مواد طبیعی که اگزما را از بین می‌برند

متاسفانه بیشتر افراد به پوست خود اهمیتی نمیدهند. افرادی که دچار اگزما میشوند با خارش و زبری پوست شدید همراه است. اما بعضی مواد غذایی وجود دارند که باعث میشود که از اگزما جلوگیری شود.

ماهی آزاد و مواد غذایی حاوی امگا۳:
بهترین درمان برای پوست های پوسته پوسته موادی هستند که بیشترین امکان محافظتی را به پوست دهند. ماهی آزاد و انواع ماهی های دیگری که حاوی میزان زیادی اسیدهای چرب امگا۳ هستند این امکان را برای بدن فراهم میکنند تا بتواند پوست را احیا کند و از التهاب پیشگیری و از بروز اگزما نیز جلوگیری کند.

چای اولانگ:
چای اولانگ چای نیمه تخمیر شده است که بعد از جمع آوری گیاه مدتی میگذارند تا کمی تخمیر روی آن صورت بگیرد. چینی ها بسیار از این چای استفاده میکنند. طعم چای اولانگ بین طعم قوی چای سیاه و طعم تلخ چای سفید است. محققان ژاپنی به مدت یک ماه روی افرادی که از اگزما رنج میبردند مطالعاتی انجام دادند. این افراد روزانه سه فنجان چای اولانگ مصرف کردند و در کمتر از یک هفته خارش پوست آنها از بین رفت.

ماست:
باکتری های موجود در ماست برای سیستم ایمنی بدن مفید هستند و به حفاظت از سلول های ایمنی روده موثر عمل میکنند. ماست برای بهبود حساسیت های پوستی مثل اگزما و کهیر مفید است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. […] اگزما باعث ایجاد لکه‌های خارش‌دار، قرمز و پوسته پوسته […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.