دکوراسیون آشپزخانه با چیدمان سفید

سفید مرکز توجه آرشیتکت‌هاست و به خصوص در دکوراسیون‌های مدرن استفاده می‌شود.

سفید در واقع رنگ نیست، خنثی است. نور سفید ترکیبی از همه رنگ‌هاست که هنگام انعکاس دیده نمی‌شوند.

اگر می‌خواهید برای اولین باردکوراسیون یا طراحی کنید، با سفید کردن دیوارها شروع نمایید و به‌تدریج رنگ‌های دیگر را در اطراف آن به کار ببرید.در کل می‌توانید سفید را با هر رنگی به کار ببرید و نتیجه رضایت بخشی داشته باشید.

معروف بودن رنگ سفید هم به همین دلیل است.

بیشتر سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه و وسایل آن‌ها سفید است شاید به این دلیل که هر چیزی به سفید می‌آید یا این که زودتر تمیز شده، احساس پاکیزگی به ما می‌دهد.

سفید همه نور را منعکس می‌کند و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، به همین دلیل سقف‌ها را سفید می‌کنند.

سفید پاکیزگی، سادگی، ایمنی، امیدواری، خرسندی، معصومیت، خلوص، فردگرایی، روشنگری، آرمانگرایی، خوش‌بینی، سردی، تازگی، وسعت و گران‌قیمت بودن را تداعی می‌کند.

وسایل و لوازم خانگی سفید در هر آشپزخانه ای پیدا می شوند. شاید تصور کنید وسیله های سفید به اندازه لوازم استیل شیک و با کلاس نیستند، اما مزیتی که وسایل سفید نسبت به انواع استیل دارند این است که اثر انگشت به سادگی روی آنها باقی نمی ماند. اگر اکثر وسایل آشپزخانه شما سفید است و نمی دانید باید چگونه به آنها نظم و ترتیب داده و فضای زیبایی در آشپزخانه خود خلق کنید، این مطلب را در مورد نحوه چیدمان وسایل سفید در آشپزخانه را بخوانید.

ابتدا همه وسایل سفید خود را کاملاً تمیز کنید. وسایل سفید اگر تمیز نباشند، رنگ اولیه خود را نشان نمی دهند و قدری چرک تاب می شوند. زمانیکه یک جنس سفید را تمیز می کنید، نو جلوه می کنند حتی اگر برای سالیان دراز هم از آن ها استفاده کرده باشید. برای شروع از یخچال شروع کنید. روی آن را تمیز کنید و هر برچسب تزئینی که روی آن نصب کرده اید را جدا کنید.

باید بین وسایل خود همخوانی ایجاد کنید. سفید معمولاً با همه رنگ های دیگر به راحتی ست می شود. بنابراین در این زمینه مشکل چندانی نخواهید داشت. اگر در آشپزخانه هماهنگی رنگی ایجاد کنید، انسجام محیط افزایش پیدا می کند.

زمانیکه رنگ کلیه وسایل آشپزخانه شما سفید باشد، انتخاب رنگ مناسب برای کابینت ها از اهمیت زیادی برخوردار می شود. به این ترتیب نباید رنگ خیلی تیره مثل مشکلی یا قهوه ای سوخته برای کابینت ها انتخاب کنید. در این حالت بیشتر سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که قدری روشن تر باشد.

تنالیته های کمرنگ قهوه ای، و کرم فضا را خنثی می کنند، سبز جلوه روستایی به محیط می دهد، و زرد – نارنجی هم فضای آشپزخانه را شاد و مطبوع می کند.

زمانیکه کل وسایل اشپزخانه شما سفید هستند، برای قسمت اپن سنگ مرمر یا گرانیتی در نظر بگیرید که در آن رگه های سفید وجود داشته باشد. این کار باعث ایجاد همخوانی بین وسایل و کل فضای آشپزخانه می شود و آشپزخانه را روشن تر و بزرگتر می کند. می توانید چند مورد از وسایل آشپزخانه را نیز روی اپن به نمایش بگذارید. برای این قسمت چای ساز، مایکروفر و میکسر مناسب هستند.

برای هر چه زیباتر شدن فضای آشپزخانه از لوازم جانبی رنگی استفاده کنید. اگر کل فضا یعنی دیوارها، کابینت ها و وسایل همگی به رنگ های خنثی باشند، در انتخاب رنگ برای اکسسوری هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و آنرا در تزئینات و وسایل جانبی به کار برید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.