مهارت‌هایتان با ویزای skilled Trade کانادا شکوفا می‌شود

تقریبا همه شما برای داشتن زندگی بهتر و رسیدن به اهداف و ایده آل هایتان به دنبال راهی هستید تا به کمک مهارت ها و دانسته هایتان درآمد کسب کنید. مسلما شما هم در زندگی تان رویاهایی در سر دارید، از رفتن به دانشگاه های خوب و برتر گرفته تا داشتن خانه ای لوکس و پوشیدن لباس های مارک دار! همه و همه مواردی هستند با میزان درآمد شما رابطه مستقیم دارند، پس در ذهن تان به دنبال راهی هستید که میزان درآمدتان را بیشتر و بیشتر کنید؛ چه راهی بهتر از مهاجرت به کانادا؟!؟

به طور قطع می توان گفت یکی از این روش های رسیدن به تمام این اهداف، مهاجرت به جایی است که ما را در رسیدن به آرزوهایمان یاری کند. اما باید گفت کشوری که برای مهاجرت انتخاب می کنیم شاید مهم ترین انتخاب زندگی مان باشد. یکی از کشورهایی که در این سال های گذشته بسیار مورد توجه افراد و ایرانیان برای مهاجرت قرار گرفته است، کانادا می باشد. این کشور هم از نظر وضعیت معیشت و هم تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اگر به دنبال میزان درآمد بالایی هستید و انتخاب شما برای مهاجرت، کشور کانادا است، همین حالا اقدام کنید. این که چطور و چگونه این کار را انجام دهید را ما به شما می گوییم، این که چطور به کمک مهارت هایتان یکی از ویزاهای کانادا را دریافت کنید.

مهارتهایتان این جا به دردتان می خورد!!!
اگر سن تان قد بدهد و گذشته ها را بخاطر بیاورید، تا چندین سال قبل تنها درصورتی که درآمد بالا یا سرمایه زیادی داشتید به شما توصیه می شد به کانادا مهاجرت کنید چرا که این کشور دارای سطح بالایی از کیفیت برای زندگی بوده البته هنوزم هست، شاید پرداخت حقوق آن نسبت به آمریکا و انگلستان پایین تر بود اما امروزه با افزایش حقوق ها و بالا رفتن ارزش ارز این کشور، متوسط دستمزد روزانه آن بالاتر از آمریکا و انگلستان شده و دیگر دغدغه ای از لحاظ درآمدی نخواهید داشت. همچنین روش های دیگر نیز پیش پای شماست، مانند مهاجرت با اخذ ویزای skilled Trade کانادا.

ویزای مهاجرتی skilled Trade یکی از چند روش مهاجرتی به کشور کانادا است. این ویزا به آن دسته از افرادی اعطا می شود که مهارت و دانش منحصر به فردی در زمینه و موضوع خاصی دارند که معمولا در دانشگاه ها و مدارس فنی و حرفه ای فرا گرفته اند. این ویزا شامل حوزه های مختلفی می شود، مانند ساخت و تولید، فناوری اطلاعات، انرژی و بخش سلامت و درمان، اما معمولا این ویزا را در دسته های زیر طبقه بندی می کنند:

  • ویزای skilled Trade صنعتی: شامل مشاغلی مانند جوشکار، مکانیک، ماشین کار، سازندگان ابزارهای صنعتی، برنامه نویس ها می شود.
  • ویزای skilled Trade ساختمانی: شامل مشاغلی مانند برق کار، لوله کش، لوله کش گاز، نجار، آجر چین، تکنسین است.
  • ویزای skilled Trade خدماتی: پرستاران، مدد کاران، نیرو های خدماتی، درمان گرها و تکنسین های خدماتی را شامل می شود.

نکته بسیار مهم این است که این برنامه مهاجرتی نیز مانند دیگر روش های مهاجرتی کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری انجام می شود و متقاضیان آن باید در یکی از عناوین شغلی موجود در لیست مشاغل اعلام شده، سابقه و تجربه کاری داشته باشند. مهاجرین خارجی می توانند ضمن استفاده از مهارت های فنی خود، از شانس حضور در یک کشور پیشرفته با سطح زندگی بالا، نیز بهره مند شوند و در نهایت بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. برای انجام این کار هم نیازی نیست سردرگم شوید، تنها کافیست با یکی از مشاوران یا وکلای بین المللی پارسی کانادا ارتباط برقرار کنید و امور مربوطه را به آن ها بسپارید.

کانادا پارسی

برای رفتن به کانادا از همین حالا اقدام کنید!
رویای کار و زندگی در کانادا فکر بسیاری از مردم را مشغول کرده، زیرا آن ها و خصوصا افراد حرفه ای تر به خوبی می دانند که این کشور فرصت های زیادی را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت های شغلی هر فرد، مقابل شان قرار می دهد. در حقیقت اقامت دائم و ساختن زندگی ایده آل، کار و تحصیل بدون دغدغه در کانادا از جمله مواردیست که به راحتی برای افراد خارجی نیز امکان پذیر است. به طور کلی در انتخاب کانادا برای ساخت یک زندگی جدید همراه با آرامش، ثانیه تعلل نکنید.

بسیاری از مهاجرانی که کانادا را برای کار و زندگی انتخاب می کنند، از ثروت یا سرمایه هنگفتی برخوردار نیستند، به همین علت هم تنها راه پیش روی شان یافتن یک کار مناسب با درآمدی قابل قبول است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، احتمالا در ابتدای راه مدام از سختی و پیچیدگی آن می نالید و مهاجرت به کانادا، آن هم برای کار را امری نشدنی می دانید. شاید هم فکر می کنید شرایط لازم را ندارید. ما به شما ثابت می کنیم که این تفکر اشتباه است. شما نیز می توانید مانند بسیاری دیگر از افراد که سالانه ویزای کاری کانادا یا ویزای skilled Trade را دریافت و برای کار به کانادا مهاجرت می کنند، به آن جا بروید.

کانادا پارسی

کانادا، از نظر استاندارد زندگی سازمان ملل، یکی از بهترین کشورها برای زندگی انتخاب شده است و طی آمار اخیر مهاجرپذیرترین کشور دنیاست و از همه کشورها مهاجر می پذیرد و دولت کانادا قصد دارد سالانه بیش از ۲۰۰ هزار مهاجر جذب نماید. نرخ رشد جمعیت در کانادا به شدت پایین است و دولت فدرال کانادا به دنبال نیرو های متخصص و حرفه ای است تا بتواند بیش از گذشته اقتصاد خود را رونق بخشد. این خبر خوبی برای افرادی است که می خواهند با تکیه بر مهارت ها و تخصص هایشان، اقامت کانادا را به دست آورند و از زندگی در این کشور مرفه لذت ببرند.

درصورتی که تمام شرایط دریافت ویزای skilled Trade کانادا را دارید اما نمی دانید چطور و چگونه اقدام کنید، نگرانی به خود راه ندهید. وکلا و مشاوران مهاجرتی پارسی کانادا آماده هستند تا با در دست داشتن اطلاعات به روز در این زمینه و استفاده از مهارت های بی نظیر خود، شما را در این مسیر راهنمایی و همراهی کنند. وکلا و مشاوران ما در کمترین زمان ممکن علاوه بر حفظ سرمایه و وقت تان، امور مرتبط برا دریافت ویزا را انجام داده و شما را راهی سرزمین فرصت های بی پایان یعنی کانادا می کنند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. افق ویزا می‌گوید

    مطلب خوبی بود ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.