شماره پشتیبانی شرکت همراه اول

ارتباطات و امور مشترکین یکی از بخش‌های مهم شرکت‌ها است. درواقع بخش پشتیبانی و ارتباطات به‌عنوان پلی بین شرکت و کاربران است که باعث می‌شود کاربران احساس نزدیک‌تری با شرکت موردنظرشان داشته باشند. بنابراین هر چه شرکت در این بخش سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد و با استخدام افراد مجرب و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته و به‌روز می‌تواند محبوبیت بیشتری در بین کاربران خود ایجاد کرده و در نهایت افراد جدیدتری را نیز به سمت شرکت خود بکشاند.

یکی از شرکت‌های مخابرات ایران، شرکت همراه اول است که از زمان‌های قدیم بوده و هم‌اکنون نیز در کنار سایر شرکت‌ها رقابت تنگاتنگی دارد. این شرکت اولین و یکی از بزرگ‌ترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت می‌باشد. شرکت همراه اول سعی کرده در بخش ارتباطات و واحد پشتیبانی خود عقب نماند و با ارائه خدمات و راهکارهای ارتباطی بین خود و کاربران، محبوبیت خود را بیشتر از قبل کند و در این راستا به موفقیت رسیده است.

بنابراین اگر کاربر شرکت همراه اول هستید و از خدمات و محصولات آن استفاده می‌کنید و در مورد این خدمات سؤالی دارید و یا دچار ابهام شده‌اید و یا انتقاد و پیشنهادی دارید، به‌راحتی می‌توانید با شرکت در تماس باشید.

ارتباط با اپراتور پشتیبانی همراه اول از طریق تماس تلفنی
تماس با واحد پشتیبانی از طریق تلفن، یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها است، زیرا از این طریق شما با اپراتور به‌صورت مستقیم صحبت کرده و مشکلات را به‌خوبی برای او توضیح می‌دهید و در نهایت راهنمایی‌ها را با جزئیات دریافت خواهید کرد.

درصورتی‌که از خط همراه اول برای تماس با واحد پشتیبانی استفاده می‌کنید، باید با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید.

درصورتی‌که از سایر خطوط و یا تلفن ثابت برای تماس با اپراتور پشتیبانی همراه اول استفاده می‌کنید، باید شماره ۹۹۹۰-۰۹۱۲ را شماره‌گیری نمایید.

نکته: تماس با امور مشترکین اپراتورها، از طریق خط همان اپراتور رایگان است، بنابراین به‌منظور رایگان بودن تماس، بهتر است از خط همراه اول و از شماره ۹۹۹۰ با واحد پشتیبانی همراه اول تماس برقرار کنید.

سامانه IVR در این سیستم به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌شود که در ابتدا مکالمه قابل تنظیم است. از طریق این سامانه‌ می توانید اطلاعات مربوط به فعال‌سازی سرویس‌ها و یا غیرفعال کردن آن‌ها، خدمات مالی، اطلاع از اینترنت، امکان شارژ و … را انجام دهید.

همراه  اول

ارتباط با پشتیبانی همراه اول از طریق گفت و گوی آنلاین
گفت‌وگوی آنلاین (چت) یکی دیگر از گزینه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید با واحد پشتیبانی در تماس باشید و سؤالات و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارید. برای استفاده از این قابلیت کافی است از طریق مرورگر وارد سایت همراه اول ((my.mci.ir) شوید. برای استفاده از این قابلیت به محض ورود به صفحه باید شماره تماس همراه اول خود را وارد کرده و وارد سامانه شوید تا بتوانید از مزایای این چت آنلاین بهره‌مند شود.

در این قسمت می‌توانید سؤال مربوطه و مشکلات خود را با کارشناس به‌صورت آنلاین در میان بگذارید. این کارشناسان آنلاین هستند و به‌صورت ۲۴ ساعته و در هر ساعت و هرروز در دسترس می‌باشند. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به برقراری تماس صوتی ندارید و با سیستم لپ‌تاپ نیز می‌توانید مشکلات خود را حل کنید.

ارتباط از طریق پست الکترونیک
یکی دیگر از روش‌های قدیمی ارتباط با شرکت همراه اول؛ استفاده از پست الکترونیک شرکت می‌باشد. شما می‌توانید علاوه بر مشکلات و سؤالات خود، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را از طریق این پست الکترونیک به اطلاع مسئولین شرکت برسانید. بنابراین کافی است پست الکترونیک خود را باز کرده سؤال یا متن موردنظرتان را تایپ کنید و آن را به آدرس (۹۹۹۰@mci.ir) ارسال نمایید. کارشناسان به‌سرعت به سؤالات شما پاسخ می‌گویند.

علاوه بر این شما می‌توانید با مراجعه به لینک https://195.cra.ir/ شکایت و انتقاد خود را از شرکت ثبت کرده و آن را پیگیری کنید.

شماره فکس همراه اول
یکی دیگر از روش‌های ارتباط با واحد پشتیبانی استفاده از فکس است. همراه اول از طریق فکس (دورنگار) نیز پاسخگوی مشترکان است. شما می‌توانید پرسش‌ها، مشکلات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را به شماره فکس همراه اول به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ بفرستید و پاسخ را به‌سرعت دریافت کنید.

شرکت همراه اول نیز از روش‌های گوناگون مانند ضبط مکالمات، امتیاز کیفی به کارشناسان پشتیبانی، نظرسنجی کاربران، مدت‌زمان تماس و رفع مشکل در اولین تماس و معیارها دیگر بر روی کارشناسان بخش پشتیبانی خود نظارت داشته و از این طریق بر کیفیت ارتباطات خود با کاربران می‌افزاید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.