نکاتی درباره دکوراسیون حمام

تزئینات دیواری حمام می‌تواند فضای شما را گرم‌تر و بهتر نشان دهد اما باید حواس‌تان به رطوبت محیط باشد بنابراین شما نمی‌توانید هر چیزی را به عنوان یک شیء تزئینی از دیوار حمام آویزان کنید. پوستر، نقاشی رنگ‌روغن و عکس‌هایی که روی کاغذ گلاسه چاپ شده‌اند، صرفا تزئینات موقتی هستند چون ظرف شش ماه نم می‌کشند و آسیب می‌بینند و اصطلاحا از شکل می‌افتند. اگر اصرار دارید در محیط داخلی از تصویر برای تزئین دیوار استفاده کنید، حتما باید زمان چاپ عکس تاکید کنید که آن را به روش لیتوگرافی با یک لایه شیشه‌‌ای برای‌تان آماده کنند. بهترین فضا برای استفاده از قاب عکس و تابلو در محیط حمام بالا یا کنار روشویی، جایی دور از دوش حمام است. فضای رختکن هم جایی است که می‌توانید آن را با تابلوهای چوبی تزئین کنید.

برای انتخاب تصاویر، بهترین کار این است که به سلیقه شخصی‌تان اعتماد کنید. معمولا الگو‌برداری از نمونه‌هایی که در خانه دیگران دیده‌اید، نتیجه خوبی همراه ندارد چون اولا فضای حمام یک فضای کاملا خصوصی است و شما باید آن را طوری دکور کنید که خودتان خوش‌تان بیاید و ثانیا چون محیط حمام پر از المان‌ها و اشیای مختلف است ترکیب چند سلیقه جز شلوغ‌تر نشان دادن فضا فایده دیگری ندارد.

گیاه در حمام
کمی سبزی (طبیعی یا مصنوعی) به محیط اضافه کنید و برای خودتان یک جای اختصاصی دوست‌داشتنی درست کنید. اضافه کردن گیاه به محیط حمام می‌تواند آنجا را بسیار دنج و دلچسب کند؛ البته به شرطی که درست جاگذاری شده باشد. با بافت و اندازه گلدان‌هایی که انتخاب می‌کنید بازی کنید. شما می‌توانید گیاهان کوتاه‌تر را در قفسه‌ها بگذارید یا آنها را از سقف آویزان کنید فقط مطمئن شوید گلدان‌های طبیعی نور کافی برای رشد داشته باشند.

کاشی‌های چندرنگ
کاشی‌های یک‌دست سیاه یا سفید ممکن است فضا را لطیف نشان دهند اما استفاده از کاشی‌هایی با رنگ‌های ترکیبی محیط داخلی حمام شما را بسیار لاکچری و سطح بالا نشان می‌دهد. خاکستری بافت‌دار، موزائیکی متالیک یا کاشی‌هایی با ترکیب رنگ‌های تیره، محیط را به‌شدت مردانه می‌کنند. انتخاب رنگ تیره برای کاشی‌های دیوار حمام این روزها طرفدار زیادی دارد چون به صاحبخانه‌ها احساس امنیت می‌دهد.

کاشی‌های با شکل هندسی ویژه
این انتخاب‌ به درد آدم‌های ریسک‌پذیر می‌خورد. اگر از تصمیم‌تان مطمئن نیستید یا خیلی از ماجراجویی خوش‌تان نمی‌آید، سراغ این کاشی‌ها نروید اما اگر حاضرید ریسک انتخاب این کاشی‌ها را بپذیرید مطمئن باشید خاص‌ترین حمام دنیا را خواهید داشت.

کاشی‌های رنگی
این کاشی‌ها انتخاب کسانی است که دل‌شان می‌خواهد فضای شادتر و روشن‌تری داشته باشند. موقع انتخاب این کاشی‌ها حواس‌تان به هماهنگی رنگ‌شان با سرامیک کف باشد.

کاشی‌های رنگی لایت
این کاشی‌ها قدرت و گیرایی بقیه انتخاب‌ها را ندارند اما در عوض فضای داخلی شما را بازتر و جادارتر نشان می‌دهند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.