چرا باید از تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus بیشتر مراقبت کنیم؟

تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus مانند سایر تولیدات این برند دارای کیفیت قاب قبول و عالی بوده و کاربران می توانند به راحتی به استفاده از این قطعه در شرایط مختلف نوری محیط بپردازند. این کیفیت بالا و وضوح عالی تصویر مقرون استفاده سامسونگ از فناوری ها و سیستم های سخت افزاری است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با معرفی اجزای مختلف تشکیل دهنده این قطعه و همچنین معرفی مشخصات آن شناخت بهتری را در این باره برای شما فراهم آوریم.

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus

به طور کلی سامسونگ در تولید صفحه نمایش های عالی ید طولایی داشته و هر روز در این امر بهتر از دیروز عمل می کند. مرور مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus شاید برای کاربران امروزی خیلی جذاب به نظر نرسد اما این موبایل در همین سال ۲۰۱۹ معرفی شده و هنوز زمان زیادی از معرفی آن نمی گذرد. سامسونگ در این موبایل از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی استفاده کرده که از نوع لمسی خازنی بوده و همچنین دارای فناوری Dynamic AMOLED نیز است.

این صفحه نمایش نیز امکان شناسایی ۱۶ میلیون طیف رنگ مختلف را دارا بوده و از کورنینگ گوریلا گلس ۶ نیز برای محافظت از آن استفاده شده است. این صفحه نمایش جذاب دارای رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسلی است و همچنین تراکم پیکسلی ۵۲۲ پیکسل در هر اینچ مربع را نیز دارا می باشد. سامسونگ در تولید این تاچ ال سی دی از فناوری HDR10+ نیز استفاده کرده است. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات جامع تر درباره فناوری های به کار گرفته شده در تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus را دارید می توانید از سایت www.mobilekomak.com کمک بگیرید.

سامسونگ S10 Plus

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus و اجزای آن

برای اینکه به بررسی قیمت تاچ ال سی دی S10 Plus بپردازیم، ابتدا باید اجزای آن را معرفی کنیم تا ذهن مخاطب با دلیل این هزینه برای خرید و تهیه این قطعه آشنا شود. این صفحه نمایش عالی و با کیفیت سامسونگ از سه جزء مختلف تشکیل شده است که به صورت یکپارچه عمل می نمایند. این سه جزء به شرح زیر هستند:

۱- گلس گوشی

گلس یک لایه محافظتی است که در بالاتری سطح تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus قرار گرفته و بیشتر وظیفه مراقبت از این ال سی دی را در برابر حوادث مختلف اعم از ترک برداشتن، شکستن، برخورد سایر اجسام با ال سی دی و مواردی از این دست به عهده دارد. در تعیین قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus گلس هر چند قیمت خیلی تعیین کننده ای ندارد اما با این حال به دلیل استفاده سامسونگ از کورنینگ گوریلا گلس ۶ برای این منظور، قیمت آن نیز قابل توجه خواهد بود. البته کاربران این گلس را نباید با آن گلسی که مغازه دار بعد از خرید موبایل روی آن نصب می کنید اشتباه بگیرند.

۲- تاچ گوشی

دومین قطعه که قطعه میانی تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus نیز محسوب می شود، تاچ آن است. این قطعه برای ایجاد قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش روی آن تعبیه شده و این وظیفه را به عهده دارد. بایستی متذکر شویم که تاچ و ال سی دی در تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus دو قطعه به هم پیوسته بوده و بروز ایراد در هر یک می تواند نیاز به تعویض کامل تاچ ال سی دی داشته باشد.

۳- ال سی دی

آخرین و پایین ترین قطعه به کار گرفته شده در صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس، ال سی دی آن است. اصلی ترین قطعه صفحه نمایش محسوب شده و قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus بیشتر از این جزء ناشی می شود.

تعمیر و تعویض اجزای مختلف تاچ ال سی دی سامسونگ S10 Plus

بروز ایرادات مختلف در صفحه نمایش شما ممکن است نیاز به استفاده از ترفندهای مختلف برای تعمیر و تعویض اجزای مختلف این قطعه داشته باشد. مسلما ترک های سطحی را می توانید با تعویض گلس و شکستگی های عمیق تر را نیز با تعویض تاچ ال سی دی حل کنید.

سامسونگ S10 Plus

برای این منظور می توانید از خدمات مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ موبایل کمک بهره بگیرید. این مرکز با در اختیار داشتن قطعات فابریک و اورجینال این خدمات را با بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می نماید که می تواند شرایط ایده آلی را هم از نظر هزینه و هم از نظر کیفیت برای آنها رقم بزند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.