راهنمای استفاده از انواع گچ

سطوح مختلف نیازمند انواع مختلفی از گچ هستند. انتخاب نوع مناسب گچ برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود، امری ضروری است. در این مقاله با چند نوع مختلف از گچ آشنا می‌شویم.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت گچکاری را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک گچ کار در تهران باشید می‌توانید درخواست گچکاری ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

گچ مارک تیسل برای تخته‌های گچی:
از این نوع گچ می‌توان بر روی تخته‌های گچی با جذب متوسط استفاده کرد. بیشترین مورد استفاده این گچ در سطوحی نظیر سقف و دیوارهای داخلی است. این گچ یک سطح صاف ایجاد می‌کند که برای جنبه‌های تزئینی بسیار مورد توجه است.

گچ

گچ مارک تیسل برای دیوار:
این نوع از گچ برای دیوارهای مکان‌هایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب و محل کار مناسب است. برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود، باید از این گچ به ضخامت سه میلی‌متر بر روی دیوار استفاده کرد.

گچ مارک تیسل چندمنظوره:
این محصول به منظور استفاده در مکان‌های مختلف تولید شده است. از این نوع گچ می‌توان در زیرسازی سطوحی مانند سطوح آجری و یا تخته‌های گچی استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های مثبت این گچ، عایق صدا بودن آن است.

اسپری گچ

اسپری گچ مارک تیسل:
برای گچکاری سطوح گسترده و یا کوچک، می‌توان از این نوع اسپری‌ها استفاده کرد. استفاده از آن‌ها سریع و بی‌دردسرتر از سایر انواع گچ است. در ادامه با چهار مرحله‌ی استفاده از اسپری گچ آشنا می‌شوید:

  • مخلوط کردن: مقداری از گچ درون ماشین مخصوص بریزید و اجازه دهید تا ماشین گچ را مخلوط و آماده استفاده کند.
  • اسپری کردن: با استفاده از ماشین گچ را به با ضخامت ۲ میلی‌متر به روی سطوح اسپری کنید. در این مرحله دقت کنید که گچ به طور مساوی سطح موردنظر را در برگرفته باشد.
  • صاف کردن: بعد از پنج الی ده دقیقه، سطح را با کاردک صاف کنید.
  • ماله کشی: با استفاده از ماله، گچ را به روی دیوار فیکس کنید. بعد از اینکه گچ به طور کامل روی دیوار خشک شد، آماده‌ی تزئینات است.

محصولات معرفی شده با توجه به اندازه‌ی سطح و میزان کار انجام شده، گزینه‌های متفاوتی را در اختیار شما می‌گذارد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.