چهار دلیل برای اینکه زنان عصبانی می‌شوند

دکتر شارون اسپانو توضیح می دهد که اگرچه زنان موجودات پیچیده ای هستند ولی می توانید با اندکی دقت آنها را بشناسید. او می گوید در طول هفته گذشته با سه مرد که از اخلاق همسرانشان شاکی بودند، گفتگوهایی انجام دادم و علت عصبانیت آن ها را جویا شدم.

خوب، دلایل بسیاری وجود دارد که چرا زنان عصبانی می شوند. با این حال در اکثر موارد، اگر همسر شما عصبانی است دلیل عصبانیت آن ها موارد زیر است:

۱- نادیده گرفته می شوند
هنگامی که یک زن به طور مداوم عصبانی است این به این دلیل است که او سعی دارد توجه شما را جلب کند، نادیده گرفتن می تواند شامل موارد بسیاری باشد. بدیهی است ما مسئول احساسات دیگران نیستیم، اما اگر شما در یک رابطه هستید باید به یاد داشته باشید که زنان در روابط صمیمانه رشد می کنند. ما باید با افرادی که دوست داریم ارتباط برقرار کنیم و این اتصال باید فراتر از نگرانی های زندگی روزمره مان باشد: “مثلا، لباس های تمیز من کجاست؟”

از خودتان بپرسید هنگامی که آخرین بار مکالمه معنی داری داشتید کی بود؟ آیا واقعا می فهمید که او چگونه فکر می کند و احساس می کند؟ آیا شما در مورد آنچه که در زندگی او اتفاق می افتد مراقبت می کنید؟ آیا شما به حرف های او گوش می دهید و به نیازهایش پاسخ می دهید؟

یک لحظه درگیری، در واقع یک فرصت عالی برای کشف برخی از این سوالات است. اگر پاسخ شما به این سولات منفی باشد خشم یک زن به قدرت می رسد.

۲- از آن ها قدردانی نمی شود
روحیه یک زن بسیار حساس است. مردان فکر می کنند که قدردانی کردن از زنان باید در تاریخ های خاصی مانند ولنتاین و تولدها باشد، اما این تصور اشتباه است. زنان دوست دارند آن روزهای خاص را یادآوری کنید، آن ها عاشق هدیه و گل هستند اما قدردانی خیلی بیشتر از این موارد است. قدردانی می تواند به عنوان شناخت و لذت بردن از ویژگی های خوب دیگران تعریف شود. کلمه کلیدی، لذت بردن است.

قدردانی همچنین شامل انجام داددن یکسری وظایف روزانه است که به نظر می رسد او را خوشحال می کند. می توانید یک هدیۀ کوچک را روی ماشین ظرفشویی و یا بالش او قرار دهید و او را غافلگیر کنید.

۳- احساس می کنند تحت کنترل هستند
این چیزی است که برای همه زنان غیر قابل تحمل است و موجب عصبانیت آن ها می شود. زنان مردی را می خواهند که با عشق و محبت خود از آن ها محافظت کنند. رابطۀ خود را بدون شورش کنترل کنید.

۴- مردان به کار خود بیشتر اهمیت می دهند
اگر شما جزء آن دسته از مردانی هستید که به کار خود اهمیت فراوانی می دهند و هنگامی که در منزل و کنار همسرشان هستند به کارهای شرکت می پردازند و مدام در حال صحبت کردن با گوشی همراه خود هستند، پس خودتان باعث عصبانی شدن همسرتان می شوید. سعی کنید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.