جنیفر لوپز از رازهای زیبایی اش می گوید…

مجله quemas.mamaslatinas که یک مجله سلامتی و تناسب اندام است در گفتگویی با جنیفر لوپز از او خواسته است تا رازهای زیبایی اش را بگوید. بانوکا این مصاحبه کوتاه را به فارسی برگردانده است که در صفحه سلامتی زیباشهر با هم آنرا می خوانیم.

۱- من از ورزش کردن نمی‌ترسم
من به صورت منظم تمرینات جنگنده‌ی ورزشی انجام می‌دهم، از روش‌های تریسی اندرسون (تریسی اندرسون یکی از موفق‌ترین مربیان ورزشی هالیوود است که به دلیل طراحی تمرینات بی‌نظیر مطابق با بدن بانوان برای کاهش وزن و فرم‌دهی بدن آن‌ها بی‌نظیر است) استفاده می‌کنم. او می‌گوید من هرگاه به خانه آمدم و احساس بدی داشتم فورا خودم را به باشگاه می‌رسانم، ورزش می‌کنم و سپس به خانه برمی‌گردم و دوش می‌گیرم، سپس کمی آرایش می‌کنم و موهایم را می‌بندم و احساس می‌کنم که حال خیلی خوبی پیدا کرده‌ام.

۲- من همیشه به حد اعتدال غذا می‌خورم
رژیم‌های غذایی عجیب و غریب زیادی وجود دارد و بسیاری از افراد هم توانسته‌اند با این رژیم‌ها وضعیت خوبی داشته باشند. من تقریبا بدون هیچ رژیمی بدن خودم را روی فرم نگه می‌دارم. من تقریبا همه چیز می‌خورم ولی به حد اعتدال. من بسیار خوش‌شانس هستم هر وقت زیاد بخورم مریض می‌شوم. کلیدی ترین چیزی که باید در مورد رژیم خوردن کردن رعایت کنیم کنترل کردن خود است.

۳- من اصلا اهل سیگار، مشروب و غیره نیستم
در مصاحبه‌ی اخیرم با صبح بخیر آمریکا آن‌ها در مورد عادت‌های غذایی سالمم پرسیدند ومن در آن‌جا اشاره کردم که من اصلا سیگار و مشروب استفاده نمی‌کنم. فکر می‌کنم این‌ها و خواب خوب راز جوان ماندن پوست من است.

۴- برای آرایش از محصولات خوبی استفاده می‌کنم
من به شدت مراقب پوست خودم هستم.مطمئنا همه ما خانم‌ها می‌دانیم که کرمی که برای پوست استفاده می‌کنیم چقدر مهم است. معمولا کرمی که من استفاده می‌کنم کرم Dr. Hauschka است، یک مرطوب کننده غنی روزانه است که از خشکی و سوزش پوست جلوگیری می‌کند.

۵- استفاده از کربوهیدرات‌ها را کاهش می‌دهم
پنجمین راز جوان ماندن داشتن یک وزن متناسب(نه زیاد چاق و نه زیاد لاغر) است چون وزن در جوان دیده شدن خیلی تاثیر دارد. همان‌طور که گفتم من معمولا همه چیز می‌خورم، اما اگر نیاز داشته باشم که کمی وزنم را کم کنم حتما خوردن کربوهیدرات‌ها را قطع می‌کنم و به وزن ایده‌آل خود می‌رسم.

۶-خواب خوب ششمین راز جوان ماندن جنیفر است
من وقتی می‌خواهم بخوابم همه‌ی اتفاقات بد آن روز را فراموش می‌کنم، فکر می‌کنم خواب خوب و کافی به اندازه‌ی غذا و ورزش در جوان ماندن پوست تاثیرگذار هستند. فکر کنم گاهی نیاز هست که چیزهای مهم و اساسی را فراموش کنیم و چه زمانی بهتر از هنگام خواب است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.