راه های بزرگ نشان دادن خانه‌های کوچک

داشتن خانه‌ای بزرگ آرزوی هر خانمی است که بتواند آزادانه در آشپزخانه‌اش آشپزی کند یا براحتی در کمد‌های جادارش وسایلش را مرتب کند. آپارتمان و خانه‌های نقلی با طراحی دکوراسیون‌های شیک می‌توانند زیبا و جادار به‌نظر برسند. اگر شما آپارتمان نقلی دارید با اجرای چند نکته در دکوراسیون خانه‌تان می‌توانید بیشترین استفاده را از کم‌ترین جا بکنید. برای داشتن یک خانه دلباز، متراژ خانه مهم نیست این مهم است که چقدر در انتخاب و چیدمان وسایلتان دقیق و درست رفتار کنید.

دکوراسیون نشیمن با رنگ‌های شاد
قسمت مهم طراحی دکوراسیون خانه‌های کوچک این است که از شلوغی و طرح‌های درهم برهم تا حد امکان استفاده نکنید. در دکوراسیون منزل کوچک حتماً از بافت و طرح‌های ساده استفاده کنید، توجه داشته باشید که حتماً رنگ‌های انتخابی لوازم و وسایل‌تان ساده و نزدیک به رنگ‌های خنثی باشد، پارچه‌هایی با طرح و رنگ‌های شلوغ را کنار بگذارید و تا حد امکان از یک ترکیب رنگ ساده و شاد برای فضای داخلی‌تان استفاده کنید. بی نظمی، دشمن فضاهای کوچک است. برای جلوگیری از شلوغی در فضا همیشه لوازم اضافی را دور کنید و نسبت به مرتب بودن فضا حساس باشید.

استفاده از آینه
استفاده از آینه یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بزرگنمایی فضا است. آینه‌ها را می‌توانید مقابل منابع نوری نصب کنید و به سادگی فضای داخلی‌تان را دو برابر کنید. حتماً توجه داشته باشید که آینه انتخابی شما ابعاد مناسبی داشته باشد. در این مورد بهتر است از آینه‌های کوچک متعدد استفاده نشود و یک آینه واحد گزینه مناسبی است.

داشتن یک آشپزخانه شیک
فضای کوچک آشپزخانه‌تان را با رنگ‌های روشن بزرگ‌تر نشان دهید. مثلاً می‌توانید از کابینت‌های سفید، شیری یا آبی روشن استفاده کنید. البته تضاد رنگ سفید با مشکی می‌تواند آشپزخانه شما را بزرگتر و مدرن‌تر نشان دهد. با استفاده از نورپردازی مناسب، آشپزخانه‌ای شیک و مدرن داشته باشید زیرا با نور‌پردازی خوب فضا‌های کوچک، بزرگ نشان می‌دهند. می‌توانید از طرح‌های مدرن و آینده نگرانه بهره ببرید. مثلاً از میزهای کم جا و تاشو استفاده کنید. با استفاده از گیاهان سبز، آشپزخانه کوچک خود را دوست داشتنی نشان دهید. تا حد امکان آشپزخانه آپارتمانی را ساده نگه دارید.

پرده‌های بلند انتخابی هوشمندانه
برای چیدمان خانه‌های کوچک آپارتمانی با سقف‌های کوتاه بهترین انتخاب استفاده از پرده‌های بلند است. پرده‌های بلند با رنگ‌های روشن و شاد سقف شما را بلندتر از قبل نشان می‌دهد در نتیجه فضای شما بزرگ‌تر دیده می‌شود. برای این منظور پرده را از سقف نصب کنید به نحوی که تا روی زمین قرار بگیرد.

منبع: مجله ایران بانو

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.