معرفی پایگاه آینده‌پژوهی علوم پزشکی

گسترش و پیشرفت روز افزون فناوری ها بسرعت در حال تغییر الگو های بنیادین علوم مختلف می باشد که غفلت از دانستن آن ها می تواند تاثیر بدی بر چهارچوب های جوامع مختلف بخصوص جوامع علمی بگذارد.

یکی از مهمترین حیطه ها، جامعه ایست که با جان مردم سر و کار دارد یعنی رشته های علوم پزشکی. در ایران بدلیل جدایی دو وزارت خانه علوم و بهداشت مباحث فناوری در علوم پزشکی خشک و بی آب و علف هستند تا حدی که به کیفیت مبانی مختلف پزشکی ضربه وارد کرده و از ترندهای دنیا کم کم بدور می افتاده. انجمن و پایگاه علمی آینده پژوهی علوم پزشکی گیلان بر آن است تا این حفره را پر کند و در راه پیشرفت هر چه بیشتر در چنین مباحثی قدم بردارد تا آینده ای روشن سازد آینده ای را که از آن غافلیم…

در این پایگاه علمی تغییرات و آینده های متغییر علوم به طور روشمند بحث می شود تا مقدمه ای برای اطلاع، ایده گیری، تحقیقات و حتی اختراعات باشد.

پس حتی اگر به فناوری ها و علوم نوظهور و پیشتاز علاقه مند هستید هم این پایگاه را از دست ندهید.

MedicalFuturology.ir

کمیته آینده پژوهی پزشکی

در ادامه باید گفت کمیته پژوهش این انجمن در صدد است تا با تجمیع متخصصان و دانشجویان پروژه های پیشتازی را تکمیل و ارائه بدهد پس اگر پژوهشگر هستید یا پروژه ای در پیشرو دارید حتما در بخش کمیته پژوهش انجمن خودرا ثبت کنید.

https://medicalfuturology.ir/projects/

https://medicalfuturology.ir/researcher

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.