بیشترین زمان استفاده از تلفن همراه صرف چه ویژگی‌اش می‌شود؟

در حال حاضر با معرفی مدل‌های گوناگون تلفن‌های همراه هوشمند از شرکت‌های مختلف، کاربرد اصلی این وسیله کم‌کم به فراموشی رفته و به عنوان یک گجت، نقش‌های مختلفی ازقبیل یک دوربین عکاسی یا ابزاری برای انجام بازی‌های کامپیوتری را ایفا می‌کند.

انجام یک بررسی نشان می‌دهد متوسط زمانی که یک کاربر از تلفن همراه هوشمندش استفاده می‌کند حدود ۲ ساعت در شبانه روز است که در این مدت زمان، حدود ۲۵ دقیقه را صرف گشت و گذار در اینترنت، ۱۷ دقیقه را صرف سرزدن به شبکه‌های اجتماعی و ۱۳ دقیقه را به انجام بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داده و حدود ۱۶ دقیقه را موسیقی گوش می‌دهد.

این درحالی است که زمانی که کاربران برای برقراری تماس تلفنی اختصاص می‌دهند حدود یک پنجم کل زمانی است که از یک تلفن همراه هوشمند در طول شبانه روز استفاده می‌کنند.

تحقیقات نشان می‌دهد کاربران حدود ۱۱ دقیقه در طول شبانه روز به چک کردند ایمیل‌ها و حدود ۱۰ دقیقه از وقت خود را با ارسال پیام کوتاه می‌گذرانند.

بر اساس نظرسنجی‌ها، کاربران تلفن‌های همراه فقط ۳ دقیقه از وقت خود در طول یک شبانه روز را به گرفتن عکس با همراه خود اختصاص می‌دهند.

دیوید جانسون مدیر اپراتور O۲ در انگلستان عقیده دارد تلفن همراه هوشمند امروزه به نمونه دیجیتالی چاقوهای سوییسی تبدیل شده‌اند. چراکه در هر لحظه می‌توانند نقش‌های مختلفی مانند یک کتاب، ساعت زنگدار، لپ‌تاپ و اسباب بازی را برای صاحبانشان بازی کنند.

منبع: راسخون

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.