شماره اپراتور پشتیبانی ایرانسل و شماره امور مشترکین ایرانسل

شماره اپراتور پشتیبانی ایرانسل ۲۴ ساعته است.

ارتباطات بخش مهمی از کسب‌وکار را تشکیل می‌دهد و امروزه بیشتر شرکت‌ها به این مسئله مهم پی برده‌اند، بنابراین سعی می‌کنند با تکمیل کادر اداری خود و استخدام افراد خوش صحبت و همچنین نظارت و ضبط مکالمات بر این روند کنترل داشته و بهترین خدمات پشتیبانی را برای کاربران خود فراهم کنند. از این طریق مشتریان در هر زمان؛ مکان و با حداقل اتلاف وقت می‌توانند با سازمان در ارتباط بوده و مشکلات خود را حل کرده و همکاری خود را با شرکت ادامه دهند.

ایرانسل یکی از شرکت‌های خدمات ارتباطی محبوب در ایران است که در زمینه ارائه خدمات شبکه تلفن همراه؛ خدمات اینترنت پرسرعت تلفن همراه، اینترنت پرسرعت وایمکس و ثابت TD-LTE فعالیت دارد.

ایرانسل یکی از شرکت‌هایی است که بخش پشتیبانی و ارتباطات خود توجه بسیار زیادی دارد و از این‌ جهت بین کاربران خود محبوب است. این شرکت علاوه بر خدمات خوب و باکیفیتی که ارائه می‌دهد، دارای یک پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته است. درصورتی‌که یکی از کاربران ایرانسل هستید و در مورد استفاده از این خدمات دچار مشکل شده و یا ابهام دارید می‌توانید با اپراتور پشتیبانی شرکت ایرانسل تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت ایرانسل و یا باز کردن اپلیکیشن این شرکت، به صورت آنلاین با اپراتور پشتیبانی چت کنید. شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی ایرانسل، با پشتیبانی فنی، فروش و… تماس برقرار کرده و سؤالات خود را بپرسید.

خدمات پشتیبانی ایرانسل از طریق تماس تلفنی

طبق ادعا شرکت ایرانسل شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال، با این اپراتور پشتیبانی تماس گرفته و سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید.

درصورتی‌که از خط ایرانسل خود تماس می‌گیرید کافی است شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید.

و در صورت تماس با خط‌های غیر از ایرانسل، با شماره ۰۰۰۰-۷۰۰-۰۹۳۷ تماس بگیرید.

تماس شما با توجه به مکانی که در آن حضور دارید به یکی از کارشناسان شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و … وصل می‌شود. در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به یکی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تغییر دهید. بعد از برقراری تماس اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح کرده و شما را به بخش موردنظرتان راهنمایی می‌کند.

نکته: تماس با امور مشترکین اپراتورها، از طریق خط همان اپراتور رایگان است، بنابراین به منظور رایگان بودن تماس، بهتر است از خط ایرانسل و از شماره ۷۰۰ با واحد پشتیبانی ایرانسل تماس برقرار کنید.

ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین ایرانسل

با توجه به پیشرفت‌های زندگی دیجیتال، شرکت ایرانسل توانسته با این پیشرفت‌ها قدم بردارد و خدمات پشتیبانی خود را به صورت آنلاین و از طریق چت (گفت‌وگوی آنلاین) در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

پشتیبانی ایرانسل

برای استفاده از این خدمات آنلاین کافی است وارد سایت ایرانسل شده و در هر بخش از آن، از کادر گفت‌وگو در قسمت پایین صفحه استفاده کنید. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته در هر ساعت و هرروز از هفته، مشکلات و درخواست‌های خود را به صورت آنلاین با این کارشناسان مطرح کرده و به‌سرعت پاسخ دریافت کنید. با این روش دیگر نیاز به استفاده از خط تلفن و تماس صوتی وجود ندارد.

درواقع وقتی شما آدرس ایرانسل (https://irancell.ir/Portal/Home/) را باز کنید و درصورتی‌که بیش از دو دقیقه در این سایت حضور داشته باشید، به صورت خودکار این کادر گفت‌وگو (چت) باز شده و از شما می‌خواهد که مشکلتان را مطرح کنید. یکی از قابلیت‌های مهم این چت آنلاین این است که برای استفاده بهتر از امکانات می‌توانید شماره ایرانسل خود را در کادر گفت‌وگو وارد کنید، اما درصورتی‌که تمایل ندارید می‌توانید به صورت آزادانه نیز از اپراتور آنلاین کمک بخواهید.

ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی با استفاده از برنامه ایرانسل من

گزینه گفت‌وگو آنلاین و ارتباط از طریق تماس تلفنی با اپراتور پشتیبانی ایرانسل، به‌وسیله برنامه “ایرانسل من” نیز امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید، این برنامه دارای نسخه وب و اپلیکیشن سازگار با اندروید و ios است که با مراجعه به سایت به لینک برنامه دسترسی خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید آن را با توجه به سیستم‌عامل گوشی‌تان دانلود کرده و نصب و استفاده کنید.

نکته: در توییتر نیز می‌توانید با منشن کردن @irancellsupport در پست‌ها به صورت ۲۴ ساعته پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید.

ارتباط با ایرانسل از طریق پست الکترونیک

یکی دیگر از روش های ارتباطی با ایرانسل استفاده از پست الکترونیک است. در این روش شما می‌توانید سؤالات و مشکلات خود را به شرکت ایمیل کرده و یا پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنید. آدرس پست الکترونیک ایرانسل cs@mtnirancell.ir می باشد.

شرکت ایرانسل از چه معیارهایی برای کنترل بر روی بخش ارتباطات و پشتیبانی خود استفاده می‌کند؟
رضایت مشتری: این درواقع امتیازاتی است که شما در پایان مکالمه به کارشناس موردنظر می‌دهید. بنابراین بهتر است بعد از اتمام مکالمه اندکی صبر کرده و به با توجه به رضایت خود امتیاز دهید، تا فرایند نظارت بر کارشناسان بخش پشتیبانی به‌خوبی انجام شود. علاوه بر این نوع امتیازدهی شما می‌توانید از طریق لینک نظرسنجی، لینک پرسشنامه آنلاین نیز به کارشناس مربوطه صورت بگیرد.

امتیاز کیفی: همان‌طور که اشاره شد مکالمه شما با کارشناسان پشتیبانی ضبط خواهد شد و درنهایت با گوش کردن به این مکالمات به کارشناس موردنظر یک امتیاز کیفی دریافت می‌کند که در ارزیابی نهایی آن دخیل است.

چند بار در هفته برای مشکل موردنظرتان تماس گرفته‌اید: در این مورد شرکت تعداد تماس‌هایی که فرد، برای آن مشکل خاص، با واحد پشتیبانی برقرار کرده است را در نظر می‌گیرد و بعد از اتمام تماس نظرسنجی مشتری را لحاظ کرده و درواقع به کارشناس امتیاز می‌دهد.

شماره اپراتور ایرانسل جدید

برای تلفن و اینترنت همراه موبایل:
شماره‌‌گیری از خطوط ایرانسل: ۷۰۰
شماره‌‌گیری از سایر خطوط اپراتورها: ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰

برای اینترنت ثابت TD-LTE:
شماره‌‌گیری از خطوط ایرانسل: ۷۰۷
شماره‌‌گیری از سایر خطوط اپراتورها: ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰

پشتیبانی ایرانسل در اینستاگرام، اطلاع‌رسانی، آموزش، پاسخ به سوالات و مشکلات: irancell_help

سایت رسمی ایرانسل: irancell.ir

3.6/5 - (7 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 نظرات
  1. ناشناس می‌گوید

    من یک دستگاهTF-i60 خریدم شارژش تمام شده قبلا برام یک معازه بود میخرید الان بسته من هم بلد نیستم شماره سیم کاراش هم۰۹۴۱۱۵۱۹۶۰۲. میباشد

    1. مدیر سایت می‌گوید

      سلام
      به راحتی می تونید از سایت irancell.ir بستۀ مورد نظرتون رو بخرید.

  2. ناشناس می‌گوید

    با سلام من روز پنج شنبه شارژ خریدم.که نت بزنم از طرق
    همراه بانک صاپ . از موجودیم کم کرده ولی شارژ نشد سیم کارتم.از دوباره نت خریدم
    خواهشن موجودیمو بر گردونین به حسابم
    با تشکر

  3. سارا می‌گوید

    ببخشید من یک نت شبانه خریدم و یک ما نشد میگه ک یک روز دیگه بسته شما تموم میشه درحالی ۱۳ گیگ نت دارم

  4. سیدبیاض موسوی می‌گوید

    متاسفانه برای ما سن بالاها امکانات مناسبی بکار گرفته نشده، حوصله و جسم ناراحت. ما اجازه نمیده تا زمان درنظر گرفته شده کارهای خواسته شده راانجام بدهیم وآخر کار یا باید گوشی رو بدیوار بزنیم یا کلمونو

  5. حسنا می‌گوید

    سلام دروغ منو هک کردن

  6. ناشناس می‌گوید

    منو هک کردن

    1. فاطمه ربیعی می‌گوید

      سلام من برای پسرم دیشب ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰شارژ خریدم از حسابم کم شد اما شارژ فعال نشد.مجدداً امروز جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ شارژ خریدم.
      لطفاً مبلغ رو به حسابم برگردانید.

  7. فاطمه ربیعی می‌گوید

    سلام من برای پسرم دیشب ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰شارژ خریدم از حسابم کم شد اما شارژ فعال نشد.مجدداً امروز جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ شارژ خریدم.
    لطفاً مبلغ رو به حسابم برگردانید.

  8. ناشناس می‌گوید

    سلام سیم کارتم شارژ نمیشه نه بصورت شارژ مستقیم شارژ میشه نه با کارت شارژ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.