ارسال رایگان سفارشات در فروشگاه اینترنتی بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا در آستانه سه سالگی خود توانسته است به یک سایت مرجع و قابل اعتماد برای مقایسه، انتخاب و خرید اینترنتی بسیاری از افراد که به دنبال کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، انواع و اقسام لوازم فرهنگی و بسیاری از کالاهای دیگر هستند تبدیل شود. فروشگاه اینترنتی بورسیکا با سرلوحه قرار دادن اصول مهمی توانسته است سهم بازار خود را میان رقبا پیدا کند. گام‌های موفقیت یک فروشگاه اینترنتی در فضای کسب و کار ایرانی را اینگونه میتوان آغاز کرد که گام اول موفقیت شناخت نیازهای مشتریان و احترام به این خواسته‌ها است و باتوجه به اینکه در هر بازاری قیمت و کیفیت یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود؛ بورسیکا توانسته است با تضمین اصالت کالاهایش، آن‌ها را از منابع اصلی و با قیمت واقعی تهیه کند.

دومین گام در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی را میتوان در به کارگیری از نیروهای متخصص در همه بخش‌های یک فروشگاه دانست، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی بورسیکا نیروهایی متخصص و حرفه‌ای را در همه بخش‌های خود بکار گرفته است تا مناسب‌ترین خدمات را در تمام مراحل تامین کالا، فروش و خدمات پس از فروش (از طریق پاسخگویی توام با احترام و پیگیری) را به مشتریان خود ارائه دهد و از این طریق یک تجربۀ خوب خرید را بصورت واقعی و ملموس عینیت بخشد.

سومین گامی که در آستانۀ سومین سال فعالیت دورۀ جدید بورسیکا آن را به نقطه عطفی برای فروشگاه‌های اینترنتی ایران تبدیل کرده است، ارسال رایگان سفارشات است. بورسیکا با شعار «بی‌خیال هزینۀ پیک» ارسال تمامی سفارشات به هرجای ایران را رایگان انجام می‌دهد و اگر ساکن تهران هستید این ارسال در زمانی کمتر از یک روز اتفاق می‌افتد.

بی خیال هزینۀ پیک؛ ارسال سفارشات بورسیکا رایگانه

فروشگاه اینترنتی بورسیکا هم اکنون پس از سه سال فعالیت مستمر در زمینه خرید و فروش اینترنتی، تبدیل به مرجعی برای خرید و مقایسه کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی، مبلمان اداری، لوازم شخصی برقی، انواع دستگاه لیزر خانگی، عطر و سایر کالاهایی شده است که می‌تواند به کاربران خود این اطمینان را بدهد که هرگز دست خالی از این فروشگاه خارج نخواهند شد و حتما کالایی را که در جست و جوی آن بوده‌اند را می‌توانند بیابند و یا در صورت عدم موجودی با مشورت کارشناسان فروش بورسیکا با قیمتی مناسب قادر به خرید آن خواهند بود و پس از خرید نیز در کوتاه‌ترین زمان کالا را در منزل یا محل کار خود بصورت رایگان دریافت خواهند کرد.

تیم جوان، خلاق و بزرگ فروشگاه اینترنتی بورسیکا بطور مداوم درحال تعریف و گسترش خدماتی هستند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را مرتفع نموده و رضایت خاطر آن‌ها را فراهم کنند چرا که بدون همراهی همیشگی مشتریان و کاربران، این سایت نمی‌توانست امروز ۳ سالگی خود را جشن بگیرد و ارسال رایگان را به سبد خدمات خود اضافه کند.

در پایان علت اصلی موفقیت بورسیکا را میتوان استفاده حداکثری از ظرفیت بالای کشور در حوزۀ تجارت الکترونیک و تبدیل آن به یک تجربه خوب خرید دانست. تجربه‌ای که نام بورسیکا را مترادف اصالت، ارزشمندی و تحویل رایگان کالا قرار می‌دهد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.