کاشت مو و جراحی لیپوساکشن با کلینیک نوین ایرانا

داشتن ظاهری مرتب و زیبا باعث بالا رفتن اعتماد به ‌نفس افراد می‌شود. داشتن موهایی پرپشت و خوش حالت از مهم ترین فاکتورهای آراستگی و جذابیت در افراد است. افراد بسیاری به دلایل گوناگون موهای کم‌ پشت دارند یا اینکه طاس هستند. اگر شما نیز این قبیل مشکلات را دارید دیگر جای نگرانی نیست، کاشت مو یا پیوند مو (زراعه الشعر) یکی از بهترین و موثرترین را‌هکارهای رفع طاسی میباشد.

امروزه کاشت مو یا پیوند مو که طرفداران بسیاری پیدا کرده، به شیوه های گوناگون و با جدیدترین متدها و دستگاه های پیشرفته صورت میگیرد. کاشت مو یا پیوند مو (‫‫زراعه الشعر) طبیعی ترین و دائمی ترین شیوه برای افرادی می باشد که از ریزش موهای خود در عذاب هستند. طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر حدودا پنجاه درصد از مردان بالای ۵۰ سال با مشکلات ریزش مو مواجه هستند. بنابراین، پیوند مو (‫‫زراعه الشعر) جزء شایع ترین جراحی های زیبایی بین مردان به شمار می رود. ریزش مو شرایط مشخصی برای آقایان ندارد. همچنین در حال حاضر بسیاری از خانم ها نیز مشکلات ریزش مو را تجربه می کنند.

نوین ایرانا

عوامل اصلی ریزش مو و طاسی
اثرهای ژنتیکی یکی از مهمترین دلایل ریزش مو به شمار می رود، اما ممکن است در اثر کهولت سن یا پیری، اختلالات گوناگون پزشکی نیز رخ دهد. کاشت مو بدون در نظر گرفتن علل ریزش مو برای همه افرادی که به مقدار کافی فولیکول مو دارند، با موفقیت انجام می شود. این روش موفقیت آمیز نه تنها می تواند طاسی یا کم پشتی موی سر، بلکه کم پشتی موجود در سایر بخش های بدن مثل ابرو، ریش و سبیل را نیز حل کند.

مهمترین مسئله در کاشت مو
از آنجا که کاشت مو یک عمل جراحی جدی محسوب می شود و با ظاهر افراد سروکار دارد، بهتر است برای به حداقل رساندن خطرات پیوند مو، در یک کلینیک یا بیمارستان تخصصی صورت گیرد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بسیار مهم است که این عمل به وسیله جراحان پلاستیک متخصص و با تجربه انجام شود.

متخصصان کاشت مو از روش های مختلفی استفاده می کنند که رایج ترین آنها عبارتند از:

  • کاشت مو به روش پانچ
  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش BHT
  • کاشت مو به روش SUT

برای کسب اطلاعات کامل در مورد این روش ها به سایت کلینیک تخصصی نوین ایرانا مراجعه فرمایید.

جراحی لیپوساکشن
لیپوساکشن یک عمل جراحی زیبایی می باشد که جهت از بین بردن توده های چربی در افراد چاق انجام میگیرد. جراحی لیپوساکشن (شفط الدهون) که موجب خارج شدن چربی بدن با استفاده از کانولای متصل به پمپ تخلیه کننده می باشد، ممکن است عوارض بسیاری نیز داشته باشد. مهمترین نکته در خصوص جراحی لیپوساکشن این است که این جراحی نمی تواند راه حل مناسبی برای چاقی باشد. لیپوساکشن تنها برای آن دسته از افرادی توصیه می شود که وزن نسبتا مناسبی دارند اما بدنشان فرم ایده‌الی ندارد. قسمت هایی از بدن مانند: گردن و غبغب، سینه، بازو، شکم و پهلو ها و پوبیس (ناحیه بالای قسمت تناسلی)، پشت و کمر، رانها، باسن، زانوها، ساق و برجستگی های پشتی و جلویی ناحیه زیر بغل را می توان ساکشن کرد.

لیپوساکشن عملی مفید جهت درمان بیماری های خاص است، این جراحی برای بسیاری از بیماری ها نیز مفید می باشد. بیماری هایی مانند:

  • تومور خوش خیم چربی (لیپوماس)
  • بزرگی غیر طبیعی سینه در آقایان (جنیکوماستیا یا سودوجنیکوماستیا)
  • مشکلات سوخت و ساز چربی در بدن (لیپواستروفی)
  • عرق کردن بیش از حد در  قسمت زیر بغل (تعریق زیر بغل)

آیا چربی دوباره بعد از جراحی لیپوساکشن برمیگردد
تعداد سلولهای چربی بدن ثابت می باشد و پس از لیپوساکشن سلولهای برداشته شده مجددا جایگزین نمی شوند، اما در صورت عدم رعایت رژیم غذایی و زیاده روی در خوردن غذاهای چرب، سلولهای باقی مانده در بدن چربی اضافی را در خود ذخیره کرده و به سرعت متورم می شوند به همین دلیل بهتر است بعد از لیپوساکشن رژیم غذایی مناسبی برای خود داشته باشید. اما به هرحال در صورت  چاق شدن مجدد فرد به شکلی متناسب و در تمام قسمت های بدن رخ میدهد.

عوارض برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن
لیپوساکشن (شفط الدهون) بسیار جراحی حساسی می باشد و در صورت کوچک ترین اشتباه در طول خارج کردن چربی از بدن عوارض جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. عوارضی مانند:

  • موجب فرو رفتگی در قسمتی که چربی آن برداشته شده است
  • زخم های طولانی مدت
  • ایجاد سوختگی به دلیل حررات بالای وارد شده به بدن برای ذوب و تخلیه کردن چربی ها
  • آسیب به عروق لنفاتیک

برای جلوگیری از این عوارض باید به کلینیکی مراجعه کنید که دارای متخصصانی کاربلد و باتجربه باشند. کیلینیک فوق تخصصی نوین ایرانا به نشانی novinirana.com و شماره تماس ۰۵۱۳۷۶۰۱۱۴۲ با جراحانی کاملا متخصص و نمونه در سطح خاورمیانه احتمال بروز اینگونه عوارض را به صفر می رسانند.

منبع: Novinirana.com

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.