فوت و فن‌های استفاده از کانسیلر

کانسیلر دوست همه ماست. ما هنوز کسی را ندیده ایم که بتواند اینطور به ما سود برساند! کانسیلر نسبت به کرم پودر، بسیار سریع تر و موثر تر سیاهی و لک ها را میپوشاند و پوست را روشن تر نشان میدهد. در اینجا چند مورد از اصلی ترین دلایل استفاده روزانه از کانسیلر را آورده ایم:

زیر چشم:
بسیاری از تغییر رنگ چهره، به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک یا کم خوابی، زیر چشم ها اتفاق میافتد. استفاده از کانسیلر با ضربات آرام به دور چشم باعث میشود سایه ای روشنتر از رنگ اصلی پوستتان دور و اطراف چشم به وجود بیاید و باعث میشود نگاه شما تازه تر و هوشیارتر بنظر برسد. از کانسیلر های کرمی برای این منظور استفاده کنید.

در اطراف بینی:
یک باید برای کسانی که خیلی فعالند. قسمت اطراف های سوراخ بینی به علت های مختلفی از جمله تنفس و آلرژی فصلی ممکن است قرمز شوند و این اتفاق باعث میشود بینی ما بزرگتر از چیزی که هست به نظر برسد. استفاده از کانسیلر بر روی بینی( که قبلا خوب به آن کرم مرطوب کننده زده اید) باعث یکدست شدن رنگ پوستتان میشود و باعث میگردد تا در فصل گرده افشانی گلها، دیگر شبیه یک دلقک نباشید! سعی کنید از یک کانسیلر با پوشاننگی بالا و دارای قلم استفاده کنید تا ظاهر یکدست تری بدست بیاورید.

در اطراف دهان:
با استفاده از یک کانسیلر کرمی در اطراف دهان، لب هایتان را به طور طبیعی برجسته تر نشان دهید. هموارتر کردن پوست اطراف لب باعث میشود خط لب و لب شما بیشتر به چشم بیاید. به خصوص هنگامی که از یک رژلب آتشین قرمز و یا آلویی استفاده کنید.رژ لبتان به اندازه کافی روشن نیست؟ مقدار کمی کانسیلر به روی لبتان بزنید تا روشنایی رژ لبتان را بیشتر کنید.

روی لک ها:
کانسیلر بهترین دوست پوست های مستعد جوش است. هنگامی که لایه ضخیم کرم پودر باعث ایجاد یک ظاهر مصنوعی و گچی روی صورت میشود، استفاده از کانسیل به صورت پراکنده به روی لکه ها و جای جوش ها یک راه عالی برای پوشاندن تمام چیزهاییست که کسی نمی خواهد ببیند، بدون اینکه قسمت های صاف و بدون لک پوستتان را زیر لایه ای از کرم بپوشانید. برای این موارد میتوانید از کانسیلر های مدادی استفاده کنید تا کله های قرمز را بدون هیچ کثیف کاری و با ظرافت بپوشانید.

نکته:
برای یکدست کردن قسمتی که از کانسیلر استفاده کرده اید با بقیه پوستتان، از پودر استفاده کنید تا بهتر به نظر برسید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.