سایت جامع ابنما و تجهیزات  استخر، ارتاب شاپ

شرکت بین المللی آرتاببا تکیه بر دانش تیم مدیریتی و فنی تیم مهندسی خود با هدف ارائه همزمان مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع آبنما در جهت توسعه و تجهیز صنعت آبنما در کشور تاسیس گردید که تا کنون اقدامات مهمی در صنعت آبنما برداشته است.

فروشگاه تجهیزات استخر و انواع ابنما ارتاب شاپ

شرکت بین المللی آرتاب با هدف توسعه و تجهیز صنعت پرده آب در کشور تاسیس گردیده، این مجموعه با همکاری شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی در امر واردات و همچنین تولید محصولات با کیفیت داخلی در کارخانه شرکت واقع در شهرک صنعتی توتک مبادرت به تولید محصولات مرتبط با بخش آبنما نموده است، مجموعه آرتاب با بهره گیری از پرسنل مجرب و همچنین تجهیزات به روز در بخش آبنما توانسته خود را به عنوان تخصصی ترین مرجع آبنما در کشور مطرح نماید.

محصولات ما در بخش های مختلف از جمله نازل های فواره و نازل های استخری، تجهیزات آبنما و استخر، پمپ های کف کش و زمینی، سیستم های کنترلی آبنماهای موزیکال و Hi Tech، سیستم های تصفیه و فیلتراسیون، سیستم های روشنایی و متعلقات، آبنماهای دکوارتیو و پنل های پیش ساخته آبنمای حبابی و شیشه ای و سایر موارد مربوط به آبنما قابل دسترس مشریان محترم میباشد. فروشگاه اینترنتی آرتاب شاپ با هدف توسعه صنعت آبنما در کشور توسط مجموعه تخصصی آرتاب ایجاد گردیده است.

بشر همیشه رابطه خوبی با آب و موسیقی از دیرباز داشته است و قاعدتاً هر انسانی عاشق یک نوع موسیقی می بـاشد آب همیشه سمبل آرامش، زیبـایی و پـاکی بوده است. حـال تکنولوژی روز که در زندگی های روزمره نهادینه شده به کمک بشر آمده و از تلفیـق این دو آبنماهای هوشمند یا Hi Techپدید آمده است که در آن انسان قابلیت کنترل، کارگردانی و نمایشی متفات از هماهنگی آب و نور و موزیک را دارد. ایـن نوع آبنماها به دلیل متفاوت و غیر قابل حدس بودن هنـوز جزء آبنماهای پر طرفدار هستنـد که در آن حس آرامش، پاکی و زلالی آب با تلفیق علم روز بـه انسان منتقل می شـود که شامل انـواع: آبنـماهای کلاسیک، موزیکال و ریتمیک – آبنماهای نوشتاری – آبنماهای کف خشک و آبنـماهای واتر اسکرین – لیزری می باشد.

آبنما شیشه ای
آبنما شیشه ای یک صفحه از شیشه می باشد که با پمپ های مخفی که در آن به کار رفته شده آب را به بالای شیشه هدایت کرده و سرازیری آب در این قسمت جلوه ی بسیار زیبایی به این نوع آبنما میدهد.

جنس شیشه در این نوع آبنما، سیکوریت نشکن و جنس کاور و مخزن استیل نقره ای خش دار می باشد.

ویژگی آبنما شیشه ای نسبت به سایر آبنماها این است که در این نوع آبنما به علت این که آب در یک سیستم بسته در گردش است به هیچ وجه ریزش و پاشش نخواهد داشت.

آبنمای شیشه ای پرتابل مناسب برای تمامی فضاهای داخلی. این آبنما قابل حمل و نقل است و در ابعاد معین تولید می گردد. کم جا و دکوراتیو است که با ایجاد صدای آب لطافت خاصی در محیط ایجاد می کند.

ارتاب شاپ

طراوت و آرامش در دکوراسیون منزل
آبنما خانگی آبنماهایی که با سنگ های طبیعی و گیاهان طراحی می شوند.

این حس را القا می کنند که گوشه کوچکی از طبیعت به خانه شما آمده است. در تصویر بالا نمونه ای از این نوع آبنماها را می بینید که در راحتی راه پله تلفیق شده و در شیب قرار گرفته تا از سرازیز شدن آب کمک بگیرد.

آبنما خانگی آبنماهایی هستند که با توجه به نیاز و درخواست مشتری، در مقیاس و تناسب مشخصی از اعداد طلایی در محل کارگاه طراحی، تولید و برای مشتری نصب میگردد.

ارتاب شاپ

فروشگاه بزرگ ارتاب شاپ

ارتاب شاپ مرجع معتبر و رسمی و مرکز تولید ابنما  و فروش نازل آبنما و فواره آبنما تزیینی با بهترین قیمت و کیفیت و پمپ آبنما خانگی با ولتاژهای متنوع و با نور پردازی های مجلل و به روز توسط چراغهای LED استخری ضد آب روکار و توکار در خدمت کارفرمایان محترم است. در این فروشگاه آنلاین محصولات متنوع و با کیفیت و تجهیزات تکمیلی سونا استخر و جکوزی با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر نیز موجود است. این محصولات به سادگی قابلیت سفارش و دریافت مشاوره دارند و کالا ها را در اسرع وقت با تضمین بهترین قیمت و کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

برای مشاوره و خرید میتوانید با متخصصین ما در ارتاب شاپ با شماره تماس  ۰۲۱۸۸۳۹۷۰۴۱ در ارتباط باشد و یا با مراجعه به سایت معتبر https://artabshop.com/ از خدمات ما بهره بگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.