آموزش آنلاین چیست؟

این روزها بیشتر از همیشه اسم کلاس های آنلاین و آموزش آنلاین به گوشمان می خورد. منظور از آموزش آنلاین برگزاری کلاس های خصوصی و یا عمومی در بستر اینترنت است. در این بین برخی از اپلیکیشن هایی مثل اسکایپ برای برگزاری کلاس استفاده می کنند و برخی دیگر از سایت های مختلفی که زیرساخت برگزاری کلاس آنلاین را برای همگان فراهم کرده اند استفاده می کنند. در این ایام با توجه به بیماری کرونا آموزش های آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و اکثر مراکز آموزشی این روزها کلاس های خود را در بستر اینترنت و با عنوان کلاس های آنلاین برگزار می کنند.

آموزش آنلاین زبان چگونه است؟
اگر نگاهی به اطرافیان خود بیاندازیم افراد زیادی را می بینیم که هر کدام به دلیلی به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستند. بعضی از آن ها به خاطر مهاجرت کاری و یا تحصیلی، ادامه تحصیل در خارج از ایران، برقراری ارتباط با مردم دنیا، پیشرفت شغلی و پیدا کردن موقعیت های جدید کاری و یا حتی از روی سرگرمی و علاقه ای که به یک زبان و آداب و فرهنگ یک کشور دارند خواهان یادگیری آن زبان هستند.

آموزش آنلاین

همیشه برای شروع هر کاری نیاز به انگیزه داریم و پس از آن برای اینکه به بهترین نحو در آن موفق شویم باید آن کار را تکرار کنیم و مداومت داشته باشیم. یادگیری زبان نیز به همین صورت است که انگیزه ابتدایی اکثر افراد در ابتدا با توجه به هدفی که برای خود تعریف می کنند بالا است اما بعد چند وقت خسته می شوند و انگیزه خود را از دست می دهند و یادگیری زبان را رها می کنند. حال این خسته شدن می تواند به دلایل مختلفی مثل در دسترس نبودن یک آموزشگاه زبان حرفه ای و یا کمبود اساتید زبان باتجربه و یا حتی استفاده از متدهای آموزشی قدیمی و بعضا منسوخ شده که منجر به کم رنگ شدن انگیزه زبان آموز شوند.

اما حالا آموزشگاه های آنلاین زبان درصدد رفع این مشکلات برآمده اند تا با استفاده از تکنولوژی کلاس هایی جذاب و در عین حال مفید برای علاقه مندان به یادگیری زبان تدارک ببینند. کلاس هایی که دیگر نیاز نیست زبان آموز و همچنین استاد زبان از خانه خود خارج شوند و ساعت ها در ترافیک و شلوغی های شهر وقت و هزینه خود را صرف کنند. کافیست لپ تاپ و یا گوشی خود را در دست بگیرند و آموزش و یادگیری زبان را شروع کنند.

سایت آموزش آنلاین زبان تیکا

سایت آموزش آنلاین زبان تیکا چگونه کار می کند؟
تیکا یک سایت آموزش مجازی زبان است که با هدف رفع مشکل زبان آموزان و اساتید زبان به وجود آمده است تا در شرایط کنونی استاد زبان با خیالی آسوده کلاس خود را برگزار کند و زبان آموزان نیز از راه دور و بدون نیاز به خارج شدن از منزل به راحتی یادگیری زبان را ادامه دهند. در این سایت زبان آموز می تواند از میان بیش از ۱۰ زبان مختلف از جمله زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی، زبان فرانسه، زبان کره ای و… زبان دلخواه خود را انتخاب کند و سپس از میان اساتید مختلف هر زبان، مدرس زبان مورد نظر خود را تعیین کند و در روز و ساعتی که وقت آزاد دارد کلاس آنلاین زبان دلخواه خود را داشته باشد.

از ویژگی های اصلی این پلتفرم این است که زبان آموز با مشاهده پروفایل هر استاد، یک فیلم معرفی کوتاه از استاد مشاهده می کند و سپس با خواندن اطلاعات و سوابق کاری و تحصیلی مدرس زبان می تواند بهترین انتخاب را از میان اساتید زبان متناسب با نیازها و نقاط ضعف خود داشته باشد. کلاس های انلاین تیکا به صورت خصوصی و از طریق ویدئوچت با زبان آموز در محیطی آنلاین که برای آموزش بهینه شده است برگزار می شود. از نکات مثبت دیگر کلاس های آنلاین زبان تیکا عدم نیاز به هیچ گونه اپلیکیشن یا نرم افزار است و به همین دلیل برگزاری کلاس بسیار ساده و قابل دسترس می باشد و به این صورت است که ۱ ساعت قبل از کلاس اس ام اسی برای زبان آموز فرستاده می شود و با کلیک بر روی آن به سادگی می توان وارد کلاس آنلاین شد.

از دیگر نکته هایی که می تواند به زبان آموزان مختلف کمک کند، وبلاگ آموزش زبان تیکا است که منبع یادگیری زبان برای افراد مختلف به حساب می آید. دسته بندی مجزا  در وبلاگ تیکا مخصوص آموزش گرامر انگلیسی تدارک دیده شده است که زبان آموز در آن می تواند از صفر با گرامر و قواعد انگلیسی آشنا شود. در کنار آن مقاله های مختلفی برای زبان آموزان فرانسه، ترکی استانبولی، اسپانیایی نوشته شده اند که می تواند بسیار مفید واقع شوند.

سایت آموزش آنلاین زبان تیکا

مزایای یادگیری زبان برای زبان آموزان در پلتفرم تیکا

  • امکان انتخاب و برگزاری کلاس در روز و ساعت موردنظر زبان آموز
  • امکان انتخاب استاد زبان آنلاین دلخواه زبان آموز
  • پیدا کردن مدرس زبان آنلاین مناسب با هر بودجه ای
  • صرفه جویی در زمان و هزینه های مختلف جانبی
  • در دسترس بودن اساتید زبان برای زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی استانبولی، کره ای، ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی، عربی، روسی، چینی و …
  • برگزاری ساده کلاس بدون پیچیدگی های فنی
  • برگزاری کلاس های خصوصی انلاین زبان و نتیجه آن تمرکز استاد زبان بر روی یک زبان آموز و مهارت های او
  • امکان برگزاری کلاس مکالمه آزاد زبان
  • انتخاب استاد زبان متناسب با هدف زبان آموز از قبیل مهاجرت، ادامه تحصیل، شرکت در آزمون های بین المللی آیلتس و تافل و …
  • پشتیبانی تیکا برای رفع مشکلات فنی و مشاوره در مسیر یادگیری همراه زبان آموزان

آموزش آنلاین زبان تیکا

مزایای آموزش آنلاین زبان در پلتفرم تیکا

  • تعیین تقویم کاری متناسب با ساعات آزاد استاد زبان
  • تعیین هزینه هر جلسه کلاس زبان به انتخاب استاد
  • برگزاری کلاس آنلاین تنها با یک لپ تاپ و یا حتی گوشی موبایل
  • افزایش درآمد استاد زبان با تدریس آنلاین در زمان های آزاد خود

 

۴ ویژگی جذاب تیکا

  1. زبان آموز می تواند با اساتید مختلف کلاس آزمایشی رایگان داشته باشد و در این کلاس آزمایشی علاوه بر تعیین سطح آنلاین با استاد زبان و متد آموزشی او آشنا شده و همچنین استاد زبان با اهداف زبان آموز از یادگیری آشنا می شود و تعداد جلسات مورد نیاز و مسیر یادگیری زبان آموز مشخص می شود.
  2. یکی از دغدغه های زبان آموزان داشتن یک پارتنر برای یادگیر زبان است که می توان به استاد زبان به عنوان یک همراه در مسیر یادگیری نگاه کرد.
  3. امکان برگزاری کلاس های گروهی نیز در تیکا محیا شده است تا زبان آموزان با هزینه ای کمتر از جلسات خصوصی بتوانند زبان یاد بگیرند و در کلاس های گروهی شرکت کنند.
  4. یک ویژگی که اخیرا به سایت تیکا اضافه شده است امکان دعوت از دوستان است و با این کار هر دو زبان آموز اعتبار هدیه از تیکا می گیرند و از آن در جهت رزرو کلاس می توانند استفاده کنند.
امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.