در هنگام نوسازی آشپزخانه، هرگز برای این موارد پول خرج نکنید

در هنگام نوسازی آشپزخانه، هرگز برای این موارد پول خرج نکنید
اگر می خواهید نوسازی آشپزخانه تان به خوبی پیش برود، باید از این اشتباهات رایج دوری کنید. گر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید در قدم اول برآورد قیمت تغییر دکوراسیون داخلی را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک  شرکت بازسازی در تهران باشید می‌توانید درخواست بازسازی خانه بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

وسیله های شکننده را انتخاب نکنید

ظاهر برخی چیزها باعث می شود فریب بخورید. فقط چون چیزی زیباست به این معنا نیست که می تواند زندگیتان را بهتر کند. مطمئن شوید که برای آشپزخانه فقط از وسیله های بادوام استفاده می کنید. ممکن است سنگ آهک زیبا به نظر برسد اما در برابر لکه آب ضعیف است، سنگ مرمر در برابر خوردگی و لکه آسیب پذیر است همچنین ممکن است شیشه های بازیابی شده صیقلی به نظر برسند اما از دیگر موارد راحت تر پوست پوست می شوند. اگر ظاهری زیبا اما به دور از مشکلات می خواهید، کوارتز بهترین گزینه برای نوسازی شماست.

نوسازی آشپزخانه

هرگز از کابینت ها چشم پوشی نکنید

دلایل زیادی وجود دارند که ممکن است بخاطر آن ها کابینت ها را از یاد ببرید، شاید واقعا بخواهید در نزدیکی سینک آشپزخانه پنجره ای داشته باشید یا به دنبال زیبایی های مینیمالیستی هستید. با این که ایده دوری از بهم ریختگی در برابر داشتن فضایی دارای هوا بیشتر خوب به نظر می رسد، اما می خواهید بشقاب هایتان را در کجا نگهداری کنید؟ هرگز در طول  نوسازی از کابینت غافل نشوید مگر آن که به اندازه کافی کابینت داشته باشید.

وسیله های ارزان خریداری نکنید

بازسازی آشپزخانه کار پرهزینه ای است، فرقی ندارد فردی حرفه ای این کار را انجام دهد یا خودتان با خرج ابتکار آن را انجام دهید؛ دقت داشته باشید سعی نکنید با انتخاب وسیله های ارزان در هزینه ها صرفه جویی کنید. این یعنی برای ماندن در محدوده بودجه نمی توانید چراغ زیبایی که در فروشگاه دیده بودید را خریداری کنید، اما استفاده از وسیله های بادوام و موثر از خرید وسیله ای زیبا برای سقف مهمتر است.

نوسازی آشپزخانه

هرگز جریان کار را نادیده نگیرید

در هنگام نوسازی آشپزخانه داشتن میزان مناسب کابینت، وسیله های بادوام و موثر از مولفه های مهم انجام این کار است اما، اگر در فضایی مناسب ترکیب شوند نمی توانید از تغییر مدل خود نهایت استفاده را ببرید. مطمئن شوید شلوغ ترین بخش های آشپزخانه مانند سینک، اجاق گاز و یخچال برای جریان آرام در جایی مناسب چیده شده اند. طراحان آشپزخانه معمولا این موضوع را به عنوان مثلث کار آشپزخانه اشاره می کنند.

کمک افراد حرفه ای را رد نکنید

ممکن است افراد مبتکر بخواهند برای استفاده از توانایی های خودشان کل پروژه نوسازی را به تنهایی انجام دهند. اما به عنوان فردی که خود کار نوسازی را انجام داده می گویم، همیشه توصیه ها و راهنمایی های یک فرد حرفه ای کارآمد می باشد، حتی برای نوسازی آشپزخانه. یک فرد حرفه ای به شما کمک می کند برنامه درستی داشته باشید و درباره خرید وسیله های موثر و انتخاب درست و طراحی شما را راهنمایی می کند. حتی می توانید برای مشاوره رایگان به بسیاری از مراکز خانگی مراجعه کنید.

نوسازی آشپزخانه

فراموش نکنید خانه تان را دوباره چیدمان کنید

گرفتار نشدن در آشپزخانه و توجه به دیگر بخش های خانه کار دشواری است. به احتمال زیاد در هنگام تغییر مدل آشپزخانه تان از دسترس خارج است، بنابراین در نقطه ای دیگر از خانه یک آشپزخانه موقتی راه بیندازید. همچنین از بخش های دیگر خانه در برابر گرد و خاک محافظت کنید. برای حفاظت از دیگر بخش ها زمان کافی تعیین کنید، این کار باعث می شود بدون آسیب رساندن به دیگر بخش ها از نتیجه کار لذت ببرید.

به بودجه تان توجه کنید

اگر مشکلات پیش بینی نشده ای در راهتان قرار بگیرد، هزینه ها به سرعت افزایش می یابند. اگر چنین اتفاقی افتاد، برنامه تان را بازبینی کنید و ببینید کاری وجود دارد که بتوانید آن را حذف کنید یا برای مدتی آن را به تعویق بیندازید یا خیر. باید به بودجه خود پایبند باشید تا در انتها از آشپزخانه پرهزینه تان متنفر نشوید.

وسیله ها را در انتها انتخاب نکنید

یکی از بزرگترین اشتباهات بازسازی آشپزخانه انتخاب لوازم خانگی در انتهای کار می باشد. شاید انتخاب ظاهر و رنگ کابینت و پیشخوان در ابتدای کار جالب باشد اما سعی کنید ابتدا وسیله های مهم را انتخاب کرده و سپس بر اساس آن ها برنامه را به پیش ببرید. اگر کابینت ها را سفارش دهید و بعد متوجه شوید تنها برای یک فر ۲۴ اینچی جا دارید، واقعا بد می شود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.