برنامه CamScanner بهترین نرم‌افزار اسکنر مخصوص اندروید و iOS

دستگاه‌های مخصوصی برای اسکن مدارک و عکس‌ها موجود است، اما اکثر آن‌ها اندازه بزرگی دارند و قیمت‌های آن‌ها نیز زیاد است. در این مطلب می‌خواهیم برنامه‌ای را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید از مدارک خود اسکن تهیه کنید. این برنامه اسکن، بر روی تلفن همراه شما نصب شده و فرایند اسکن را از طریق دوربین گوشی‌تان انجام می‌دهد.

شما به آسانی می‌توانید با استفاده از برنامه CamScanner از مدارکتان اسکن تهیه‌کرده و یک نمونه از آن را به همراه خود داشته باشید تا در شرایط ضروری آن را پرینت کرده و از آن مدارک استفاده کنید. علاوه بر این با پیشرفت فناوری دیگر نیازی به پرینت مدارک و اسناد ندارید و می‌توانید یک کپی از آن‌ها را به‌صورت دیجیتال ذخیره کرده و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

برنامه اسکن CamScanner برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios طراحی شده است و شما می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کرده و بر روی گوشی‌تان نصب نمایید.
• دانلود نرم‌افزار CamScanner برای گوشی‌های اندرید
https://cafebazaar.ir/app/com.intsig.camscanner/?l=fa#dlAppModal
• دانلود نرم‌افزار CamScanner برای گوشی‌های ios
https://itunes.apple.com/us/app/camscanner-free-pdf-document/id388627783?mt=8
• دانلود نرم‌افزار CamScanner برای آیپد
https://itunes.apple.com/us/app/camscanner-free-pdf-document/id388627783?mt=8

با نصب برنامه CamScanner گوشی شما به یک اسکنر قوی تبدیل می‌شود که فایل‌ها شما را با کیفیت بالا اسکن کرده و به‌صورت کاملاً سازمان‌دهی شده نگهداری خواهد کرد.

برنامه CamScanner رایگان بوده و دارای رابط کاربری بسیار آسانی است که به‌راحتی می‌توانید با آن کار کنید؛ کافی است برنامه را باز کرده و از روی آیکون دوربین آن، صفحه اسکنر را باز کنید و فایل مورد نظرتان را اسکن نمایید. این برنامه قابلیت اسکن رسید، فاکتور، عکس، گواهینامه، کارت‌های دیگر و… را در خود جای داده است و شما می‌توانید بعد از اسکن فایل مربوطه در حاشیه آن یادداشت نوشته و یا نام فایل را تغییر دهید.

بعد از اسکن فایل به‌وسیله گوشی می‌توان اندازه عکس را به‌راحتی برش بزنید، البته بعد از اسکن کردن، برنامه CamScanner به‌صورت خودکار و کاملاً تمیز و دقیق، فایل شما را برش زده و تنظیم می‌کند، اما شما می‌توانید اندازه برش را سفارشی‌سازی کنید و درنهایت از فایل مربوط پی‌دی‌اف بسازید و آن را به اشتراک بگذارید.

کیفیت و روشنایی و سایر فاکتورهای ویرایشی در این برنامه قابل تنظیم می‌باشد، در واقع کاربر می‌تواند از QRCode کیفیت نهایی فایل را تنظیم کند.

در این برنامه ازنظر امنیتی نیز کار شده و شما می‌توانید بر روی اسناد خود رمز بگذارید تا هر کسی به آن دسترسی نداشته باشد. بعد از اسکن فایل موردنظر، می‌توانید آن را بر اساس تاریخ و برچسب و اسم فایل مرتب کنید تا به‌راحتی با جست‌وجو اسم، فایل اسکن شده موردنظرتان پیدا شود و آن را در فضای ابری ذخیره‌سازی کنید. CamScanner دارای ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری است و شما می‌توانید فایل‌های اسکن شده خود را درون برنامه آپلود کنید تا همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید و یا می‌توانید فایل را به دستگاه فکس، کامیپوتر یا هر دستگاه دیگری بفرستید و یا آن را ایمیل کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:
بزرگترین شرکت های سازنده سخت‌افزار رایانه‌ کدامند؟

راهنمای خرید قطعات جانبی رایانه

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.