بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

ببسیاری از افراد در جستجوی آن هستند که بدانند با وجود دستگاه‌های متعدد لیزر موهای زائد؛ بهترین دستگاه و با کیفیت‌ترین و بی‌ضررترین دستگاه لیزر خانگی کدام است. امروزه دستگاه لیزر خانگی یکی از دستگاه‌های کاربردی و پرطرفدار است که در بیشتر خانه‌ها یافت می‌شود. این دستگاه که به ویژه مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها بوده است آنها را از معضل بزرگی در طول زندگی یعنی اپیلاسیون مداوم بدن رها ساخته و محبوب دل‌هایشان گشته است. طبق بررسی‌ها و آمارهای انجام شده یک زن چیزی در حدود ۷۲ روز از زندگی‌اش را به اصلاح موهای زائد بدنش می‌پردازد و مبلغ هزینه‌ای که به طور کلی برای اپیلاسیون پرداخت می‌کند چیزی در حدود ۲۰ هزار دلار است که این مبلغ در مقابل خرید یک دستگاه لیزر فوق پیشرفته و گران نیز به مراتب مبلغ بسیار زیادی است. ما در این مقاله سعی داریم با توجه به امکانات و داده‌های جمع آوری شده از سراسر دنیا به معرفی برترین‌های لیزر موهای زائد خانگی پرداخته و یاری رسان شما باشیم تا بهترین دستگاه از آنِ شما شود.

به طور کلی مقیاس‌های متعددی جهت انتخاب برترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی وجود دارد که مهمترین آن رنگ پوست است؛ حتما شما نیز شنیده‌اید زمانی که فردی با معضل موی زائد مردانه و ضخیم وارد یک کلینیک زیبایی پوست و مو می‌شود اولین حرفی که پزشک به او می‌زند این است که باید خوشحال باشد با موهای ضخیم و به اصطلاح مردانه درحضور پزشک نشسته است؛ زیرا این یک مقیاس مهم در انتخاب دستگاه و کسب نتیجه مطلوب نیز خواهد بود و هر چه موهای بدنتان ضخیم‌تر و به اصطلاح مردانه‌تر باشد از فرآیند لیزر نتیجه مطلوبتری خواهید گرفت.

مقیاس FITZPATRICK یا مقیاس رنگ پوست
پزشکان حوزه پوست و مو و زیبایی از این مقیاس جهت دسته بندی رنگ پوست افراد برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد خانگی استفاده می‌کنند؛ به طور کلی ۶ نوع پوست بر اساس رنگدانه‌های پوستی مشاهده می‌شود؛ اگر پوستتان کمترین مقدار رنگدانه را دارا باشد در این مقیاس در گروه ۱ قرار خواهید گرفت و به ترتیب اگر بیشترین رنگدانه را داشته باشد و در واقع پوست‌تان بسیار تیره باشد در این رده بندی در جایگاه ۶ ام قرار خواهید گرفت. بهترین نتیجه را افراد با پوست بسیار روشن یعنی افراد در زیر گروه ۱ و با موهای ضخیم خواهند گرفت.

مقیاس رنگ مو
از آنجا که پوست‌های روشن نور کمتری را به خود جذب می‌کنند نور لیزر نیز به طبع آن کمتر جذب صورت شده و بیشتر به موها می‌رسد و آنها را از بین می‌برد. پس مقیاس اول که پیش ازاین نیز گفته شد رنگ پوست است و مقیاس بعدی رنگ مو؛ یعنی هر چه مو تیره‌تر، بزرگ‌تر و ضخیم‌تر باشد و به اصطلاح حالت زمختی موی مردانه را داشته باشد نور بیشتری از دستگاه لیزر را به خود جذب کرده و لیزر با تمام قدرت این موها را از ریشه خواهد سوزاند. با توجه به مواردی که گفته شد در انتخاب نوع دستگاه حتما دقت داشته باشید و دستگاه لیزری را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست و موی صورت و بدنتان باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید، زیرا بهترین و با کیفیت‌ترین‌ها زمانی به شما نتیجه مطلوب و اثربخشی می‌دهند که شما نیز با اطلاعات کافی و دقت بسیار در انتخاب، بهترین و مناسب‌ترین آنها را با توجه به نیازتان برگزینید.

معرفی بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای معتبر لیزر موهای زائد خانگی بر اساس قابلیت‌ها و عملکرد آن‌ها

۱- دستگاه لیزرخانگی تریا مدل Tria beauty hair removing 4x
۲- دستگاه لیزر دِس مدل DEESS Hair Removal System series
۳- دستگاه لیزر خانگی براون مدل BraAn Gillett venus silk-expert Ipl 5001
۴-دستگاه مدل illuminage touch device
۵-دستگاه رمینگتون مدل Remington I light pro hair removal

۱- لیزرخانگی Tria Beauty 4x

لیزرخانگی Tria Beauty 4x
لیزرخانگی Tria Beauty 4x اولین و تنهاترین دستگاه لیزر خانگی است که با پاک کننده FDA کار می‌کند

از بین بردن موهای زائد با استفاده از این دستگاه قدرتمند بسیار عالی است. این دستگاه اولین و تنهاترین دستگاه لیزر خانگی است که با پاک کننده FDA کار می‌کند و برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است. نحوه کار آن بدین گونه است که با تمرکز بر روی از بین بردن فولیکول مو (ریشه موها) عملکرد بسیار مناسبی در از بین بردن ریشه‌ای و کم شدن رشد موها دارد و جزو پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین دستگاه‌ها می‌باشد. عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که هم برای صورت و هم برای بدن قابل استفاده خواهد بود. با استفاده از این دستگاه فوق حرفه‌ای اولین و مهمترین گام را برای صافی پوست بر دارید.

سایر قابلیت‌ها و لوازم جانبی دستگاه
این دستگاه با صفحه نمایش فوق پیشرفته‌ای که دارد به نمایش موارد کاربردی زیر می‌پردازد:
۱- نمایش سنسور پوست و تشخیص طیف رنگی پوست و تنظیم درجه بر اساس نوع پوست
۲- نشانگر شارژ باتری
۳- نشانگر شاخص سطح درمان و تنظیم دستی شدت و قدرت
۴- قفل ایمنی
۵- شمارنده پالس جهت اطمینان از حفظ سلامتی در طول استفاده از این دستگاه

نقطه قوت دستگاه
نقطه قوت دستگاه کیفیت بالا و اثر بخشی سریع آن در از بین بردن ریشه‌ای و سریع موها در مدت زمان کوتاه‌تر و همچنین استفاده در نقاط حساس بدن همچون بیکینی خانم‌ها و اندام تناسلی آقایان است. با استفاده از این دستگاه به طور قطع حدود ۳ برابر بیشتر از سایر دستگاه‌های رفع مو نتیجه قطعی می‌گیرید. زیرا قدرتمندترین فناوری روز دنیا در قتل عام موهای زائد در اختیارتان است.

۲- مدل DEESS hair removal system series

مدل DEESS hair removal system series
مدل DEESS hair removal system series یکی از پرفروش‌ترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار بوده که در ۷ مدل ارائه می‌شود

این دستگاه نیز یکی از پرفروش‌ترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار بوده که در ۷ مدل ارائه می‌شود. یکی از قابلیت‌های اساسی آن که منجر به مشهور شدن این دستگاه در سطوح جهانی شده؛ شکل گیری و ایجاد این دستگاه بر پایه مقیاس و تعریف جهانی Fitzpatrick یا مقیاس رنگ پوست است که حساسیت بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌های موجود داشته و آنالیز دقیقی از نوع پوست انجام می‌دهد، همچنین عامل دیگر در کسب رتبه دوم بازارهای جهانی طول عمر بسیار بالا و عملکرد قدرتمند این دستگاه خانگی است که نزدیک به حدود ۱۰ سال کارایی موثر و بدون کمترین کاهش قدرت دارد. همچنین میانگین حدود ۷ تا ۱۰ فرد به طور سالیانه و متعدد در دوره‌های مختلف درمانی قادر به استفاده از این دستگاه خواهند بود و برای استفاده از این مدل دستگاه به استفاده از ژل برای عمل لیزر نیاز نخواهید داشت و فیلترUV تعبیه شده است، این مدل شما را از هرگونه خطر اشعه‌های خطرناک دور می‌سازد. در حالی که ممکن است برای هر دوره استفاده زمان بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها صرف کنید اما نتیجه مطلوب‌تری خواهید گرفت، زمان تقریبی برای هر دست یا هر پا زمانی در حدود ۷ تا ۸ دقیقه است.

سایر قابلیت‌های این دستگاه
یکی دیگر از دغدغه‌های اساسی خانم‌ها در کسب زیبایی پس از رفع موهای زائد؛ درمان آکنه، جوانسازی و لیفتینگ پوست است. این دستگاه در پک‌های متعدد، شما را در کسب زیبایی بیشتر و نتیجه مطلوب‌تر کمک می‌نماید. در واقع ابزار و لوازم جانبی متعددی در انواع مختلف و پک‌های متعدد به شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید از یک دستگاه با سَری‌های متعددی استفاده کنید که به صورت تکی نیز به فروش می‌رسند و این امکانات یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه خانگی است.

زمان مفید کسب نتیجه
شما در یک دوره زمانی بین ۶ تا ۱۲ هفته‌ای از شر ۹۰٪ درصد موهای زائد بدنتان خلاص می‌شوید.تنها نقطه ضعف این دستگاه این است که برای موهای زائد بلوند و خاکستری کارایی مناسبی نداشته اما همه طیف‌های رنگی پوست را ساپورت می‌کند.

۳- دستگاه لیزرخانگی مدل BraAn Gillett venus silk-expert Ipl 5001

مدل BraAn Gillett venus silk-expert Ipl 5001
تشخیص رنگ پوست در این مدل این امکان را فراهم می‌آورد تا نقاط مختلف بدنتان را که از طیف‌های رنگی متعددی برخوردار است لیزر کنید

اگر به دنبال کسب سریع‌ترین نتیجه از دستگاه لیزر خانگی و استفاده از امکانات وسیع دستگاه هستید این مدل بهترین و پرکاربردترین دستگاه لیزر خانگی از محصولات پر فروش و قدرتمند BrAun است زیرا در هر دوره استفاده تنها در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه تمام موهای زائد بدنتان را از بین برده و کمترین حساسیت پوستی را در بدن ایجاد می‌کند. این دستگاه لوازم جانبی متعددی داشته که جهت لیزر صورت و بدن کاربرد دارد. دستور تشخیص رنگ پوست در این مدل این امکان را فراهم می‌آورد تا نقاط مختلف بدنتان را که از طیف‌های رنگی متعددی برخوردار است لیزر کنید مثلاً بعضاً ممکن است در بدن فرد نوعی اختلال پوستی وجود داشته باشد که پوست نواحی مختلف بدن ترکیب رنگی متفاوتی داشته باشد و یا رنگ پوست بر اثر سوختگی با نواحی دیگر متفاوت باشد، این دستگاه با وجود این قابلیت حساس به طور متوسط حدود ۶۰ تا ۸۰ بار پوست بدن‌تان را آنالیز نموده و همراه با تغییرات پوستی که در بدن انسان وجود دارد سیستم خود را منطبق کرده و دوباره با درجه حساسیت دیگری شروع به کار می‌کند. 
در کنار این مورد، قابلیت مهم دیگر این است که این لیزر قابلیت نصب یک اپلیکیشن رایگان در موبایل را دارد که اطلاعات مورد نیاز از نحوه عملکرد دستگاه گرفته تا نحوه تشخیص رنگ پوست‌تان را تنها با یک عکس نشان می‌دهد و همچنین با ثبت دوره‌های استفاده از دستگاه و یادآوری به موقع زمان استفاده از دستگاه، دوره درمان را کامل می‌کند که این قابلیت یکی از تاثیرگذارترین عوامل در کسب نتیجه مطلوب و در نهایت کسب رتبه برتر فروش در بازارهای جهانی است.

۴- دستگاه مدل illuminage touch Device

مدل illuminage touch Device
یکی از قابلیت‌های مهم و کاربردی دستگاه مدل illuminage touch Device امکان تعیین میزان تابش نور و در واقع تنظیم طول موج دستی دستگاه است

یک دستگاه فوق پیشرفته لیزر با امواج رادیویی است که قابلیت‌های متعدد همراه با کسب نتیجه مطلوب‌تر و طولانی‌تری داشته و برای همه طیف‌های رنگی پوست و موها با ضخامت کم و زیاد نتیجه بخش است.

طول درمان و مدت استفاده
طول درمان و مدت استفاده از این دستگاه بسیار کوتاه است و شما در یک مدت زمان کوتاهی پس از استفاده از این دستگاه نتیجه مطلوب را خواهید گرفت. از این دستگاه هفته‌ای یک بار به مدت ۷ تا ۸ هفته مداوم استفاده کنید و سپس مدت زمان را طولانی‌تر و طولانی‌تر کنید؛ خواهید دید که پس از ۳ ماه استفاده دیگر نیاز به استفاده از دست نخواهید داشت.

سایر قابلیت‌ها و لوازم جانبی دستگاه
یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و کاربردی دستگاه امکان تعیین میزان تابش نور و در واقع تنظیم طول موج دستی دستگاه است. به ‌طور پیش فرض این دستگاه کارتریج حدود ۱۲۰ هزار چشمک در طول استفاده دارد اما شما می‌توانید شدت و قدرت آن را متناسب با نیازتان تنظیم کنید این دستگاه هم به صورت شارژی و هم با استفاده از جریان مستقیم برق کار می‌کند. از این دستگاه می‌توانید در همه طیف‌های رنگی پوست صورت و همچنین موهای کرکی و روشن پوست بدون ایجاد هیچ گونه ناراحتی و دغدغه سلامتی استفاده کنید.

۵- دستگاه لیزر مدل Remington ilight pro hair removal

مدل Remington ilight pro hair removal
این دستگاه مشابه دستگاه‌های لیزر خانگی دیگر است با این تفاوت که دو کلاهک جدا جهت استفاده خانم‌ها و آقایان دارد

این دستگاه مشابه دستگاه‌های لیزر خانگی دیگر است با این تفاوت که دو کلاهک جدا جهت استفاده خانم‌ها و آقایان داشته و با استفاده از این نوع دستگاه لیزر خانگی حدود ۹۴ ٪ از موهای زائد بدن‌تان تنها پس از ۳ جلسه استفاده نابود می‌گردد. همچنین اپلیکیشن رایگان همراه با دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که از روی گوشی شخصی‌تان عملکرد دستگاه را مشاهده و میزان قدرت و شدت آن را تنظیم کرده و همچنین به ارزیابی عملکرد آن بپردازید.

نقاط ضعف و قوت دستگاه
نقطه قوت دستگاه سازگاری با انواع پوست‌ها و نازکی و ضخیمی موهای زائد است و تنها نقطه ضعف آن این است که در پوست‌های تیره‌تر و موهای خاکستری و قرمز کسب نتیجه مطلوب در مدت زمان بیشتری امکان پذیر است و صبر و تحمل بیشتر کاربر را می‌طلبد. این دستگاه در حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد موهای زائد بدنتان را از بین می‌برد.

جمع بندی:
ما در این مقاله سعی کردیم بهترین نوع لیزر خانگی را همراه با نحوه عملکرد و قابلیت‌های جداگانه هر دستگاه به شما معرفی کنیم تا قبل از خرید دستگاه و صرف هزینه بالا با اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر خرید لذت بخش‌تری داشته باشید.

هدف ما از این مقاله معرفی برند نبوده است؛ اما ارزیابی بازارهای جهانی و تجربیات شخصی دیگران در این عرصه ما را بر آن داشت که به ذکر و معرفی چند نمونه از برترین دستگاه‌ها جهت کسب رضایت بیشتر و صرف هزینه کمتر و درمان راحت‌تر شما بپردازیم.

منبع: professional laser hair removal machine

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.