همراه این بخارشوی اقلام دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید از این سری‌ها بسته به نوع استفاده‌تان در زمان‌های مختلف بهره ببرید. سری‌هایی مانند سری برس برای کف، سری برس برای زوایا که دسترسی به آن‌ها سخت است؛ برس فرچه‌ای بخار دهنده برای سینک، حمام و توالت، سری بخاردهی با زاویه ده درجه برای شیارهای سرامیک، سری شیشه‌پاک‌کن به همراه این دستگاه بخار شوی ارائه می‌شوند.

۲. بخارشوی Pars Khazar T-Rex

بخار شوی ایرانی پارس خزر

در لیست پرفروش‌ترین بخارشوی در بازار ایران، بخار شوی ایرانی پارس خزر نیز وجود دارد. این محصول ایرانی توانسته درکنار محصولات مشابه خارجی قرار گرفته و سهم خوبی از بازار به دست بیاورد. این مدل بخارشوی پارس خزر همانند تی است؛ شما می‌توانید با استفاده از آن سطح زمین مانند سرامیک، پارکت و سنگ را تمیز کنید. مخزن بخار به کاررفته در آن ۰.۳ لیتری است، کافی است مخزن را پر از آب کرده و دکمه روشن را بزنید. بعد از دو دقیقه بخار تولید شده و به مدت ۲۰ دقیقه قابل‌استفاده است. توان موتور به کاررفته در آن ۸۰۰ واتی است و قدرت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. طول سیم به کاررفته در آن ۶ متر است و آزادی عمل خوبی دارد. درصورتی‌که مخزن آب خالی شود؛ دستگاه به‌وسیله چراغ روی بدنه به شما اطلاع‌رسانی می‌کند.

۳. بخارشوی Charcher مدل SC2 Easy Fix

بخارشوی آلمانی Charcher مدل SC2 Easy Fix

این بخار شوی آلمانی با موتور مجهز ۱۵۰۰ واتی قادر است سطوحی مانند زمین، شیشه و دیوار را تمیز کرده و آلودگی‌های آن را از بین ببرد. مخزن به کاررفته در آن یک لیتری است و به محض پر کردن آب درون مخزن، ۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا آماده شود. بعد از آن می‌توانید با استفاده از نازل‌های متعددی که در آن به کاررفته است سطوح مختلف را تمیز کنید. به طور مثال نازل کف شوی برای شست‌وشو کف زمین، نازل گوشه برای تمیز کردن گوشه‌های دیوار، نازل دیوار برای تمیز کردن دیوارهای خانه و … در این دستگاه قرار داده شده است. این بخارشوی مجهز به تکنولوژی Easy Fix است و قادر است بدون نیاز به مواد شوینده و تنها با فشار بخار محیط را به وسیله نازل‌ها و حوله‌های مخصوص به آن تمیز کند. طول سیم این بخار شوی المانی ۴ متر است و شما به راحتی می‌توانید برای تمیز کردن مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید.

۴. بخارشوی Kaper Sc 3515

پرفروش‌ترین بخارشوی در بازار ایران

این بخارشوی همه‌کاره برای تمیز کردن و شست‌وشو همه سطوح (زمین، شیشه و دیوار) استفاده می‌شود. موتور به کاررفته در آن ۱۵۰۰ واتی است و مخزن آن ۰.۳۵ لیتر گنجایش دارد. بعد از پر کردن مخزن آن تنها ۲ دقیقه زمان لازم است تا دستگاه آماده‌به‌کار شود. سیم به کاررفته در بخارشوی کاپر، ۲ متری است و آزادی عمل خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. بااین‌حال به میزان زیادی نمی‌توانید از پریز برق فاصله بگیرید. طراحی این بخارشوی به صورت دسته‌ای است و مخزن بر روی دسته بخارشوی جا گرفته است؛ ازاین‌رو جابه‌جایی آن آسان‌تر است. به همراه این بخارشوی نازل‌ها و حوله‌های کاربردی برای تمیزی قسمت‌های مختلف خانه در نظر گرفته‌شده است.

۵. بخارشوی One Touch مدل ۹۰۰۰۱

پرفروش‌ترین بخارشوی در بازار ایران

این بخارشوی نیز یکی از پرفروش‌ترین بخارشوی در بازار ایران است که با مخزن بزرگ نیم لیتری خود برای تمیز کردن سطوح مختلف ازجمله زمین، شیشه و دیوار استفاده می‌شود؛ کارکرد آن به دو صورت دستی و همراه با دسته‌بلند است. موتور به کاررفته در آن ۱۳۰۰ وات قدرت دارد و شما می‌توانید علاوه بر سطوح ذکر شده برای تمیزی گاز و مبلمان و …. نیز از آن استفاده کنید. با استفاده از این بخارشوی حتی زاویه‌های غیر قابل‌دسترس نیز به راحتی تمیز می‌شوند. به محض پر کردن مخزن بعد از گذشت سی ثانیه بخار تولید شده و دستگاه آماده‌به‌کار می‌شود. شما می‌توانید میزان قدرت بخار خروجی را با توجه به نیازتان کم‌وزیاد کنید.

۶. بخارشوی Zerowatt KSCD1601135

بخارشوی زیرووات

این بخارشوی باکیفیت برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند زمین، شیشه و دیوار استفاده می‌شود. مخزن آن خیلی بزرگ است و در هر بار استفاده تا ۳۵ دقیقه می‌تواند کار کند و بخار تولید شده را به بیرون براند. به محض پر کردن مخزن بعد از ۴ دقیقه آب به جوش می‌آید و بخار آماده است. البته وزن سنگین آن ممکن است اندکی مشکل‌ساز شود. طول سیم آن ۷ متر است و آزادی عمل خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از سری‌های مختلف آن برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف خانه استفاده کرده و بدون نیاز به مواد شوینده سطوح را تمیز و براق کنید. یکی از قابلیت‌های کاربردی این بخارشوی تنظیم میزان بخار خروجی از دستگاه بر حسب نیازتان است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.