نحوه استفاده از کرم پودر؛ بهترین راه جذب کرم پودر روی صورت چیست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها با استفاده از لوازم آرایشی برند با قیمت‌های بسیار بالا می‌توان یک آرایش منحصر به فرد و مثال زدنی داشت. اگرچه استفاده از لوازم آرایشی اورجینال می‌تواند فرایند آرایش صورت را برای شما ساده و بی نقص‌تر کند اما همه چیز نیست. در حقیقت بخش زیادی از زیبا و تمیز بودن نتیجه نهایی آرایش صورت، به استفاده درست از لوازم و ابزار آرایشی وابسته است. این روزها با پیشرفت در حوزه‌های مد و زیبایی، برای استفاده از هر لوازم آرایشی اصول و تکنیک‌هایی خاص و دقیق ارائه شده است. با رعایت این اصول هم پوست سالم‌تری دارید و هم آرایش شما جلوه زیباتری خواهد داشت. زمینه پوست را می‌توان مهم‌ترین بخش آرایش دانست. به همین دلیل اگر کرم پودر به درستی روی صورت قرار نگیرد، چهره‌ای خسته، مصنوعی و شلخته پیدا خواهید کرد. در این مطلب روش صحیح استفاده از کرم پودر و بهترین اقدامات برای جذب بهتر آن روی پوست را به شما خواهیم گفت.

قبل از آرایش با کرم پودر چه کنیم؟

برای اینکه به خوبی پوست صورت را با کرم پودر بپوشانید، باید قبل از هرچیز اقدامات اولیه را برای آماده کردن پوست انجام دهید. فراموش نکنید که حتی اگر هنگام خرید کرم پودر محصولی با کمترین چربی را انتخاب کرده‌اید، باید خود را برای ایجاد چربی روی پوست آماده کنید. به همین دلیل انجام مراحل پاکسازی قبل از استفاده از کرم پودر، باعث می‌شود این چربی به سادگی کنترل شود. بنابراین هرگز بدون شستن صورت و پاک کردن آلودگی‌های روزانه با کمک میسلار واتر یا پاک کننده‌های صورت، شروع به آرایش نکنید. قبل از استفاده از کرم پودر، پرایمر بزنید. وظیفه پرایمر، پر کردن منافذ باز پوست شما است.
بنابراین بعد از استفاده از کرم پودر، با مشکل نمایان شدن منافذ روی پوست خود مواجه نخواهید بود. از طرفی پر شدن منافذ باعث می‌شود که چربی کرم پودر به لایه‌های داخلی پوست نفوذ نکند. بنابراین احتمال ایجاد جوش صورت نیز کمتر می‌شود.

نحوه استفاده از کرم پودر

انتخاب بهترین کرم پودر برای آرایش؛ کدام کرم پودر استاندارد است؟

برای اینکه نتیجه خوبی از استفاده از یک کرم پودر طبیعی بگیرید، محصولی را انتخاب کنید که رضایت بیشتری را در میان مصرف کنندگان جلب کرده است. برای مثال کرم پودر استیکی ممکن است برای پوشاندن بخش‌هایی از پوست صورت مناسب باشد. اما استفاده مداوم از آن برای کل صورت چندان مناسب نیست. چراکه بافت متفاوت این کرم پودر می‌تواند نمای صورت را غیر طبیعی و پوسته پوسته نشان دهند.
به طور کلی کرم پودرهای مایع نسبت به کرم پودرهای استیکی و پودری حالتی طبیعی‌تر دارند و بهتر روی پوست صورت می‌خوابند. هرچه پوست شما مات‌تر و طبیعی‌تر باشد، دیگر بخش‌های آرایش از خط چشم تا رژ لب نیز جلوه بیشتری خواهند داشت.

کرم پودر مناسب پوست؛ راز ماندگاری کرم پودر روی صورت

علاوه‌بر اینکه باید بهترین محصول از نظر فرمولاسیون را انتخاب کنید، سازگار بودن آن با نوع پوست شما نیز می‌تواند در جذب بهتر کرم پودر روی صورت موثر باشد. برای مثال اگر پوست خشک داشته باشید و از کرم پودر oilfree استفاده کنید، ممکن است بعد از گذشت کمتر از چند ساعت، خطوط چهره شما به خوبی از پس آرایش آشکار شود و جلوه بدی به خود بگیرد. بنابراین با توجه به نوع پوست خود، بهترین کرم پودر را انتخاب کنید.
هنگام خرید کرم پودر مناسب پوست خود، از زیرسازهای سازگار با پوست نیز ساده نگذرید. برای مثال خرید کانسیلر با چربی متناسب و استفاده از آن برای پوشاندن سیاهی زیر چشم، در نهایت باعث تمیزی آرایش و هماهنگی ساختار پوست با کرم پودر می‌شود.

نحوه استفاده از کرم پودر

چه کنیم تا کرم پودر بهتر روی پوست بخوابد؟

اگر بعد از انتخاب نوع، برند و فرمولاسیون مناسب کرم پودر و آماده‌سازی زمینه پوست هنوز هم با مشکل پوسته پوسته شدن، غیر طبیعی بودن و ماسیدن کرم پودر روی پوست صورت مواجه هستید، حتما بخشی از فرایند آرایش را به درستی انجام نداده‌اید. راه‌حل‌های ساده زیر می‌تواند باعث خوابیدن کرم پودر روی پوست شما و زیباتر شدن میکاپ شود:
• هرگز با دست، کرم پودر را روی صورت پخش نکنید. بهترین کار برای پخش کرم پودر استفاده از وسیله‌ای به نام بیوتی بلندر است. این ابزار اسفنجی به درستی کرم را روی سطح پوست پخش می‌کند.
• بیوتی بلندر را کمی نم دار کنید. نرم دار بودن این وسیله باعث می‌شود تا کرم پودر بهتر روی لایه پوست قرار گیرد و زودتر جذب شود.
• بعد از کاور کامل صورت با کرم پودر با یک پنبه نرم و تمیز به صورت آرام و ضربه‌ای به پوست بزنید تا مقدار اضافی کرم از صورت برداشته و جلوه طبیعی‌تری داشته باشد.
• کرم پودرهای براق و منعکس کننده نور، بیشتر از کرم‌های مات ایرادات صورت و خطوط چهره را نشان می‌دهند. بنابراین اگر صورت پر از چروکی دارید، کرم پودر مات زودتر روی صورت شما می‌ماسد.
• بعد از استفاده از کرم پودر، آن را با پودر فیکس روی چهره خود ثابت کنید.
• استفاده کافی از اسپری آب بعد از آرایش هم باعث تثبیت کرم پودر می‌شود و هم شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد.

انتخاب کرم پودر اورجینال از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی‌

استفاده صحیح از لوازم آرایشی و بهداشتی در کنار خرید اجناس اورجینال و معتبر، باعث می‌شود که پوستی سالم و زیبا داشته باشید و در مهمانی‌ها نیز بدرخشید.
برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی اورجینال با قیمت مناسب از بهترین برندها، فروشگاه اینترنتی زیبابست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه اینترنتی همه لوازم آرایشی موردنظر را به آسانی به سبد خرید خود اضافه کنید تا در طول یک تا سه روز آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. برای دیدن محصولات به سایت زیبابست مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۸۸۳۳ تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.