تعمیرات مبل

مبلمان یکی از اثاثیه خانگی است که ممکن است زیاد آسیب ببیند. گرچه برخی از آسیب ها جدی هستند، اما برخی از آسیب های وارده را می توانید رفع کنید.

در این متن، به چگونگی انجام تعمیر، ابزار مورد نیاز، فوت و فن های کار و گام های تعمیر مبلمان خواهم پرداخت. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید همه چیزی که به آن نیاز دارید در این مقاله هست. اما برای استفاده از خدمات تعمیر مبلمان در تهران منزل توسط یک متخصص حرفه ای می توانید از بازار خدمات سنجاق کمک بگیرید. البته قیمت تعمیر مبل هم می‌تواند هدف شما برای جستجو در این بازار پر سر و صدا باشد.

سوراخ شدن کف مبل

سوراخ شدن کف مبل

بسیاری از مبل ها در قسمت پایین پارچه معمولی یا کیسه ای دارند که زیاد پاره می شوند. در این شرایط می توانید پارچه یا کیسه مشابه را خریداری کرده و آن را به کف مبل منگنه کنید.

خراب شدن تشک مبل

تشک مبل از فوم تشکیل شده که پس از مدتی تورفتگی پیدا می کند. می توانید خودتان این فوها را عوض کرده و توی روکش تشک قرار دهید.

درز مبل

درز مبل

به مرور ممکن است درز مبل باز نشود و دوخت آن ضعیف شود. در صورتی که درز باز شده کوچک است خودتان می توانید با نخ همرنگ آن را ترمیم کنید. در صورتی که زیاد است آن را به مبل ساز بسپارید.

کمرنگ شدن چرم

چرم های به کار رفته در مبل رنگی و روکش دار هستند که ممکن است به مرور کمرنگ شوند. در این شرایط می توانید از مبل ساز بخواهید روکش چرم را عوض کند.

کمرنگ شدن چرم

خراب شدن بدنه مبل

در صورت بروز این مشکل می توانید از مبل ساز کمک بگیرید تا چوب های قسمت نشیمن گاه و دسته ها و تکیه گاه را عوض کند. حتی می تواند بدنه جدید را محکم تر بسازد تا مبل تان با دوام شود.

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.