از کجا گز بخریم؟

خرید گز

خرید گز بلداجی اصلی

به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی گز با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصل کلیدی، پرداخت اینترنتی و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گز در ایران تبدیل شود. به محض ورود به گز بلداجی با یک سایت پر از گز رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

خرید گز بلداجی از سایت اصلی فروشگاه اینترنتی گز بلداجی شاهکار برای اولین بار در ایران

بسیاری از علاقه مندان به آب نبات و به طور کلی دوستداران شکلات، تبلیغات آن را روی بسته بندی های مورد علاقه خود مشاهده کرده اند و این سوال  را مطرح کرده اند: به هر حال نوقا چیست؟. پاسخ کوتاه این است که نوقا  نوعی شیرینی یا آب نبات است که از شکر، آجیل و اغلب سفیده تخم مرغ درست می شود.

نوقا کاملاً طبیعی و بسیار و بسیار خوش طعم تر از مواد شیرین مزه مصنوعیست که دارای مواد نگهدارنده هستند.

این محصول برای اولین بار در قرن هفدهم در فرانسه محبوبیت گسترده ای پیدا کرد. اگرچه بسیاری از محققان بر این باورند که می توان ریشه آن را از قرن ها یا حتی هزار ها قبل از آن زمان بازگرداند.

نوقا به طور کلی یک غذای فرانسوی در نظر گرفته می شود (یک کلمه فرانسوی است که از اصطلاح لاتین برای مغز گرفته شده است) و می توان آن را در انواع رنگ سفید و قهوه ای یافت.

نوقای سفید با افزودن عسل، شکر، آجیل و سفیده تخم مرغ زده شده درست می شود.

این خوراکی نرم و شیرین با بدنی متراکم و طعم قوی تری از نوقای مصنوعی است.

نوقای قهوه ای فاقد فرآورده تخم مرغ است و برای تهیه پایه آن از عسل یا شکر کاراملی استفاده میشود که به آن رنگ تیره تری می بخشد.

این نوع نوقا نسبت به نوقای سفید شکننده تر است. میوه خشک و شکلات را می توان در هر دو نوع نوقا یافت، اگرچه این مدل از شیرینی جات اغلب به تنهایی نوش جان می شود.

از آنجا که نوقا حاوی مواد تشکیل دهنده کمی است، می توان با ایجاد چند تغییر جزئی، دوباره طعم آن را تغییر داد و با آن طعم های متفاوتی ایجاد کرد. برای درک این موضوع کافیست یک جعبه پر از آبنبات را با طعم های متفاوت تجسم کنید مواد اصلی همگی یکیست اما هرکدام طعم و مزه منحصر بفردی دارد.
گز بلداجی

نوقا نوع بین المللی گز است:

نوقا امروزه در همه جای دنیا به شیوه ها و روش های متفاوت و توسط برندهای مختلفی تولید میشود. اما در ایران گز اصفهان بعنوان یک شیرینی شبیه نوقا تولید میشود. گز خاصیت های بیشماری دارد.

همانطور که اشاره شد در ساخت گز مقدار زیادی سفیده تخم مصرف میشود که منبع سرشاری از منابع پروتینی است.

گز به دلیل درارا بودن مغزهای مفید سرشار از مواد الی، ویتامین ها و مواد معدنی است. لذا خوردن آن برای درمان نرمی استخوان مفید بوده و میکروب های بدن را از بین میبرد.

گزهای انگبین دار دارای خواص بسیار بیشتری هستند. در مقالات قبلی به خواص شگفت انگیز انگبین اشاره کردیم.

شرکت گز بلداجی اصلی شاهکار با تولید گزهای انگبین دار و معمولی با کیفیت بی نظیر و با استفاده از مواد اولیه تازه و ارگانیک همیشه به سلامت شما اهمیت میدهد.

با خرید گز از سایت گز شاهکار همراه خرید گز میتوانید برنده یک رژیم رایگان کتوژنیک شوید. فروشگاه خرید گز آنلاین شاهکار همواره به فکر سلامتی خریداران گز از فروشگاه خود میباشد پس با خیال راحت خرید گز خود را نهایی کنید.

سایت گز شاهکار مجهز به درگاه پرداخت بانک صادرات ایران و درگاه پرداخت زرین پال میباشد. تمامی اطلاعات شما نزد ما محفوظ خواهد ماند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. رامین امیرحائری می‌گوید

    به نظرم گز بلداجی بهترین برند گز ایرانه ! هم رژیمی هم کم کالری هم بدون قند …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.