خرید محصولات مراقبتی از داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین امکان تهیه و خرید کاندوم، ژل تاخیری و اسپری تاخیری را آسان نموده است. بسیاری از زوج‌­ها برای برقراری یک رابطه سالم، نیازمند استفاده از محصولات مراقبتی هستند، اما غالبا برای تهیه این محصولات با مشکل مواجهند. از این رو داروخانه آنلاین، این مشکل را حل کرده است و زوج‌­هایی که از مشکلاتی نظیر زود انزالی، عفونت‌­های واگیردار و سایر مشکلات رنج می­‌برند و به تجویز پزشک باید از محصولات مراقبتی استفاده کنند و یا اینکه برای پیشگیری از بارداری نیازمند خرید کاندوم و سایر ابزار پیشگیرنده هستند، می‌توانند با مراجعه به داروخانه آنلاین، نیاز خود را برطرف سازند. اگر شما هم تا کنون برای خرید محصولات مراقبت جنسی مانند خرید کاندوم، ژل تاخیری و اسپری تاخیری با مشکل و خجالت مواجه بودید و نمی‌­دانستید این مشکل را چگونه حل کنید، پیشنهاد می­‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات و امکانات داروخانه آنلاین بیشتر آشنا شوید.

استفاده از کاندوم چه مزایا و معایبی دارد؟
داروخانه آنلاین

اگرچه بسیاری از پزشکان خرید کاندوم و استفاده از آن را عامل کاهش لذت جنسی و استفاده مدام از آن را باعث بوجود آمدن برخی اختلالات جنسی می­‌دانند، اما حقیقت آن است که یکی از بهترین ابزارها برای پیشگیری از بیماری‌­های مقاربتی است. کاندوم سبب می­‌شود تا زوج از عفونت­‌های ناشناخته‌­ای که به آن دچارند در امان بمانند و در عین حال از بارداری‌­های ناخواسته و مشکلات بعدی آن نیز پیشگیری می­‌کند. خرید کاندوم در انواع مختلف آن همیشه برای زوج­‌ها دغدغه بوده است، اما این روزها با وفور فروشگاه­‌های اینترنتی این مشکل مرتفع شده است. به ویژه این‌که داروخانه آنلاین، این اطمینان را به زوج ها می‌­دهد که در بستری امن و با رعایت اصول استاندارد و بهداشتی این محصول مراقبت جنسی به فروش می‌­رسد. داروخانه آنلاین انواع:

  • کاندوم کلاسیک
  • کاندوم خاردار
  • کاندوم تاخیری
  • و کاندوم تنگ کننده

را در مارک‌­ها و عصاره‌­های متفاوت عرضه می­‌کند. با مراجعه به وب‌­سایت داروخانه آنلاین می‌­توانید اقدام به خرید کاندوم مورد نظر خود نمایید. داروخانه آنلاین امکان خرید کاندوم از برندهای اورز، ساگامی، فارکس، فیستا، کدکس و کلایمکس را برای کاربران فراهم آورده است.

ژل تاخیری چیست و چه تفاوتی با اسپری تاخیری دارد؟
پزشکان یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی آقایان را زود انزالی عنوان نموده­‌اند. زود انزالی علاوه بر اینکه در دراز مدت باعث سرخوردگی مردان و سرد شدن زنان از برقراری رابطه جنسی می‌­شود، حتی باعث بوجود آمدن اختلافات ریز و درشت در زندگی زناشویی نیز می­‌گردد. از این رو درمان این مشکل اگر به موقع و اصولی صورت نگیرد، خسارات جبران ناپذیری بر پیکره زندگی­‌ها وارد خواهد کرد. یکی از رایج‌­ترین درمان­‌های پیشنهادی برای رفع این مشکل استفاده از ژل تاخیری و اسپری تاخیری است. ژل تاخیری و اسپری تاخیری با دارا بودن لیدوکائین در کاهش حساسیت سلول­‌های عصبی نقش آفرینی می­‌کنند. در واقع هر دوی این محصولات مراقبت جنسی به آقایان کمک می­‌کنند تا از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرند، اما تفاوت این دو در نحوه استفاده و درصد ماده کاهش دهنده حساسیت در آن­‌هاست. همان‌طور که از نامشان پیداست ژل به صورت موضعی استعمال می­‌گردد و اسپری با فشار و پاشیدن ماده، تاثیرگذاری خود را انجام می‌­دهد. اسپری تاخیری دارای ده درصد لیدوکایین است که این مقدار برای رفع حساسیت تنها در صورتی از سوی پزشک تجویز می‌­شود که فرد در وضعیت حاد و شدیدی از زود انزالی قرار داشته باشد. بنابراین بهتر است پیش از مصرف محصولات مراقبت جنسی، حتما از ترکیبات و نحوه استفاده آن‌­ها اطلاعات کاملی داشته باشید. مساله بعدی این است که در ساختار انواع ژل تاخیری جدید از برخی مواد گیاهی غیر از لیدوکائین استفاده شده که برخی پزشکان استفاده از آن را مفیدتر از گونه­‌های کلاسیک و قدیمی می­‌دانند. به طور کلی باید گفت چنانچه نیاز به خرید ژل تاخیری و اسپری تاخیری داشتید به داروخانه آنلاین مراجعه کنید، اما در نظر داشته باشید که اسپری تاخیری را با نظر پزشک استفاده نمایید و تنها در صورتی که دچار نوع حادی از زود انزالی هستید، این محصول را تهیه نمایید، اما برای دیگر موارد از ژل تاخیری استفاده کنید. ناگفته نماند زیاده روی و استفاده خودسرانه از هر محصولی می‌­تواند در دراز مدت اثرات سوئی روی سلامتی افراد داشته باشد.

داروخانه آنلاین

خرید اسپری تاخیری از داروخانه آنلاین
چنانچه مبتلا به زود انزالی مزمن هستید، ممکن است پزشک برای شما استفاده از انواع اسپری‌های تاخیری را تجویز کرده باشد. اگر از خرید این محصول به صورت حضوری در داروخانه ها احساس نارضایتی و یا احیانا خجالت دارید و دوست ندارید کسی از مشکلی که با آن مواجهید با خبر شود، می­‌توانید به داروخانه آنلاین سری بزنید و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. داروخانه آنلاین عرضه کننده انواع اسپری­‌هایی است که به شما کمک می­‌کند بازه درمانی خود را سریع‌­تر طی نمایید:

  • اسپری تاخیریVIP ایموشن | حاوی ویتامین| E  برطرف کننده زود انزالی
  • اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس | ۶۵ میل | افزایش مدت زمان مراقبت | درمان زود انزالی آقایان
  • اسپری تاخیری حساس کدکس | ۶۵ میل | جلوگیری از زود انزالی | مناسب پوست‎‌های حساس
  • اسپری تاخیری پاورمن دلتا در رایحه های مختلف | ۶۰ میل | حداکثر جذب و تاخیر در انزال
  • اسپری تاخیری مردانه ایموشن | رفع زود انزالی و بهبود رابطه جنسی

خرید ژل تاخیری از داروخانه آنلاین
همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، ژل‌های تاخیری برای افزایش لذت در رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌­گیرد. این ژل هم برای زنان و هم برای مردان کاربرد دارد. ژل تاخیری در زنان دارای خاصیت روان کنندگی است و در مردان نیز از زود انزالی غیر حاد جلوگیری می­‌کند. این ژل‌ها نهایتا دارای ۲درصد لیدوکایین هستند و در بسیاری از برندهای تولیدکننده ژل، مواد گیاهی جایگزین لیدوکایین شده است. برای خرید ژل تاخیری می‌­توانید از دسته محصولات بهداشتی در داروخانه آنلاین اقدام به انتخاب و خرید محصول نمایید.

داروخانه آنلاین

کلام پایانی…
استفاده از محصولات مراقبت جنسی، علاوه بر اینکه لذت رابطه جنسی در فضایی امن و با آرامش خاطر را دو چندان می­‌کند، نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری­‌های مقاربتی دارد. زوج‌­هایی که از هیچ‌گونه لوازم مراقبتی بهداشتی استفاده نمی­‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری­‌های مقاربتی قرار دارند. چنانچه نیاز به تهیه و خرید کاندوم و انواع ژل و اسپری­‌های تاخیری داشتید، داروخانه آنلاین (darookhaneonline.com) در کنار شماست تا در سریع‌ترین زمان ممکن، محصول استاندارد و با کیفیت را با مناسب­‌ترین قیمت، درب منزل به شما تحویل دهد. با داروخانه آنلاین، دیگر دغدغه تهیه لوازم مراقبت جنسی نخواهید بود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. امیر می‌گوید

    به غیر از وبسایت داروخانه آنلاین وبسایت مالالیز در زمینه خرید کاندوم و لوازم آرایشی بهداشتی خوب عمل کرده. یعنی من از جفت سایت ها خرید انلاین داشتم هم داروخانه انلاین و هم مالالیز جفتشون عالی بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.