چگونه با آرایش ملایم چهره جذابی داشته باشید؟

اگر دقت کرده باشید چهره های آرایش شده جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند. هنگامی که صورت آرایش نداشته باشد صورت بی روح و خسته نشان میدهد. از این سو صورت های آرایش شده هر چند کم باعث شادابی صورت و نیز روحیه میشود.

در این مقاله چند روش آرایش صورت خیلی ساده را مطرح میکنیم که میتوانسد در منزل آن ها را انجام دهید تا روحیه ای شاداب تر داشته باشید.

۱- هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با آب سرد و خنک بگذاریدآب بر روی پوست صورت تان به الت طبیعی خشک شود که این میتواند در فاصله ای که پس از شست و شوی صورت، شما مشغول آماده کردن صبحانه میشوید، انجام گیرد زیرا زمان زیادی نخواهد برد و همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سرحالی خاصی به شما منتقل میکند.

۲- تنها کرمی که بهتر است در منزل و یا حتی برای خرید، بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن بر روی پوست صورت ضرری به پوستتان نمیرساند، انواع کرم های ضد آفتاب است که اگر دوست داشته باشید مثل یک کرم پودر در صورت داشتن جوش ولکه بر روی پوستتان، آنها را بپوشانند از نوع رنگی و کرم پودر دار بودن آن بر روی پوست بمالید و با شست و شوی بعدی صورت دوباره از آن بر روی پوست بزنید.

۳- برای انواع چشم ها چه چشم ریز چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت، استفاده از یک خط چشم مدادی سیاه و تنها یکبار کشیدن در داخل چشم، فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یکبار بکشید تا زیر چشمان شما سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید.

۴- توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژلب با لباس منزل و یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید مهم تریت قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه ست به طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و یا خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل و شال و روسری، بر روی لبها بزنید و برای شیک تر بودن از رنگ های ملایم و یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت تر باشید.

۵- موارد بالا برای داشتن چهره ای متفاوت از قبل کافیست ولی اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژگونه ای همرنگ رژلبتان نیز بزنید.

۶- پرداختن روزانه در همین حد به چهره و پوست علاوه بر انتقال شادابی به شما و اطرافیانتان در منزل میتواند در رسیدگی به پوست و مراقبت آن از نور خورشید و لامپ های مهتابی که همان تاثیر نور خورشید را بر روی پوست دارند به شما کمک کند.

۷- در منزل برای انرژی بیشتر از رژلب هایی با رنگ های شاد و روشن استفاده کنید.

۸- اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یکبار استفاده از فرمژه به آنها حالت دهید سپس یک لایه ریمل روی مژه هایتان بزنید.

نکات مفید:
الف: درهنگام درست کردن غذا و خورد کردن پیاز در صورتی که چشمانتان اشک آمد، پوست صورت را با اشک ایتان به آرامی و به حالت دورانی ماساژ داده و سپس با آب خنک بشویید و دوباره ضد آفتاب تان را تجدید کنید.

ب: در طول روز و هنگام مصرف انواع میوه ها به جز گوجه فرنگی و کیوی که ممکن است برای شما حساسیت زا باشند از پوست آنها برای ماساژ بر روی صورت و پشت دست ها استفاده کنید.

پ: در هنگام استفاده از انواع مر کبات و ترشیجات پوست آنها برای ماساژ دست و صورت استفاده کنید.

ج: در کنار مراقبت های روزانه از کرم های ویتامینه شب و یا روغن های زیتون و نارگیل و بادام نیز استفاده کنید تا همیشه پوستی شاد و سالم داشته باشید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.