کانسیلر چیست؟

کانسیلر در واقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما میتوانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید. البته بعضی ها میگویند بهتر است بعد از کرم پودر زدن استفاده شود، این کانسیلرها به صورت های مختلفی وجود دارند، یکی به صورت stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحتتر است، حالت دیگر کرم مانند نیمه جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر باید معمولا یک درجه از رنگ کرم پودر استفاده شده روشن تر باشد. اگر خیلی از کرم پودر روشن تر باشد به جای پوشانندگی لکه های تیره را بیشتر نشان خواهد داد.

خریداران معمولا هنگام خرید کانسیلرها به دلیل وجود انواع مختلفی از رنگ ها سردرگم هستند. هر رنگ مختلف کانسیلر برای از بین بردن و پوشاندن لکه های مختلف پوستی و دادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است.

چگونه یک کانسیلر مناسب انتخاب کنیم؟

کانسیلر زرد:
این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است. این کانسیلرها لکه های تیره را محو میکند. اگر میخواهید تیرگی اطراف چشم خود را بپوشانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.

کانسیلر نارنجی:
برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار مناسب است. هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست کنید.

کانسیلر سبز:
این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست میباشد. اگر دارای لکه های قرمز مادر زادی هستید یا میخواهید جوش های خود را بپوشانید این کانسیلر مخصوص شماست.

کانسیلر کرم:
کانسیلرهایی که فشرده شده و قوام دارندبه عنوان کانسیلرهای کرم نامیده میشوند. این کانسیلرها را میتوان با انگشتان دست یا فرچه های آرایش استفاده کرد.

فرم کانسیلرها:
برند پرستیژ و تولید کنندگان لوازم آرایشی انواع متفاوتی از کانسیلرها را تولید میکنند. مهم است تا مصرف کنندگان کانسیلرهایی را انتخاب کنند که مناسب برای تن پوست انها باشد. به خاطر داشته باشید که بعضی از کانسیلرها برای بازسازی پوست هستند به این معنی که برای استتار لکه های جدی پوست بسیار ایده ال هستند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.