دانستنی‌های آرایش چشم مخصوص شب

در صفحه آرایش و زیبایی امروز زیباشهر برای درخشش چشمان شما در میهمانی های شبانه چند پیشنهاد داریم. بدرخشید و بانوی زیبای خانواده خود باشید…

۱- با استفاده از فونداسیون‌های ۱۵ ساعته، پوست خود را تراز ساخته و چاله‌های پوست خود را پر کنید. از انگشت برای استفاده و پخش‌ کردن آن استفاده کنید.

۲- با استفاده از قلم‌ مو، کرمی را که برای دوام بیشتر ساخته‌ شده و درجه رنگش، یک درجه از رنگ پوستتان روشن‌تر است، بر زیر چشمان خود بکشید، برای پخش کردن آن از انگشتانتان استفاده کنید.

۳- برای ماندگاری بیشتر رژ‌گونه، ابتدا با انگشتان خود مقداری رژگونه کرمی بمالید، سپس با پودر رژگونه، یک لایه بر روی آن اضافه کنید.

۴- برای پر‌ کردن جاهای خالی درون ابرو‌های تان ، از سایه های مخصوص ابرو استفاده کنید.

۵- برای داشتن یک رژ لب خوش رنگ و ماندگار برای یک میهمانی طولانی نیاز به آن دارید که دوباره و بار‌ها رژ بزنید، اما اگر رژی که استفاده می‌کنید رنگ نزدیک‌تری به پوستتان داشته باشد و از مداد بادوام استفاده کنید، نیاز به ترک کردن مراسم به منظور تجدید رنگ لب‌هایتان ندارید. از مدادی استفاده کنید که یک درجه از رنگ معمولی لبتان تیره تر باشد، ابتدا با مداد روی مرز لبتان بکشید، سپس با مداد داخل خط کشی را رنگ کنید و بر روی آن رژ استفاده کنید.

۶- مقداری سایه پلک به رنگ قهوه‌ای روشن چشم را به قسمت داخلی پلکتان بزنید، سپس سایه‌ای طوسی رنگ غلیظ را زیر پلک پایینتان بکشید.

۷- قلم‌موی تان را تر کرده و داخل خط چشم فشرده مشکی رنگ کرده و آن را بر سرتاسر قسمت فوقانی پلکتان بکشید، سپس با استفاده از سایه مشکی آن قسمت را به خوبی بپوشانید و انتهای آن را به شکل بالی مستقیم در‌ بیاورید. مراقب باشید، طول بال‌ها، یکسان باشد. از یک مداد با دوام بالا برای کشیدن بر روی پلک پایینی استفاده کنید. با استفاده از کمی از سایه‌ای که در پلک بالاتان استفاده کرده‌اید، کمی بروی پلک پایینتان بزنید.

۸- برای بلندکردن و پررنگ کردن مژه‌ها، از ریمل مشکی رنگ استفاده کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.