یو پی وی سی سفید و نحوه رنگ آمیزی آن

می دانم بسیاری از شما از یو پی وی سی سفید رنگ خود خسته شده اید و از آن تنفر دارید. این یعنی من تنها نیستم.

وقتی درها و پنجره های یو پی وی سی سفید به بازار آمد، تمام طراحی های براق و زیبای دهه ۸۰ فراموش شدند. در های یو پی وی سی بدون نیاز به نگهداری، براق تقریبا در تمام خانه های شهر دیده می شدند. اما به نظر می رسد افراد زیادی هستند که دوست دارند از شر درهای پلاستیکی خود خلاص شوند.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید در قدم اول برآورد  قیمت ساخت پنجره UPVC را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک سازنده پنجره UPVC باشید می‌توانید درخواست  ساخت پنجره یو پی وی سی ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

تصویر من را می بینید که با لبخندی مصنوعی جلوی  در خانه ام ژست گرفته ام. دعا دعا می کردم این عکس پست نشود چرا که از نشان دادن در خانه مان خجالت می کشم. واقعا افتخار می کنم که داخل خانه سه خوابه خود را به زیبایی تغییر دادیم، اما بیرون آن همیشه در انتهای لیست نوسازی قرار داشت و امسال، سال موعود تغییر آن است.

یو پی وی سی سفید

اگر به خاطر داشته باشید تغییرات بیرون خانه را از در آلومینیومی پشتی خانه شروع کردیم.

در فرانسوی قدیمی که داشتیم را دور انداختیم، اما نه تمام آن را.

ما دو شیشه عمودی پنجره را نگه داشتیم به صورت ۹۰ درجه آن را تغییر دادیم و دوباره از آن استفاده کردیم.

بله می دانم، حدس بزنید چکار کردیم. ما شیشه را خارج کرده و فقط از چارچوب استفاده کردیم.

چند لایه رنگ زدیم و پس از چند روز پنجره ها را در اتاق باغبانی مان نصب کردیم.

رنگ ما کاملا مات است و در طول ساخت باقی کارگاه به هیچ وجه پوسته نداده و خراب نشد. سیاه کردن رنگ آن با اسپری باعث شد ۲۵۰ پوند صرفه جویی کنیم، بنابراین ارزشش را داشت و به نظرم عالی شده است.

بسیار خب، حالا به سراغ  در جلویی می رویم. من واقعا از این خوشم می آِد:

نمی دانم چرا اینقدر سخت است یک در چوبی سیاره رنگ بدون حاشیه پیدا کنم. این امر تفاوت هایی دارد چرا که در های مستحکم تر به صورت آلومینیومی هستند، اما خطر خراشیده شدن را ندارند. میدانیم که در انتها می خواهیم با آلومینیوم سیاه پنجره هایمان را نوسازی کنیم، بنابراین در هم باید با پنجره همخوان باشد. رنگ سیاه کوپه انتخاب اصلی من است اما فعلا به دلیل کمبود بودجه به آن فکر نمی کنم.

یو پی وی سی سفید

تصمیم داشتم در یو پی وی سی سفید رنگمان را با اسپری به رنگ سیاه در بیاورم، اما بعد متوجه شدم برای این کار باید مانند چارچوب قدیمی پنجره در را از لولا خارج کنم، که این کار واقعا سخت خواهد بود. همچنین اسپری زمان زیادی برای خشک شدن نیاز دارد و ما می خواستیم برای موقع خواب در را قفل کنیم، بنابراین جز انتخاب راهی دیگر چاره ای نداشتم.

پس از تحقیقات زیادی که انجام دادم و کامنت های مختلفی که خواندم دستورالعملی پیدا کردم.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن، دستورالعمل روی قوطی رنگ را دنبال کردم. در هنگام رنگ آمیزی  در یو پی وی سی خود استرس داشتم، چرا که همه به علاوه سگ همسایه به من نگاه می کردند.

و در هنگامی که به تمام این ها فکر می کردم، پس از ۴۰ دقیقه اولین پوشش رنگ را اعمال کردم و طبق دستور یک ساعت صبر کردم تا خشک شود.

حالا می توانم ببینم چه اشتباهاتی انجام دادم. اما میدانید؟ این اولین باری است که از ابزار مختلف کمک گرفته و یک در پلاستیکی را رنگ آمیزی کردم، بنابراین زیاد به خودم سخت نمی گیرم. پس از گذشت یک ساعت در خشک شده بود و برای پوشش دوم آماده بود.

و ۴۰ دقیقه بعد پوشش دوم نیز به پایان رسید.

میخواهید ببینید روز بعد چطور به نظر می آمد؟

باید بگویم رنگ خیلی سریع خشک می شود. برای شستشوی قلم مو زمان زیادی وجود ندارد و نمی توان رنگ را در یک جهت خاص اعمال کرد، خصوصا برای  دری فانتزی با پیچ و خم های  در من.

چندین بخش وجود دارد که بیش از حد روی رنگ آن ها کار کردم. بنابراین پس از خشک شدن کامل لایه اولیه با یک کاغذ سنباده خیلی خوب، به آرامی آن را سنباده کردم و کمی از اضافات را از بین بردم.

یو پی وی سی سفید

سپس لایه سومی روی آن اعمال کردم تا یک دست شود. علامت های قلم مو باعث می شود  در حالت چوبی به خود بگیرد، بنابراین مشکلی با آن ها ندارم. اما اگر روکشی صاف برای در خود می خواهید، رنگ را با قلم مو نزنید چرا که امکان ندارد بدون علامت قلم مو خشک شود.

چون هنوز پنجره های یو پی وی سی سفیدمان را داریم، چارچوب را رنگ نکردم به همین دلیل می خواهم مقداری صبر کنم، اما اصلا نمی خواهم پنجره ها را نیز رنگ آمیزی کنم. خصوصا وقتی یک قوطی خالی از این وسیله ها برایم باقی مانده است. باید صبور باشم.

امیدوارم این مطلب به برخی از شما کمک کرده باشد. حس کردم با رنگ آمیزی کردن چیزی را از دست نمی دهم و اگر خرابکاری کردم می توانم کار دیگری انجام دهم. اما میدانم برخی از شما برای انجام این کار نگران هستید و کاملا درک می کنم. اما اگر می توانید، انجامش دهید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.