بهترین نوع درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نوعی درب ساختمان می باشد که دارای استانداردهای خاصی نسبت به حرارت، رطوبت، صدا و از همه مهمتر قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک می باشد.

روش ساخت درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد که نمیتوان قفل، لولا یا بدنه این دربهای را با هر وسیله ای تخریب کرد. دکوراسیون فانوس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت تهران می باشد. با بالاترین استاندارد های جهانی تولید و ساخت درب های ضد سرقت در ایران است.

وزن تقریبی دربهای ضد سرقت تولید شده در دکوراسیون فانوس ۱۲۰ کیلو گرم با استفاده از بهترین متریال های وارداتی، دارای قابلیت  ضد صدا، ضدآب، ضد حریق، و کاملا ایمنی در برابر سازقان حرفه ای و هر گونه دیلم و ابزاری می باشد.

درب های ضد سرقت، جدیدترین نوع درب های ضد سرقت دارای قابلیت ساخت در ابعاد سفارشی است. این درب ها بعنوان درب ورودی ساختمان، درب ورودی آپارتمان، درب منزل، درب ویلا،  درب های ورودی ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از دربهای ضد سرقت دارای شب بند، روز بند و نوار درزگیر می باشد. طرح های ویژه درب های ضد سرقت فانوس داری اصول طراحی با استفاده از طراحان کارآزموده بین المللی از کشور ترکیه می باشد.

دربهای ضد سرقت یکی از حیاتی ترین عناصر هر ساختمان و واحد مسکونی می باشد که در دنیای کنونی به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شهری و آپارتمان نشینی تبدیل شده است.

شاید بتوان مهمترین دلیلی که اقبال عمومی به استفاده از درب های ضد سرقت چوبی به جای دربهای آکردئونی و درهای ضد سرقت فلزی شده است، زیبایی و هماهنگی ان با نوع دکوراسیون داخلی هر منزلی دانست.

واحدهای آپارتمانی اغلب دارای دو نوع درب، یکی درب های داخلی که شامل درب سرویس بهداشتی (درب abs و درب pvc) درب اتاق خواب (درب ملامینه، درب hdf) و درب ورودی آپارتمان می باشند. وزن درب های ضدسرقت بین ۷۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم بسته به نوع روکش انتخابی کارفرما دارد. رویه دربهای سرقت تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس در انواع روکش چوب راش درب ضد سرقت به قطر ۸ میلیمتر، رویه pvc  در ضد سرقت، روکش لامینوکس و روکش ملامینه می باشد، که هر یک دارای قیمت های متفاوتی است، اما فقط رویه درب در وزن و قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار نیست بلکه عوامل دیگری نیز تعیین کننده قیمت در دربهای ضد سرقت می باشند.

برند های درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از تولیدات منحصر به فرد مجموعه تولیدی دکوراسیون داخلی فانوس می باشد که دارای کیفیتی بسیار عالی و قابل رقابت با نمونه های خارجی مانند درب ضد سرقت ترک است.

در طراحی و تولید درب ضد سرقت علاوه بر ایمنی نباید شکل درب به گونه ای باشد که در هنگام وقوع حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل یا آتش سوزی نتوان امداد رسانی نمود.

  • درب ضد سرقت ترک
  • درب ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت چینی

ویژگی های درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت از سه بخش تشکیل شده است:

  1. چارچوب
  2. بدنه
  3. قفل درب که در بدنه جای گرفته است.

درب های ضد سرقت عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد هستند. کلیه یراق آلات استفاده شده، در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده می شود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد. دربهای ضد سرقت تولید شده در دکوراسیون فانوس ساخت کشور ترکیه و برند کاله می باشد.

در داخل درب های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.

درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.

در اطراف درب های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است.

  • درب ضد سخت نکشن است و ما این اطمینان را به شما می دهیم کسی نمی تواند قفل این دربها را بشکند و یا وارد ان شود.
  • سیستم قفل خودکار درب ضد سرقت در این دربهای به ای صورت است که اگر شخصی فراموش کند درب را قفل کند، بلافاصله درب قفل می شود.
  • برای بازکردن دربهای ضد سرقت حتما نیاز است که کلید اصلی درب ضد سرقت باشد.
  • امکان نصب انواع دوربین های الکترونیکی و چشمی بر روی درب های ضد سرقت و امکان متصل کردن آن به اینترنت فراهم است.
  • دربهای ضد سرقت کاملا ضد حریق می باشد.
  • درب های ضد سرقت عایق صوتی هستند.
  • با توجه به استفاده از روکش چوب در درب های ضد سرقت، زیبایی و کارآمدی به طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما می دهد.
  • درب ضد سرقت دارای قابلیت ساخت در انواع تک لنگه و یک و نیم لنگه و دولنگه و بیشتر را دارد.
  • جنس رویه این درب ضد سرقت از روکش چوب راش، pvc، لامینوکس می باشد.
  • پروفیل و فلز استفاده شده در درب های ضد سرقت فانوس با استفاده از بهترین متریال ها از کارخانجات معتبر داخلی می باشد.
  • ورق استفاده  شده در ساخت درب های ضد سرقت فانوس همگی دارای استاندارد های کیفیت بین المللی می باشد.
  • قفل و یراق استفاده شده در این درب ضد سرقت تماما کاله ترکیه و ۵ کلید می باشد.
  • درب ضد سرقت فانوس به دلیل یکپارچه ساختار داخلی آن دارای مقاومت بالایی می باشد.
  • اندازه چهارچوب درب های ضد سرقت فانوس در انواع ۱۴و ۱۸ میلیمتر قابل عرضه می باشد.
  • ورق داخلی این درب ضد سرقت در ضخامت ۱.۵ میلیمتر و به صورت کرکره ای و سرتا سری می باشد.
  • ساخت درب های ضد سرقت فانوس با بهره گیری از اصول مهندسی می باشد.
  • جوشکاری درب های ضد سرقت فانوس با ماشین آلات پیشرفته انجام می پذیرد که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد.

چهار چوب درب ضد سرقت ارزان

کلیه درب های ضد سرقت ارائه شده در دکوراسیون فانوس دارای چهارچوب های ثابت و یا کشویی به سفارش مشتری با رویه ۱۲ میلی متر ترک با استفاده از رنگ پلی اورتان یا رنگ اتومبیل به سفارش مشتری می باشد، که قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک را متفاوت میکند.

کلاف داخلی درهای ضد سرقت ارائه شده دارای ورق سراسری فورمینگ شده به قطر ۱.۵ میلی متر همراه با پروفیل کشی سراسری می باشد. عرض چهارچوب درب ضد سرقت تهران به صورت ۱۲ و ۱۸سانتیمتر ارائه می شود.

یراق آلات درب ضد سرقت

کلیه یراق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت تولیدی ما ساخت کاله ترکیه با ضمانت نامه ۵ ساله داری شب بند، روزبند، چهار عدد پین گاوصندوقی همراه با سه عدد لولای جوشی و قفل هفت زبانه کاملا ضد سرقت می باشد.

بر خلاف درب های معمولی درب های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها، درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی های منحصر به فرد درب های ضد سرقت میباشد.

درب ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت

روکش های قابل ارائه در ساخت درب ضد سرقت به صورت روکش چوب (روکش راش و گردو) روکش ملامینه روکش لامینوکس و روکش پی وی سی می باشد و در انواع رنگ های فندقی سیر، فندقی روشن، ماهگونی سیر، ماهگونی روشن، گردویی، عسلی، ونگه و درب ضد سرقت سفید قابل ارائه است.

گارانتی درب ضد سرقت

کلیه دربهای ضد سرقت ارائه شده در دکوراسیون فانوس دارای ۵ سال گارانتی یراق آلات و ضمانت ۱۰ ساله دکوراسیون داخلی فانوس می باشد.

ساختار درب های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می باشند.

ابعاد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت دارای دو ابعاد استاندارد ۱۱۰ و ۱۰۵ سانتیمتر در ۲۱۰ سانتیمتر می باشد، که اندازه درب ورودی بدون احتساب چهارچوب بین ۹۲ سانتیمتر تا ۹۶ سانتیمتر است.

بسته بندی درب ضد سرقت

کلیه درب های ضد سرقت تولید شده در دکوراسیون فانوس به صورت نایلون حباب دار و کارتن با قابلیت ارسال به سراسر ایران و کشور های منطقه می باشد.

دکوراسیون داخلی فانوس ارائه دهنده با کیفیت ترین  و امکان خرید اینترنتی درب ضد سرقت ارزان ایرانی، خرید اینترنتی درب ضد سرقت ارزان ترک، خرید اینترنتی درب ضد سرقت ارزان برجسته، خرید اینترنتی درب ضد سرقت ارزان لوکس و … با بهترین قیمت در بازار ایران می باشد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک

قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک با توجه به نوع متریال روکش و کلاف دارای قیمت های متفاوتی هستند دربهای ضد سرقت تولید شده در دکوراسیون فانوس دارای بالاترین کیفیت و هزینه کمتری نسبت به قیمت درب ضد سرقت ترک اصل، قیمت درب ضد  سرقت فلزی چینی می باشد.

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت

  1. جنس چهارچوب
  2. ضخامت چهارچوب
  3. جنس لولا
  4.  جنس لایه
  5. قفل ها و کلید ها
  6.  کیفیت دستگیره ها و ابزار یراق

نصب دربهای ضد سرقت

نصب آسان درب های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.

انواع درب ضد سرقت تهران

برای مشاهده انواع درب های ضد سرقت ایرانی طراح ترک می توانید به نمونه های تولید شده در دکوراسیون داخلی فانوس در همین دسته بندی مراجعه فرمایید. دکوراسیون داخلی فانوس با بیش از ۱۰ سال سابقه تولید انواع دربهای ضد سرقت اماده فروش درب ضد سرقت در تهران و تمام شهرستانها اماده تحویل درب در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت در ضد سرقت شامل

ساختار درب ضد سرقت

  1. چهارچوب: قطر چهارچوب یا به اصلاح اندازه کف چهارچوب ۱۸ سانتیمتر می باشد.
  2. قفل و یراق و سیلندر: قفل و یراق ساخت کاله ترکیه می باشد.
  3. نوار درزگیر: نوار درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات است.
  4. پین گاوصندوقی: پین های گاوصندوقی سه تایی است.
  5. قفل پشت بند: قفل پشت بند کاله ترک است.
  6. ورق فولادی: ورق فولادی فورمینگ شده سرتاسری داخل چهار چوب
  7. تسمه فولادی سرتاسری
  8. چشمی و درکوب کاله ترک
  9. پین های فولادی پشت درب
  10. عایق بندی صد و حرارات
  11. سه عدد لولای جوشی مقاوم
  12. روکش MDF در ضخامت ۸ میلیمتر

رنگ بندی درب ضد سرقت

نوع رنگ درب ضد سرقت روکش چوب راش، رنگ پلی اورتان می باشد و دارای تنوع رنگ های متفاوتی است آما محبوب ترین رنگ ها برای این محصول شامل رنگ های گردویی، فندوقی، ونگه، ماهگونی و سفید می باشد که در تصویر پایین مشخص است.

درب ضد سرقت

برای مشاهده و انتخاب رنگ می توانید در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۲۵۳۴۳۵۱۵ پیام دهید تا نمونه سمپل رنگ ها ارسال شود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.