چگونه سرویس بهداشتی‌های جذاب و زیبا داشته باشید؟

سرویس بهداشتی و حمام جزو مهم‌ترین قسمت‌های خانه هستند. شما می‌توانید با کمترین هزینه سرویس بهداشتی را به‌گونه ای تزئین کنید که جلوه ای جذاب داشته باشد حتی اگر خانه‌تان اجاره‌ای باشد. می‌توانید فضایی را که قبل از طراحی جدید شما بسیار کسل‌کننده بود به یک فضای مدرن و چشم نواز تبدیل کنید. فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید.

اهمیت داشتن نور و روشنایی
از چراغ‌های مناسب و زیبا استفاده کنید تا بتوانید به سرویس بهداشتی خود جلوه و درخششی خاص بدهید و محیطی زیبا و
آرام بخش به وجود آورید. بهتر است چراغ‌ها را بالای آیینه نصب کنید تا نور بیشتری در محیط پخش شود. در انتخاب چراغ سعی کنید چراغی که خریداری می‌کنید نوردهی بالا و مناسبی داشته باشد.

حمام و سرویس بهداشتی کوچک
خیلی مهم است که دکوراسیون سرویس بهداشتی‌های کوچک را به گونه‌ای طراحی کنیم که زیبا، متفاوت و به بهترین نحو قابل استفاده باشد. یکی از مهم‌ترین عواملی که در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی‌های مشترک باید در نظر گرفت انتخاب کابین دوش است. با انتخاب کابین دوش شیشه‌ای در سرویس‌های بهداشتی کوچک می‌توانید مانع از گرفتگی فضای داخلی شوید و فضا را نسبتاً بزرگ نشان دهید. اگر سرویس‌های بهداشتی به‌صورت مدرن طراحی شده‌اند و در آنها از رنگ‌های روشن و مخصوصاً رنگ سفید استفاده شده است وجود یک پرده حمام با رنگ‌های شاد می‌تواند جلوه خوبی به فضای داخلی سرویس بهداشتی بدهد. همچنین این پرده‌ می‌تواند به‌عنوان جدا‌کننده فضای حمام از سرویس بهداشتی باشد.

نظم بخشی به حمام
استفاده از کابینت‌هایی که به طبقات مختلف تقسیم می‌شوند بسیار محبوب و پرطرفدار است. حتی می‌توانید در فضای اضافه سرویس بهداشتی کمد‌هایی برای جمع‌آوری وسایل شوینده و بهداشتی ایجاد کنید و وسایل کمک‌های اولیه، وسایل حمام، وسایل آرایشی و چیزهای دیگری را در آن بگذارید. اکثر تولیدکنندگان کابینت‌های حمام سبک جدیدی را ارائه کرده‌اند که حتی شلوغ‌ترین و بی‌نظم‌ترین خانه‌ها هم می‌توانند کابینت مورد نظر خود را در بازار پیدا کنند.

عوض کردن وسایل قدیمی
عوض کردن جا صابونی، سطل زباله، جا حوله‌ای و… می‌تواند بسیار مؤثر باشد. هر چند وقت یک بار حوله‌ها را تعویض نمایید تا علاوه بر تنوع، به پاکیزگی بیشتر آن نیز کمک کرده باشید. خوش بو نگه داشتن فضای سرویس بهداشتی و نگهداری گیاهان مصنوعی نیز می‌تواند به زیبا‌سازی فضا کمک شایانی کند. می توانید از بوگیر‌ها، صابون‌های معطر و اسپری‌های خوشبو‌کننده و جاذب بوی نامطبوع در فضای سرویس بهداشتی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:
نکاتی که در نظافت سرویس بهداشتی مهم است

اشتباهات رایج در تمیز کردن سرویس بهداشتی

به سرویس بهداشتی منزلتان اهمیت دهید

منبع: مجله ایران بانو

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.