خرید کاندوم، بهترین راهکار محافظت از سلامت جنسی

خرید کاندوم یکی از راهکارهای ارزان برای حفاظت از سلامت جنسی به شمار می‌رود؛ از آنجا که سلامتی نعمت گرانبهایی است همه‌ی افراد یک خانواده می‌بایست به سلامت یکدیگر اهمیت دهند. استفاده‌ی یکی از انواع کاندوم نیز نوعی محافظت از سلامتی در طول رابطه‌ی زناشویی می‌باشد. به گفته‌ی کارشناسان سلامت استفاده از کاندوم تا حد زیادی مانع انتقال عفونت‌های آمیزشی و قارچ‌ها خواهد شد، بنابراین آشنایی با انواع کاندوم به عنوان یک وسیله‌ی مراقبتی و البته جنسی ضروری محسوب می‌شود.

خرید کاندوم

از کاندوم چه می‌دانید؟
کاندوم وسیله‌ای منعطف با قابلیت کشسانی است که به منظور پیشگیری از بارداری و ایجاد عفونت برای طرفین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله‌ی کاربردی که جنسی لاتکسی دارد مانع تماس مستقیم آلت تناسلی مردان در هنگام رابطه زناشویی می‌شود. انواع کاندوم‌ها که موجب سهولت در رابطه جنسی می‌شوند، دارای موادی روان کننده‌ی بر پایه‌ی آب هستند که مانع آسیب رساندن خواهد شد. بنابراین تصورات غلط را در رابطه با خشکی و غیرطبیعی بودن کاندوم کنار بگذارید. صرف نظر از ویژگی‌های فوق، خرید کاندوم موجب افزایش لذت جنسی در یک رابطه زناشویی نیز می‌شود.

خرید کاندوم

مزایا و معایب انواع کاندوم چیست؟
به طور کلی این وسیله‌ی مراقبت جنسی دارای دو مزیت بزرگ است:

  • از زود انزالی در مردان جلوگیری می‌کند.
  • از انتقال بیماری‌های متفاوت مقاربتی مثل هپاتیت، ایدز، زیگل تناسلی و انواع عفونت جلوگیری خواهد کرد.

در مقابل این دو فائده‌ی بزرگ چند عیب وجود دارد که دانستن آن پیش از استفاده هریک از انواع کاندوم ضروی است:

  • اول اینکه استفاده کاندوم‌ها یکبار مصرف هستند و پس از استفاده از هریک کاندوم می‌بایست آن را دور بیندازید.
  • دوماً در موارد بسیاری نیز دیده شده که پوست برخی افراد نسبت به جنس خاص کاندوم حساسیت نشان می‌دهد.
  • و آخرین عیب آن است که اگر کاندوم در طول رابطه مخدوش شده یا پاره شود، امکان بارداری وجود خواهد داشت. بنابراین می‌بایست با این وسیله‌ی حساس با ملایمت رفتار کرد.

آشنایی با انواع مختلف کاندوم
مسلماً پیش از خرید کاندوم داشتن اطلاعات کافی در رابطه با انواع کاندوم می‌تواند به نحوه‌ی صحیح انتخاب و خرید افراد کمک کند. به طور کلی کاندوم‌ها به ۴ دسته متفاوت تقسیم می‌شوند که شرح آن از قرار زیر می‌باشد:

  • کاندوم تاخیری:

همانطور که از نام این نوع از کاندوم مشخص است، به نوعی از این وسیله‌ی مقاربتی که موجب افزایش زمان مقاربت و جلوگیری از زودانزالی در مردان می‌شود، کاندوم تاخیری می‌گویند. در ساختار این نوع از کاندوم از موادی مثل لیدوکائین و بنزوکائین استفاده می‌شود که هردو موجبات افزایش مدت مقاربت را فراهم می‌کنند. البته بر اساس گفته‌ی کارشناسان سلامت استفاده‌ی طولانی مدت و بیش از اندازه از کاندوم تاخیری برای سلامتی طرفین مضر خواهد بود. در برخی موارد محدود که افراد پس از استفاده طولانی مدت از کاندوم تاخیری دچار عوارضی شده‌اند، علائمی مثل خارش پوست، سرگیجه، عطسه و آبریزش و… داشته‌اند.

  • کاندوم خار دار:

طراحی برخی از انواع کاندوم به گونه‌ای است که موجب افزایش لذت جنسی در یکرابطه زناشویی برای زنان می‌شود، کاندوم خار دار نیز یکی از همین انواع می‌باشد. معمولاً بر روی سطح این نوع از کاندوم کیسه‌هایی ریز وجود دارد که به خار شهرت دارند و به سبب آن زنان به اوج لذت یک رابطه خواهند رسید. کاندوم خاردار که در انواع فضایی و ژله‌ای در بازار وجود دارند، به نسبت سایر انواع کاندوم از قیمت مناسبی برخوردار است.

  • کاندوم ترکیبی:

با ترکیب چند ویژگی ، کاندوم تاخیری و کاندوم خاردار، نوع جدیدی از این وسیله‌ی مقاربتی پدید آمده که کاندوم ترکیبی نام دارد. کاندوم ترکیبی که در اصل نوعی خاردارِ تاخیری است هردو لذت همزمان به زن منتقل می‌شود. این نوع از کاندوم با دارا بودن اسانس‌هایی مثل موز و عسل ایجاد گرما کرده و رابطه را لذت می‌بخشند.

  • کاندوم ساده:

کاندوم ساده در واقع همان نوع اولیه و معمولی کاندوم است که تنها از انتقال بیماری و بارداری ناخواسته جلوگیری می‌کند. کاندوم ساده دارای ویژگی خاصی نبوده و تعریف آن همان است که در تعریف کلی کاندوم ذکر گردید.

روش استفاده از کاندوم چگونه است؟
به طور معمول این وسیله‌ی مراقبت جنسی را در حالت نعوط روی آلت قرار می‌دهند و چیزی حدود ۸۰ الی ۹۵ درصد از بارداری جلوگیری می‌کند. بهتر است این وسیله را چند دقیقه قبل از مصرف از بسته خارج شود و در حین استفاده دقت لازم به خرج داده شود تا به وسیله ناخن خراشیده نشود. از طرفی پس از خرید کاندوم می‌بایست چند نکته‌ی مهم را در نگهداری از آن در نظر داشته باشید: اولاً هیچگاه در هنگام استفاده از کاندوم روغن یا وازلین را برای چرب کردن مورد استفاده قرار ندهید. ثانیاً این وسیله را به دور از حرارت، رطوبت و نور نگاه دارید.

خرید کاندوم زنانه به جای کاندوم مردانه
شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد که در مقابل انواع کاندوم مردانه نوعی کاندوم مخصوص زنان نیز وجود داشته باشد. کاندوم زنانه نیز که همان قابلیت‌ها و ویژگی‌های نوع مردانه را دارد می‌بایست به آرامی و با حرکات انگشتان دست در حالت خوابیده در واژن زن قرار بگیرد. در انتهای رابطه نیز می‌بایست در حالت خوابیده کاندوم از بدن زن خارج شود؛ چراکه در حالت ایستاده ممکن است آسیب‌های جدی به بدن وارد شود. جالب‌تر اینکه این وسیله بلندتر از کاندوم مردانه بوده و البته ارزان قیمت‌تر نیز هست.

در صورتی که برخی زنان به انواع کاندوم تاخیری، کاندوم خاردار و ترکیبی حساسیت نشان دهند، می‌توان با خرید کاندوم زنانه آن را به عنوان جایگزین قرار داد و به طریقی جدید از سلامت طرفین مراقبت نمود.

قیمت خرید کاندوم چقدر است؟
قاعدتاً قیمت خرید کاندوم بستگی به نوع انتخابی و تعداد موجود در یک بسته خواهد داشت، اما امروزه کاندوم در انواع مختلفی در بازار موجود می‌باشد. بنابراین مارک نیز روی رنج قیمت موثر است. به طور کلی قیمت هربسته از کاندوم‌ها بین ۲۵ هزار تا ۴۵ هزار تومان متغییر است. از طرفی هزینه کردن به جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های کوچک یا بزرگ عاقلانه‌تر از پرداخت هزینه‌های گزاف برای درمان بیماری خواهد بود؛ پس برای حفظ سلامتی خود خسیس نباشید.

با خرید کاندوم از سلامت خود مراقبت کنید!
امروزه افرادی که از سواد جنسی بالایی برخوردارند، برای جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته و مهم‌تر از آن مراقبت از سلامتی طرفین در طول رابطه زناشویی از تجهیزات پیشگیرنده مناسبی مثل انواع کاندوم استفاده می‌کنند. همچنین در صورتی که یک رابطه‌ی جنسی کنترل شده باشد، بار روانی مثبتی به همراه خواهد داشت و به تحکیم روابط زناشویی کمک خواهد کرد، بنابراین خرید کاندوم کمک بزرگی به بهبود روابط زناشویی نیز خواهد کرد.

خرید کاندوم

به همین جهت بهتر است برای خرید کاندوم باکیفیت از طریق یکی از فروشگاه‌های مورد اطمینان اقدام کنید. با خرید محصولات مراقبت جنسی از فروشگاه های اینترنتی دیگر دغدغه رویارویی با فروشنده و سرعت عمل در انتخاب را نیز دیگر ندارید و با تفکر و دقت می‌توانید محصول مورد نظر خود را با بررسی تمام ویژگی های آن انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی “بوبوریم” (www.boborim.com) که به صورت تخصصی به فروش وسایل مورد نیاز برای رابطه جنسی به خصوص انواع کاندوم می‌پردازد، گزینه‌ی مناسبی برای خرید است. از آنجا که برخی افراد برای خرید کاندوم با مشکلاتی رو به رو هستند و یا از مطرح کردن آن با فروشنده خجالت می‌کشند، خرید اینترنتی بهتر از خرید حضوری خواهد بود. خرید از فروشگاه بوبوریم که حتی محصول خریداری شده را به صورت محرمانه به دست مشتری می‌رساند، اتفاقی خوشایند برای افراد به شمار می‌رود. ناگفته نماند که این فروشگاه معتبر و دارای نماد اعتماد، همواره تخفیفاتی برای محصولات در نظر گرفته و با خرید سه محصول هدیه‌ای نیز به خریدار خواهد داد. برای خرید انواع کاندوم، کاپ قاعدگی، ژل تاخیری و… بوبوریم بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب خواهد بود. با وجود فروشگاه بوبوریم دیگر نگرانی برای حفظ سلامت جنسی وجود ندارد.

1/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.