راهنمای خرید انواع کرم صورت

امروزه انواع مختلفی از کرم ها تولید و به بازار عرضه شده اند که هر کدام برای منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. از این میان سه کرم مشهور و بسیار پرطرفدار، کرم دور چشم، کرم ضد آفتاب و کرم ضد لک قوی را می توان نام برد. در ادامه قصد داریم به شما راهنمای خرید کرم دورچشم با بهترین قیمت، راهنمای خرید کرم ضد لک قوی با بهترین قیمت و راهنمای خرید کرم ضدآفتاب با بهترین قیمت را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

خرید کرم دور چشم

کرم دور چشم

لوازمات آرایشی و بهداشتی امروزه به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده اند و بسیاری از افراد از این لوازمات استفاده می کنند. یک قلم از لوازمات آرایشی و بهداشتی کرم دور چشم است که امکان خرید آنها از داروخانه وجود دارد. طریقه مصرف این کرم ها به این صورت است که افراد می توانند از آنها برای پوشش دور چشم خود استفاده نمایند. اغلب افراد از این کرم ها برای جلوگیری و یا درمان چین و چروک دور چشم خود استفاده می کنند و برخی از افراد نیز به منظور کاهش تیرگی و همچنین پف چشم این نوع از کرم ها را مورد استفاده قرار می دهند.

افراد قبل از هر اقدامی برای خرید کرم دور چشم لازم است تا به پزشک مراجعه کرده و مطابق با نیاز خود و بر اساس تشخیص پزشک از آن استفاده نمایند. برخی از افراد در سنین بالا ممکن است دچار مشکل پف در ناحیه اطراف چشم شوند که در چنین حالتی لازم است از کرم مناسب استفاده نمایند. کرم دور چشم برای افرادی مناسب است که به دنبال رفع تیرگی و یا چین و چروک اطراف چشم خود هستند. در هنگام خرید لازم است افراد کرمی مناسب با نوع پوست خود تهیه نمایند تا دچار عوارض ناشی از مصرف آن نگردند. در برخی از موارد نیز ممکن است کرم از مرغوبیت مناسبی برخوردار نباشد و موجب افزایش تیرگی و یا چروک اطراف چشم افراد گردد و برای آنها حساسیت ایجاد کند. معمولاً بهترین کرم دور چشم برای افراد لازم است تا با پوش آنها سازگاری بسیار بالایی داشته باشد و برای آنها ایجاد حساسیت نکند و همین امر سبب می شود تا به مرور فرد به نتیجه دلخواه خود برسد. اغلب خرید کرم هایی توصیه می شود که از بسته بندی تیوپ برخوردار هستند.

افزایش سن یکی از مواردی است که می تواند زمینه ساز ایجاد پف در اطراف چشم افراد باشد. در سنین بالا پوست اطراف چشم کلاژن های خود را از دست می دهد و یا ضعیف می شوند و همین امر سبب می گردد تا چربی ها در زیر پوست چشم افراد تجمع گردد و در نهایت چشم فرد دچار پف شود. کرم های دور چشم که مخصوص کاهش این عارضه هستند به صورتی ساخته شده اند که از پیتید و رتینول برخوردار بوده و این موارد موجب می گردد تا کلاژن‎های پوست اطراف چشم تحریک شده و این روند بهبود یابد. در همین راستا لازم است افرادی که تصمیم بر کاهش پف اطراف چشم خود دارند از کرم هایی استفاده کنند که حاوی پیتید و رتینول می باشند.

در رابطه با تیرگی اطراف چشم نیز می توان دلیل آن را تورن و یا برجستگی رگ های خونی زیر پوست دانست که در برخی از موارد این مشکل می تواند ریشه وراثت داشته باشد. همچنین در صورت افزایش سن افراد این تیرگی ممکن است افزایش نیز یابد. برخی بر این باورند که یکی از دلایل تیرگی پوست اطراف چشم می تواند خواب ناکافی باشد، همچنین محققان در این راستا تحقیقاتی را انجام داده اند و نتیجه آن عدم ارتباط بی خوابی و یا کم خوابی با این عارضه است. به همین جهت افراد برای رفع این تیرگی اقدام به کرم چشم حاوی کافئین نموده تا در صورت مصرف زمینه کاهش آن را فراهم آورند.  سایت ایمالز بهترین قیمت خرید کرم دور چشم را به شما پیشنهاد می‌دهد.

خرید کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب

یکی از کرم هایی که استفاده از آن در مناطق گرمسیری و یا تحت تابش مستقیم نور آفتاب لازم است و بسیار توصیه می گردد، کرم ضد آفتاب است. نور خورشید و آفتاب حاوی اشعه UV است. این اشعه بر روی خاصیت کشسانی پوست اثری منفی می گذارد و زمینه ساز ایجاد چروک می گردد و موجب پیری پوست می شود. همچنین از علائم دیگر پیری پوست می توان به افزایش ضخامت آن اشاره نمود که به اصلاح به آن حالت چرمی نیز می گویند و با لکه هایی قهوه ای ظاهر می شود. امواج عموماً به دو دسته UVA و UVB تقسیم می شوند. امواج UVA معمولاً قادرند به راحتی از شیشه عبور کرده و به راحتی به عمق پوست نفوذ می کنند. بنابراین کرم های ضد آفتاب حاوی محافظ اشعه UVA بوده و از نفوذ این اشعه به پوست جلوگیری می کنند و این امر می تواند مانع از پیری پوست و همچنین ابتلا به سرطان پوست گردد. همچنین امواج UVB نیز به گونه ای هستند که اثرات آنها به صورت آفتاب سوختگی بر روی پوست افراد باقی می ماند و خطر ابتلا به سرطان پوست را نیز افزایش می دهند. به همین جهت برای جلوگیری از نفوذ این اشعه نیز لازم است افراد کرم هایی را تهیه نمایند که حاوی SPF بوده و از پوست در برابر این اشعه محافظت می کنند.

کرم های ضد آفتاب موجود در بازار لازم است تا در سازمان غذا و دارو لیست شده و استاندارد آنها مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت درجه بندی شوند. کرم های ارزان قیمت موجود در بازار نیز دارای تأییدیه وزارت بهداشت هستند و همچنین از SPF50+ نیز برخوردار می باشند و لازم است در مقایسه با کرم های ضد آفتاب گران قیمت دارای اثرگذاری مناسبی باشند.  برای مشاهده لیست فروشندگان و قیمت کرم ضد آفتاب سری به ایمالز بزنید.

خرید کرم ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم ضد لک قوی به صورتی ترکیب و ساخته شده است که استفاده از آن می تواند لک های موجود بر روی صورت افراد را از بین برده و همچنین شفافیت مناسبی به پوست ببخشد. کرم ضد لک قوی به صورتی ساخته شده است که سبب از بین رفتن لکه ها می شود و شفافیت مناسبی به پوست می بخشد. این کرم ها معمولاً بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شوند و از ترکیبات گیاهی نیز در آنها استفاده می کنند تا بتوانند میزان عوارض ناشی از استفاده را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. برخی از افراد نیز ممکن است بر روی پوست خود اثری از لکه ها نداشته باشند اما به جهت ایجاد شفافیت و روشن نمودن رنگ پوست از این نوع کرم ها استفاده می کنند. این کرم ها حاوی مواد مغزی و مؤثر بوده و استفاده از آنها می تواند زمینه های ترمیم پوست افراد را ایجاد نماید. استفاده از نوع از کرم های پوست می تواند مانع از پیری زودرس پوست شده و در نهایت افراد پوستی شفاف و سالم خواهند داشت. همچنین افراد در هنگام استفاده کرم ضد لک قوی لازم است روند آن نیز رعایت نمایند. برخی از کرم ها لازم است شب مورد استفاده قرار گیرند و برخی دیگر نیز جهت استفاده در روز ساخته شده اند. ایمالز بهترین مرجع برای مشاهده لیست فروشندگان و قیمت کرم ضد لک قوی است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.