بهترین داروی عطاری برای چاقی صورت

یکی از نگرانی‌ها و دل مشغولی‌های این روزهای افراد لاغر پر شدن و چاقی قسمتی از بدن آن‌ها یعنی صورتشان است. بسیاری از افراد لاغر با گونه‌های استخوانی تمایل دارند صورت چاق و تپل داشته حتی اگر تا ابد بدنی پر و چاق نداشته باشند. راه حل‌های بسیاری برای چاقی صورت وجود دارد که همگی تاثیر نسبی داشته و ممکن است در مورد همه افراد صدق نکند. به طور کلی چاقی صورت از طریق روش‌ها و راه‌های زیر امکان پذیر است که می‌توانید هر کدام را به نسبت تمایل و طاقت بدنی‌تان امتحان کنید اما نتایج آن ۱۰۰ درصدی نیست.

۱- چاقی صورت با داروهای گیاهی و محصولات طبیعی
۲- چاقی صورت با روغن
۳- چاقی صورت با طب سوزنی

* ما در این مقاله قصد داریم تنها به مورد اول یعنی چاقی صورت با داروهای گیاهی و عطاری بپردازیم.

چاقی صورت با داروهای گیاهی و داروهای عطاری

چاقی صورت با داروهای گیاهی بدین‌گونه بوده که شما می‌توانید از مواد طبیعی و محصولات مورد استفاده در منزل مانند عصاره و پودر میوه‌ها و سبزیجات و عرق گیاهان دارویی به صورت خوراکی و یا موضعی برای پر کردن صورت و چاق شدن آن استفاده کنید. جدای از داروهای گیاهی سیب زمینی یک ماده طبیعی فوق العاده برای چاقی است. در طب سنتی سیب زمینی سالهاست که به عنوان یک ماده طبیعی زیبا کننده شناخته شده است. از خواص آن برای رفع چین و چروک پوست صورت، چاقی صورت، رفع سفیدی مو و از بین بردن خشکی پوست استفاده می‌شود. آب سیب زمینی سرشار از ویتامین c بوده که یک آبرسان بسیار قوی است و شاید به همین علت است که با پر کردن حجم‌های خالی پوست، صورت افراد لاغر را پر می‌کند.

قرص جوانه گندم
قرص جوانه گندم با ترکیبات منیزیم، روی، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر یک منبع عالی از پروتئین‌های گیاهی و چربی‌های مفید است و یکی از مواد طبیعی بسیار تاثیرگذار در چاقی صورت و گونه بوده که با داشتن ترکیبات بالا منجر به چاقی بدن به خصوص در صورت می‌شود.

طرزاستفاده: پودر جوانه گندم و یا یک عدد قرص آن را با شیر یا ماست مخلوط کرده و میل کنید. شما می‌توانید آن را به هر روشی که مایلید استفاده کنید. اگر از پودر آن به صورت طبیعی استفاده کنید تاثیر بیشتری خواهد داشت.

قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت
قرص جوانه گندم با ترکیبات منیزیم، روی، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر یک منبع عالی از پروتئین‌های گیاهی و چربی‌های مفید است که منجر به چاقی بدن به خصوص صورت می‌شود

قرص مخمر آبجو
این قرص که به صورت انواع مکمل‌ها در عطاری‌ها و داروخانه‌ها به فروش می‌رسد با افزایش اشتها در طول یک دوره یک تا سه ماهه منجر به چاقی صورت و بدن گشته و برای کسانی مناسب است که خواستار تغییر نه چندان زیاد در وزن گیری کل بدن هستند. در این قرص انواع ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آمینه، فیبر، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها وجود دارد که با توجه به عملکرد و تاثیر این مواد در ترمیم بافت، جلوگیری از سرطان، افزایش اشتها، افزایش حس شادی و نشاط و رفع خستگی کاربرد بسیار دارد. نکته مهم در استفاده از انواع داروهای گیاهی مشورت با یک متخصص طب سنتی و رعایت نکاتی همچون توجه به نوع طبع بدن، نبود بیماری‌های کبدی، مشکلات معده، مشکلات گوارشی روده و همچنین نداشتن کم‌ خونی است. زیرا برخی از عرقیجات و داروهای گیاهی موجود در عطاری‌ها با وجود تاثیر مثبت بر چاقی به سایر اندام‌های بدن آسیب می‌رسانند. نکته مهم دیگر این است که هیچ‌گاه برای چاقی قسمتی از بدن همچون صورت، سینه و باسن به سراغ مصرف قرص‌های خطرناک شیمیایی نروید زیرا بیشترین داروها ترکیبات کورتونی جهت چاقی موضعی داشته و سلامت شما را به خطر می‌اندازند. از جمله عوارضی که ممکن است پس از مصرف قرص‌های شیمیایی موجود در عطاری‌ها و داروخانه‌ها گریبانگیر فرد شود جوش‌های آبی و عمیق سطح پوست، افزایش موهای زائد بدن، طاسی زود هنگام مردانه، بزرگ شدن حجم سینه در مردان، کوچک شدن بافت سینه زنان، خراب شدن فرم یکدست بدن خانم‌ها، عوارض کبدی و گوارشی بسیاری است. در برخی موارد استفاده نادرست از این مواد گیاهی و شیمیایی منجر به خونریزی معده نیز می‌شود.

قرص گیاهی شیکوریدین
این قرص یک فرآورده کاملاً گیاهی از عصاره گیاهانی همچون عصاره ریشه کاسنی، دانه شنبلیله و رازیانه است و به عنوان یک مکمل گیاهی اشتها آور مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیکوریدین با تامین ویتامین‌‌های مورد نیاز بدن در رفع بی‌اشتهایی، ضعف عمومی بدن، افزایش سطح انرژی و حس شادی و نشاط در دوران نقاهت و بیماری‌‌‌ها نیز استفاده می‌‌شود. شما با اولین استفاده و در کوتاه‌ترین مدت شاهد افزایش حجم عضلات صورت و اندام‌های دیگر خواهید بود.

پودر جنرال تونیک
این پودر در برندهای مختلفی همچون پودر تونیک دینه می‌‌باشد که مجموعه‌ای از پودر میوه و ریشه چند گیاه دارویی و جوانه زده شده است. با وجود آنزیم‌های پروتئولیتیک و آمیلاز موجود در جوی تجزیه گشته به قندهای ساده، پروتئین‌‌ها و اسیدهای آمینه مبدل شده و جذب نشاسته را در بدن راحت‌تر می‌کند. همچنین توان و قدرت عمومی بدن را بالا می‌برد و به سبب وجود ترکیبات چاق کنندگی سبب چاقی به خصوص چاقی صورت می‌گردد. این پودر شامل قندهای قابل جذب، کاروتن پیش ساز ویتامین A، کاسنی، کربوهیدرات، کلسیم، ویتامین‌های گروه B مانند B1 ،B2 ،B12 و ویتامین‌های گروه E ،F آمیلازها و مواد معدنی دیگر است که همگی در افزایش وزن بدن تاثیرگذارند.

کتیرا برای چاقی صورت
از شیره کتیرا ماده دارویی به دست می‌آید که یکی از مواد چاق کننده پوست صورت است

پودر مسمن چاقی صورت و بدن
پودر مسمن از جمله مهم‌ترین و سالم‌ترین پودرهای گیاهی چاق کننده صورت و بدن می‌باشد، همچنین بهترین گزینه و کم عارضه‌ترین برای جوانان و همچنین کودکان است. از جمله خواص این پودر میتوان به تقویت عمومی بدن و ایجاد قابلیت جذب آب اشاره داشت. اجزای این پودر شامل موادی نظیر نخود، تخم خشخاش، بادام، آرد بدون سبوس و برنج ۳ بارجوشیده و شسته شده، گندم و جو پوست کنده، شیر تازه و شکر سرخ است. در طول مصرف این پودر فرد باید از مصرف ترشیجات و شوریجات پرهیز کند از نکات مهم قبل از مصرف این پودر این است که متخصصین طب سنتی عقیده دارند قبل از مصرف این ماده، در جهت تاثیرگذاری بیشتر آن روی بدن باید معده را پاکسازی نمود و از نظر هورمونی بدن در شرایط ایده‌آل و بدون عارضه باشد. این پودر را می‌توان به صورت آماده از عطاری‌ها تهیه نمود و یا در صورت امکان همه موارد فوق را کوبیده و یا چرخ کرد و با شیر تازه مخلوط نمود. سپس یک ماده غلیظ شبیه پودر نخود تهیه کرد و سپس به صورت روزانه در وعده‌های ۵۰ گرمی مصرف نمود.

کتیرا
یکی دیگر از داروهای گیاهی پرفروش عطاری‌ها کتیرا است. از شیره این گیاه دارویی ماده دارویی به دست می‌آید که علاوه بر فواید بی‌شماری که دارد یکی از مواد چاق کننده پوست صورت بوده و جنبه آرایشی مراقبتی دارد. خواص ضد پیری و ضد چروک این ماده دارویی برای بانوان مسن‌تر جهت چاقی قسمت‌های استخوانی گونه و بینی و باز شدن و پر شدن چروک‌ها مفید است.

** یک متخصص طب سنتی با اشاره به عوارض جانبی قرص‌های چاقی و پودرهای حاوی کورتون موجود در داروخانه‌های گیاهی و عطاری‌ها به هیچ عنوان استفاده از این مواد را به صورت مداوم جایز ندانسته و به افرادی که خواستار چاقی به خصوص چاقی صورت هستند توصیه به مصرف مواد طبیعی و گیاهی نموده که به وفور نیز در ایران شاهد رویش و عصاره گیری انواع این گیاهان در قالب تونیک، عرقیجات و شیره‌ها هستیم.

2.6/5 - (8 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.