حذف فالوور فیک در اینستاگرام

مطالب آموزشی این بخش مربوط به حذف فالوور فیک در اینستاگرام می باشد. مطالبی که در ادامه آموزش می دهیم بسیار کاربردی هستند و بر قرار گرفتن پست های شما در اکسپلور تاثیر زیادی دارند. برای خواندن مطلبی مرتبط با این موضوع بر روی Here کلیک کنید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

تعریف فالوور فیک در instagram

منظور از فالوور فیک، صرفا خرید فالوور نمی باشد و مفهوم دیگری نیز دارد. اگر برخی از فالوورها، به پست ها بی توجه هستند و هیچگونه ارتباطی با شما ندارند حضور آن ها در حسابتان، نه تنها به نفع پیج نیست بلکه کاملا به ضرر پیج شما می باشد که دلیل این موضوع را در ادامه شرح می دهیم. بنابراین فالوور بی تفاوت به پیج را به نوعی فالوور فیک نیز خطاب می کنند.

اطلاعاتی در مورد حذف فالوور فیک در اینستاگرام instagram

یکی از اقدامات ادمین های حرفه ای، حذف فالوورهای فیک یا اکانت های بدون تعامل می باشد. وجود این پیج های خنثی، مانع بزرگی برای پیشرفت هر نوع پیجی خواهد بود چرا که اینستاگرام پست هایی را در اکسپلور، در معرض دید همگان قرار می دهد که از یک پیج معتبر باشند به این معنا که آن پیج، تعداد فالوورها و لایک هایش بایکدیگر همخوانی و تناسب داشته باشند.

این موضوع باعث شده است پیج های دارای فالوور فیک، برای اینکه غیرواقعی بودن فالوورهای خود را مخفی کنند هر دفعه که پستی قرار می دهند اقدام به خرید لایک کنند. در حالی که این روش ضد قوانین اینستاگرام بوده و مدیران این اپ جهانی، فالوورهای فیک را از بین می برند یا آن ها را محدود می کنند که با این کار اینگونه پیج ها فالوورهای فیک خود را از دست می دهند.

بنابراین اگر می خواهید اصولی روند ارتقا فالوور را طی نمایید و در اکسپلور هم جایی داشته باشید فعالیت پیوسته خود را ادامه دهید و فالوورهای خنثی را با قابلیتی که اینستاگرام عرضه کرده است از پیج خود حذف نمایید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

روش های حذف فالوور فیک در اینستاگرام instagram

در حال حاضر دو روش برای حذف فالوورهای فیک داریم. اولین روش حذف دستی است. در این روش که در نسخه جدید اینستاگرام موجود است گزینه ای به نام Remove قرار گرفته است که اگر آن را بزنید پیج دیگر صفحه شما را دنبال نخواهد کرد و دیگر نیاز به بلاک کردن آن نیست. برای این کار بعد از وارد شدن به یک پیج، اگر غیرفعال بودن آن را تشخیص دادید بر روی سه نقطه بالا بزنید و گزینه Remove را انتخاب نمایید.

البته این روش برای پیج هایی مناسب است که دنبال کنندگان بیشماری ندارند و راحت تر می توانند به صورت دستی اکانت های غیرفعال را از پیج حذف کنند. این کار برای پیج هایی که دارای هزاران و میلیون ها فالوور هستند کار طاقت فرسا و زمانگیری می باشد که خوشبختانه برای این مشکل هم اینستاگرام چاره ای اندیشیده است و امکان حذف این پیج های خنثی با ربات را فراهم کرده است.

ابتدا باید برنامه ربات را از سایتی معتبر دانلود کنید و پس از ثبت پیج در ربات، گزینه “حذف فالوور فیک” را فعال نمایید. با فعال شدن این گزینه که در قسمت تنظیمات قرار دارد در طی یک روز نزدیک به ۹۰۰ فالوور غیرفعال و فیک از بین دنبال کنندگان شما حذف خواهد شد. معمولا ربات ها بر طبق سه فرضیه اقدام به حذف فالوورهای فیک می کنند. این سه فرضیه که موجب حذف فالوورهای شما می شود عبارتند از پیج هایی که هیچگونه پستی به اشتراک نگذاشته اند، پیج هایی که فاقد عکس پروفایل هستند و همینطور پیج هایی که غیر متعارف بیش از ۶۰۰۰ پیج دیگر را فالوو کرده اند.

سه فرضیه فوق، خط قرمز ربات بوده و بر این اساس در ظرف مدت کمی پس از فعال شدن گزینه حذف فالوورای فیک، شروع به حذف این نوع پیج ها می کند. دقت داشته باشید احتمال بروز اشتباه در هنگام حذف فالوورهای فیک به وسیله ربات وجود دارد که البته این اشتباه بسیار کم خواهد بود و بالاd ۹۰ درصد در روند شناسایی این پیج ها موفق عمل می کنند. ضمن اینکه برای دانلود و خرید ربات هزینه نسبتا پایینی باید به سازنده های آن پرداخت نمایید.

البته دقت داشته باشید که امکانات یک ربات ممکن است با دیگری تفاوت داشته باشد مثلا در رباتی دیگر به جای این سه فرضیه، تنها دو فرضیه آن اجرایی شود بنابراین رباتی که خریداری می کنید بر روند حذف فالوورهای فیک تاثیرگذار خواهد بود و اینکه امکانات ربات ها بایکدیگر تفاوت دارد. سایت های مختلفی هم این ربات ها را می فروشند که می توانید بسته به هدف خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

اینستاگرام دارای الگوریتم های هوشمندی بوده و این الگوریتم ها، بیشتر به پیج هایی که در مسیر درست حرکت می کنند بها می دهند و از آن ها با دادن مزایا مختلفی نظیر قرار گرفتن در اکسپلور پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر برای افزایش فالوور در اینستاگرام صبوری به خرج دهید و از فالوورهای فیک استفاده نکنید قطعا به نتایج بهتری هم دست می یابید. بنابراین دست از خرید فالوورهای فیک بکشید و اگر فالوور فیکی در پیج شما قرار دارد به یکی از دو روشی که توضیح دادیم آن را حذف نمایید.

4.8/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.