استخدام نویسنده خلاق در سایت زیباشهر

زیباشهر بعنوان یکی از مجله‌های آنلاین خانوادگی که سالهاست در وب فارسی حضور دارد برای حفظ و ارتقای کیفیت خود قصد دارد برای بخش‌های متنوع سایت نویسنده جذب کند.
برای آنکه در سایت زیباشهر نویسنده شوید لازم است که بیش از هرچیز به نویسندگی و تولید محتوای جدید علاقه داشته باشید. اولین ویژگی ما برای استخدام نویسنده جدید علاقمندی و شوق او به نوشتن است.
ما باور داریم که شوق نوشتن باعث می‌شود که هر روز برای خلق اثری تازه، میزان درک خود را از جهانی که قرار است در آن ما را بعنوان یک نویسنده بشناسند با مطالعه بیشتر و دید عمیق‌تر افزایش می دهیم و این امر کمک می کند تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم و به همان نسبت هم سایت زیباشهر ارتقا خواهد یافت.

نویسنده سایت
قرار دوم ما در زیباشهر نظم و مسئولیت پذیری است. ما خوانندگان زیادی داریم که از ما انتظار خواندن مطالب جدید را در هر ساعت از شبانه‌روز دارند و ما به آنها متعهدیم که همیشه به‌روز و تازه باشیم و مطالب جدید از هم یاد بگیریم.
قرار سوم ما سخت کوشیدن برای رسیدن به هدفهایمان است. علاقه به نوشتن در کنار نظم در کارها وقتی با سخت کوشی و جدیت همراه شود می‌تواند منتهی به نتیجه‌ای شود که ما را همیشه رو به جلو موفق خواهد کرد.
در این سوی ماجرا هم ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که محیطی پویا و شاداب و خلاقانه برای کار شما فراهم کنیم و در پرداخت حق‌الزحمه‌های شما در موعد مقرر خوش‌قول باشیم و اگر بیش از انتظاری که از شما می‌رود کار کرده باشید پاداش‌تان را به نحوی که خشنودکننده باشد پرداخت کنیم.
اگر به این نتیجه رسیده‌اید که ما می توانیم در کنار هم کارهای بزرگی کنیم از طریق ایمیل zibashahr.com@gmail.com با ما تماس بگیرید تا در مورد کار در زیباشهر با هم به گفتگو بنشینیم.

امتیاز دهید: post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.