ماسک‌های طبیعی برای شادابی پوست

پوست صورت تاثیر بالایی در زیبایی افراد دارد، شما می توانید با روش های طبیعی و با صرف هزینه ای کم پوستی جذاب و شاداب داشته باشید. در این مطلب چند ماسک طبیعی بیان شده است که باعث شادابی و جوانی پوست می شوند:

ماسک صورت موز
با وجود ماسک موز نیازی به بوتاکس ندارید. شما می توانید از این میوه به عنوان یک ماسک کاملا طبیعی و خانگی استفاده کنید، این ماسک پوست شما را مرطوب می کند و آن را نرم و لطیف نگه می دارد. طرز آماده کردن این ماسک به این صورت است که موز را رنده می کنید، سپس آن را به آرامی روی صورت و گردن خود قرار می دهید. بگذارید این ماسک برای ۱۰ تا ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند، سپس آن را با آب سرد بشویید.

ماسک صورت سرکه
استفاده از سرکه به عنوان یک تونر پوست به حساب می آید. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با ۲ فنجان آب مخلوط کنید، این محلول را به آرامی روی صورت خود قرار دهید و بعد از چند دقیقه آن را خشک کنید. این محلول به عنوان یک شوینده صورت عمل می کند و برای تمیز کردن و سفت کردن پوست مناسب است.

ماسک صورت شیر
یک چهارم فنجان پودر شیر را با آب کافی مخلوط کنید و بر پوست صورتتان اعمال کنید. بگذارید این مخلوط ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند سپس صورتتان را با آب گرم بشویید. پس از اینکه صورتتان را خشک کردید چهره شما تازه و جوان می شود.

ماسک صورت ماست
برای تمیز کردن پوست و جلوگیری از حفره های آن ماست خالص را روی چهره خود قرار دهید و بگذاریدحدود ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند سپس صورت خود را بشویید.

ماسک صورت خردل
خردل یک چسباننده صورت است که پوست را تمیز می کند. برای اطمینان از اینکه خردل پوست شما را تحریک نخواهد کرد، ابتدا آن را در یک ناحیۀ کوچک آزمایش کنید اگر حساسیت نداشتید بر تمام پوست صورت خود بگذارید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.