تلفن سانترال ضرورتی برای کسب و کار

امروزه ارتباطات نیاز هر کسب و کاری است، شرکت ها و کارخانجات مختلف باید بتوانند با همکاران خود و با مشتریان ارتباط برقرار کنند و کارهای خود را هماهنگ کنند.

اگر تعداد زنگ خور های زیادی دارید و می خواهید خط مشتریتان به خط تلفن اشغال نخورد مجبورید تعداد خط های زیادی بگیرید که این کار هم صرفه اقتصادی ندارد و هم محدودیت هایی برای ارائه خط وجود دارد. علاوه بر این اگر تعداد شماره های زیادی در اختیار مشتریان قرار دهید آن ها گیج می شوند.

پاناسونیک

راه حلی که پاناسونیک برای این مشکلات ارائه کرده دستگاه مرکز تلفن سانترال پاناسونیک است. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید چند خط شهری را به دستگاه بدهید و تعداد بیشتری داخلی از آن بگیرید.

تعداد خط های شهری و تعداد داخلی ها با توجه به ظرفیت دستگاه سانترال تعیین می شود و انتخاب شما باید با توجه به تعداد خط های شهری و تعداد داخلی هایتان باشد. خوشبختانه پاناسونیک دستگاه هایی با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید کرده که می تواند پاسخگوی نیاز های کسب و کار های کوچک و بزرگ باشد.

به وسیله این دستگاه ها، مخاطبین شما می توانند بدون گیج شدن به راحتی به داخلی های مورد نظرشان وصل شوند. علاوه بر این ها مزیت بسیار مهمی که این دستگاه ها دارند امکان برقراری ارتباط داخلی رایگان است که می تواند از رفت و آمد کارکنان بین اتاق ها و میز ها جلوگیری کند و نظم شرکت شما را حفظ کند و همچنین در هزینه ها نیز صرفه جویی شود.

برای استفاده از این دستگاه ها از تلفن های سانترال که دیجیتال یا هایبرید (بستگی به نوع دستگاه سانترال) هستند، تلفن های آنالوگ و تلفن های تحت شبکه (مخصوص دستگاه های سانترال تحت شبکه) می توان استفاده کرد.

تلفن سانترال

تلفن پاناسونیک

تلفن های آنالوگ یا معمولی: این تلفن ها را می توان برای داخلی های آنالوگ دستگاه سانترال پاناسونیک مورد استفاده قرار داد. مزیت این تلفن ها قیمت پایین آن است که می توان آن را برای داخلی هایی که زیاد با تلفن سر و کار ندارند و قابلیت های زیادی را احتیاج ندارند مورد استفاده قرار داد.

گوشی های تلفن سانترال: قیمت این تلفن ها از تلفن های آنالوگ بالاتر است و وجود یکی از این تلفن ها برای راه اندازی دستگاه سانترال الزام است و با توجه به قابلیت های زیادی که دارند معمولا برای داخلی هایی که در طول روز زیاد با تلفن کار میکنند مانند منشی و فروش مورد استفاده قرار می گیرد.

تلفن های تحت شبکه: این نوع از تلفن ها که نسل جدید گوشیهای مراکز سانترال محسوب میگردند و فقط بر روی همان دستگاه ها کار میکنند، دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP میباشند که از گوشی های sip میتوان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود.

شرکت ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران مفتخر است انواع گوشی پاناسونیک را اعم از رومیزی و سانترال تقدیم شما عزیزان نماید. همچنین تعمیر ویدئو پرژکتور پاناسونیک نیز در این مرکز انجام میپذیرد.

با ما در تماس باشد.

تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.