اخذ ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان

متقضیان زیادی هر ساله برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند. این کشور به شدت مهاجرپذیر و راه های زیادی از جمله مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تولد، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تحصیل و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را در اختیار متقاضیان  قرار می دهند.

مدرک زبان برای بسیاری از این راه های مهاجرتی کانادا مورد نیاز می باشد، به خصوص اگر شما قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید باید مدرک زبان معتبری که اغلب آیلتس می باشد، ارائه دهید و این امر برای بسیاری از متقاضیان مشکل است. معمولا” اخذ مدرک آیلتس یکی از موانع پیش رو متقاضیان تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کانادا می باشد. از آنجایی که گرفتن نمره مورد نیاز جهت ورود به موسسات عالی کانادا زمان بر می باشد اقدام برای پذیرش دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان و در نهایت اخذ ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان آیلتس سریع ترین روش ورود به دانشگاه های کانادا می باشد.

تحصیل در کانادا بدون نیاز به مدرک زبان
تحصیل در کانادا بدون نیاز به مدرک زبان از طریق کالج و یا دانشگاه های کانادا که بصورت مشروط پذیرش می دهند امکان پذیر می باشد. برخی از کالج و دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان جهت تکمیل طرفیت در برخی رشته های اقدام به پذیرش مشروط دانشجو می نمایند.

شرایط ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان آیلتس
درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان آیلتس پس از اخذ پذیرش مشروط از کالج و یا دانشگاه های کانادا صورت می گیرد. دانشجویان متقاضی مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان در کانادا پس از ورود به دانشگاه در دوره های زبان پیشنهادی توسط دانشگاه و یا کالج مربوطه شرکت می نمایند. این دانشجویان پس از اینکه این دوره را با موفقیت به پایان برسانند می توانند در دوره رشته تخصصی که پذیرش گرفته اند شرکت نمایند. پذیرش کالج و دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان و بصورت کاندشنال در برخی از رشته ها میسر می باشد.

متقاضیان دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان می بایست به این نکته توجه نمایند که در انتخاب شهر محل تحصیل، دانشگاه، کالج و رشته انتخابی ممکن است محدودیت داشته باشند. چرا که همه دانشگاه های کانادا این شرایط را نداشته و یا ممکن است به صورت مقطعی برخی رشته را با این شرایط ارائه نمایند. همچنین اخذ ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان آیلتس در همه مقاطع تحصیلی امکان پذیر نمی باشد. پذیرش مشروط در کالج و یا دانشگاه های کانادا معمولا ”در دوره های کارشناسی (لیسانس) صورت می گیرد و تقریبا” جهت مقاطع بالاتر ارشد و دکترا ممکن نیست.

کانادا دارای برنامه های مهاجرتی متنوعی دارد که اکثرا یکی از شرایط آنها تحصیل در کالج و یا دانشگاه های کانادا و یا داشتن تجربه کاری در کانادا می باشد. گذراندن یک دوره تحصیلی در کانادا و داشتن سابقه کار در این کشور اخذ اقامت دائم را برای فارغ التحصیلان کانادا آسان می سازد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش

جهت اخذ نامه پذیرش از دانشگاه یا کالج بسته به رشته تحصیلی شما مدارک مورد نیز از شما متفاوت است ولی به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد:

  • مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • مدارک تحصیلی و ریز نمرات شما در مقاطع تحصیلی قبلی
  • پرداخت شهریه دانشگاه و ارسال اسکن فیش برای دانشگاه
  • مدرک زبان انگلیسی که بسته به مقطع تحصیلی شما متفاوت است.

اگر تصمیم خود را گرفته اید همین حالا اقدام کنید

دفتر مهاجرتی یوکن جهت مشاوره و انجام امور مهاجرت آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. تمامی فعالیت های این دفتر مهاجرتی تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا و مبتنی بر قوانین مهاجرتی کانادا می باشد. از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می نماید این مجموعه همواره تلاش می نماید با توجه به شرایط متقاضیان مناسب ترین راه را برای آنها انتخاب و آنها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر به آدرس ucanemigrate.com مراجعه نمایید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.