چگونه موهایمان را با گل تزئین کنیم؟

با یک گل طبیعی یا حتی مصنوعی می‌توانید به سر و ظاهرتان معنای تازه‌ای بدهید. استفاده از گل برای تزئین موها یک ایده قدیمی است که همیشه طرفداران خودش را داشته است. معمولا افرادی که جسارت تجربه چیزهای متفاوت را دارند اگر نگوییم همیشه حداقل چندین بار از گل برای تزئین مو؛ متناسب با لباسی که پوشیده‌اند استفاده می‌کنند. چه در یک میهمانی دوستانه یا در یک میهمانی کاملا رسمی می‌توانید با یک گل به ظاهرتان معنای تازه ای بدهید.

به موهایتان تاب بدهید و آن را حالت بدهید. یک پیراهن سفید کوتاه بپوشید و دربین پیچ موهای بالای سرتان از گل استفاده کنید. شما به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. مثلا اصلا لازم نیست یک گردنبند پهن و پر زرق و برق استفاده کنید.

یک گل نسبتا بزرگ را پشت گوشتان محکم کنید. یک گل سفید یا سرخابی همه چیزی است که برای نشان دادن آراستگی و جذابیت نیاز دارید.

موهایتان را کاملا جمع کنید و از شکوفه‌های ریز لابه لای موها استفاده کنید. این ترکیب وقتی زیباست که لباسی که به تن دارید از پارچه کاملا یک رنگ و بدون طرح باشد.

استفاده از گل رز نیز در مو مناسب است. موهایتان را از پشت ببندید و در وسط جمع کنید از یک یا دو گل رز برای تزئین استفاده کنید. گل رز قرمز روی موهای مشکی انتخاب مناسبی است. اگر موهایتان طلایی است از گل رز قرمز برای تزئین مو استفاده نکنید.

اگر اهل تجربه هستید از استفاده گل در آرایش مو یا حتی تزئین لباس نترسید. شما حتی می‌توانید یک دستبند کوچک از شکوفه‌های گل دست کنید.

گل ارکیده، رز و شمعدانی برای استفاده بین موها مناسب‌تر از گل‌های دیگر هستند. هر نوع گلی را که می پسندید متناسب با رنگ لباستان با یک سنجاق ساده به موهایتان بزنید. برای اینکه گل کاملا روی سر محکم شود روی سنجاق را با اسپری نگه دارنده مو کاملا سفت و گل را جاسازی کنید.

گل را شب قبل در یخچال بگذارید و روز بعد از آن استفاده کنید.

از سرم مو استفاده کنید، موها را شانه و سپس آن را خشک کنید.

اگر از گل برای سرتان استفاده می‌کنید شما به زیور آلات زیادی نیاز ندارید. درنتیجه گردن و دست‌هایتان را با طلا و جواهر سنگین نکنید. یک گردنبند ساده و یک انگشتر ساده کافی است. استفاده هم زمان چندین زینتی برجسته در کنار هم اصلا خوشایند نیست.

با لباس گلدار از گل استفاده نکنید.

منبع: مجله ایران بانو

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.