تابلو ورود ممنوع و نکات مهم پیرامون آن به همراه سوالات آیین‌نامه اصلی

بررسی تابلو ورود ممنوع
این تابلو از تابلوهای با اهمیت حوزه راهنمایی و رانندگی به حساب می آیند و در بسیاری از آزمون های گرفته شده جزء پرسش ها بوده است به همین خاطر تصمیم به ارزیابی این تابلو گرفته ایم تا شما عزیزان به آن شناخت کامل پیدا کنید. دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی با بسته طلایی را میتوانید از اینجا دانلود کنید و در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی قبول شوید.

ورود ممنوع

همه چیز درباره تابلو ورود ممنوع

این تابلو در گروه تابلوهای بازدارنده جای دارد که در بخش “تابلوهای راهنمایی و رانندگی” توضیح دادیم و همانطور که از نامش مشخص است بازدارنده می باشد. در خیابان هایی که این تابلو نصب می شود ورود غیرمجاز بوده و در صورت ورود به مناطقی که دارای این تابلو هستند با شما برخورد می شود.

اکثر تابلوهایی که موضوع منع کننده ای را بازتاب می دهند دایره ای شکل هستند و نوار قرمز رنگی اطراف آن ها را احاطه کرده است. وسط دایره هم سفید رنگ بوده و موضوعی که ممنوع شده است به رنگ مشکی در وسط تابلو ترسیم می گردد. البته این سبک در تابلو ورود ممنوع جور دیگری است. این تابلو مانند سایر تابلوهای منع کننده دایره ای شکل بوده با این تفاوت که کل محیط دایره قرمز رنگ است به جزء مستطیل سفید رنگ آن که دقیقا در وسط تابلو رسم شده است.

با مشاهده تصویر زیر بیشتر متوجه ظاهر تابلوهای منع کننده می شوید.

انواع تابلوهای ورود ممنوع
انواع تابلوهای ورود ممنوع

همانطور که در ابتدا گفته شد سوالات زیادی در مورد تابلو ورود ممنوع در آزمون های آیین نامه آورده می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم

سوال ۱) تابلو ورود ممنوع در کدام یک از انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی قرار دارد؟

  1. تابلوهای هشدار دهنده
  2. تابلوهای آگاهی دهنده
  3. تابلوهای بازدارنده
  4. هیچکدام

پاسخ : گزینه ۳

سوال ۲) تابلو زیر به چه معناست؟

تابلوی ورود ممنوع
تابلوی ورود ممنوع
  1. ورود تنها در روز مجاز است.
  2. ورود به گذر خیابان مانعی ندارد.
  3. ورود به گذر خیابان ممنوع است.
  4. هیچکدام

پاسخ : گزینه ۳

سخن پایانی
تابلوهای راهنمایی و رانندگی به خصوص آن هایی که اهمیت بیشتری دارند نظیر تابلو ورود ممنوع از سوالات پر تکرار آیین نامه هستند به همین خاطر باید به این تابلوها اهمیت بیشتری داد و متقاضیان زمان زیادی را برای یادگیری آن ها اختصاص دهند.

یادگیری این تابلوها راحت بوده و در زمان کمی می توانید همه آن ها را یاد بگیرید. قطعا هر چقدر علم شما به عنوان یک راننده بیشتر شود عملکرد بهتری هم خواهید داشت. ظاهر تابلوهای راهنمایی و رانندگی ساده و به دور از پیچیدگی بوده به همین علت اگر برای یادگیری آن ها زمانی را در نظر بگیرید در آزمون های کتبی و عملی گواهینامه موفق تر خواهید بود بنابراین مطالعه تابلوهای راهنمایی و رانندگی مخصوصا تابلوهای بازدارنده را در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید.

ضمن اینکه در این وب سایت، تابلوها و مباحث تخصصی زیادی را درج نموده ایم تا شما هر چه بهتر برای آزمون های رانندگی آماده شده و در نهایت به یک راننده ماهر تبدیل شوید که قطعا مهم ترین لازمه حرفه ای شدن، آشنایی به قوانین و رعایت آن ها است.

با مراجعه به وب سایت questions-driving-regulations.com نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی را دانلود کنید.

با نمونه سوالات آیین نامه به راحتی و با بار اول در آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی قبول شوید.

2/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.