معرفی برخی لوازم جالب و کاربردی در منزل برای سهولت کارها

همانطور که می دانید برخی از لوازم در منزل هستند که کارایی چندانی نداشته و حتی سالی یک بار هم مورد استفاده قرار نمی گیرند و به نوعی همیشه در منزل کاری بجز دست و پاگیر بودن و اشغال فضا ندارند، برای اینکه از این قبیل لوازم در منزل نداشته باشیم و هزینه های اضافی برای خود نتراشیم حتما باید در انتخاب و تهیه لوازم مورد نیاز نهایت دقت را داشته باشیم.

از مهم ترین لوازمی که در منزل و یا محل کار همیشه مورد استفاده قرار می گیرند لوازم مخصوص نظافت و شستشوی محیط می باشند، لوازمی مانند انواع طی و زمین شوی که از ابزارهای مخصوص نظافت سطوح و محیط منزل می باشند، معمولا این قبیل لوازم در هر جایی وجود داشته و براحتی مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین خاطر که یکی از پرکاربردترین ابزار های نظافتی می باشند این محصولات در انواع بسیار مختلفی طراحی و تولید شده اند که افراد را در انتخاب بهترین و کارآمدترین آنها سردرگم می گذارد، از این رو ما اینبار در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین وکارآمدترین آنها را که توسط افراد بسیاری انتخاب شده اند و بخاطر کارایی فوق العاده اش به پرفروشترین محصول نظافتی تبدیل شده است را معرفی کنیم.

طی سطلی زمین شوی چرخشی

یک محصول جدید با طراحی جالب و کاربردی می باشد که کار نظافت و شستشوی انواع سطوح محیط منزل، محل کار و … را بسیار راحت تر کرده و می توان با استفاده از آن براحتی و با صرف کمترین وقت تمام نقاط دلخواه را نظافت و شستشو کرد.

این محصول از یک عدد طی دسته دار با قابلیت جمع شدن و باز شدن و سری میکرو فایبر نانو و یک عدد سطل با محفظه مخصوص برای طی و آب و مواد شوینده تشکیل شده است که با داشتن آن دیگر نیازی به لوازم اضافی دیگر ندارید و فقط با این ابزار کامل نظافتی می تواند کار خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهید.

برای استفاده از این سطل کافی ست طبق راهنمایی زیر عمل کنید:
طی سطلی زمین شوی چرخشی دارای محفظه ای مخصوص برای آب و مواد شوینده می باشد که کافی است آن را پر کنید و طی دسته دار همراه این پک را برداشته و دسته آن را باز کرده و آماده استفاده کنید، برای شستشو و خیس کردن سری طی نیازی به سطل جداگانه و … ندارید کافی است سری طی را در محفظه مخصوصی قرار دهید ذکه درون سطل است و پدال کنار سطل را فشار دهید تا سری طی بصورت چرخشی عمل کرده و کاملا خیس شده و آماده نظافت باشد.

بعد از انجام مراحل بالا براحتی می توانید سطوح مورد نظر خود را شستشو و نظافت کنید و با صرف کمترین وقت و انرژی برای نظافت آن را به بهترین شکل ممکن تمیز کرده و پاکیزگی محیط زندگی و محیط کار خود را همیشه داشته باشید.

طی سطلی زمین شوی چرخشی از آن دسته ابزارهای کارآمد در منزل می باشد که می تواند در انجام دادن کارهای شما بسیار کاربردی بوده و وظیفه خود را بخوبی انجام دهد.

علاوه بر ابزار شسشتو و نظافت محیط منزل و محل کار ابزار شستشو و نظافت دیگری نیز وجود دارد که معولا در منازل از آن استفاده نمی کنند ولی افراد زیادی نیز هستند که با استفاده از ان در منزل کارهای خود را بسیار راحت تر و آسان تر کرده اند، آیا توانستید حدس بزنید این محصول مخصوص نظافت و شستشو که کاری به غیر از نظافت منزل دارد چیست؟!!!

ابزار مخصوص شستشوی ماشین و خودرو یا همان کارواش، یکی دیگر از ابزارهای جالب و کارآمد می باشد که با داشتن آن می توانید بدن مراجعه به کارواش ها خودتان در حیاط منزل و یا جاهای دیگر براحتی خودروی خود را شستشو دهید و همیشه ماشین خود را تمیز و پاکیزه نگه دارید.

کارواش یا ابزار مخصوص شستشوی ماشین نیز در انواع بسیار متنوعی طراحی و تولید شده اند که برخی از آن ها بسیار حرفه ای تر می باشند که مناسب استفاده در کارواش هایی است که روزانه مراجعه کننده های بسیار دارند و در تعداد بالا به شستشو و نظافت ماشین ها می پردازند، و برخی از آنها نیز طراحی ساده تری داشته و مخصوص استفاده خانگی می باشند، البته تمام کارهای مورد نیاز برای انجام دادن یک نظافت و پاکیزگی کامل خودرو را داشته و می توانند در بهترین حالت ممکن خودروی شما را شستشو و نظافت کنند.

ما در اینجا یکی از بهترین نمونه های کارواش های خانگی که می تواند بسیار کارآمد در انجام کارهای نظافت یک خودروی شخصی در منزل باشد را برای شما عزیزان معرفی می کنیم تا با انتخاب و تهیه آن بتوانید بدون نیاز به مراجعه کارواش های شهر خودتان در منزل ماشین خود را نظافت و شستشو کنید.

کارواش ایزی جت

مخصوص ماشین یک ابزار بسیار جالب و کاربردی می باشد که با داشتن آن می توانید یک کارواش خانگی کوچک اما بسیار کارآمد داشته باشید و هر وقت که لازم باشد ماشین و خودروی خود را شستشو داده و تمیز و پاکیزه کنید.

این کارواش خانگی ایزی جت با قابلیت وصل شدن راحت و آسان به شیلنگ های آب معمولی مورد استفاده در منزل را داشته و دارای حالتهای مختلف سری برای شستو می باشد و می توانید براحتی تنظیم کنید تا آب خروجی آن در چه حالتی مانند پر فشار یا کم فشار، صاف و یا پراکنده و … از آن خارج شود.

کارواش خانگی ایزی جت اگر آب مورد استفاده شما در محلتان کم فشار باشد نیز می توانید در بهترین حالت از آن استفاده کرده و از خروجی خود با فشار بهتری آب را بیرون داده و کار شستشو و نظافت ماشینتان را راحت تر کند.

کارواش ایزی جت دارای دسته ای مخصوص می باشد که می توان براحتی خروجی آب را کنترل کرد و در مواقع نیاز با فشردن آن آب خارج می شود و با رها کردن دسته آب قطع می شود تا شما بتوانید براحتی کارهای دیگر خود را انجام دهید و آب نیز هدر نرود.

اگر قصد تهیه یک کارواش خانگی خوب و کارآمد را دارید ایزی جت می تواند انتخاب بسیار خوبی در این مورد بوده و کارایی آن نیز کاملا مورد قبول واقع شود. با داشتن این کارواش خانگی دیگر نیازی به مراجعه به کارواش های عمومی شهر نخواهید داشت و هر زمان که لازم شد می توانید خودتان براحتی تمام کارهای نظافت خودروی خود را انجام دهید.

دوستان و همراهان عزیز تا اینجای مقاله در مورد ۲ عدد از ابزارهای مخصوص نظافت و شستشو که یکی برای شستشوی سطوح و محیط منزل بود و دیگری مخصوص شستشوی ماشین صحبت کردیم و با خصوصیات هر کدام از انها آشنا شدید و اگر قصد انتخاب این قبیل لوازم را دارید حتما توجه داشته باشید که ویزگی های بیان شده را داشته باشند، اکنون قصد داریم یک محصول ویژه دیگر که با محصولات معرفی شده در بالا کاملا متفاوت می باشد را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

اگر در منزل خود فرزند کوچک و یا کودک دارید حتما می دانید که کودکان با دیدن و انجام دادن کارها می توانند چیزهای زیادی یاد گرفته و به نوعی فکر و قدرت یادگیری خود را افزایش دهند، برای مثال کودک با دیدن یک کارتون مناسب آموزشی می تواند چیزهای زیادی مانند بازی کردن و انجام دادن کارهایی که در کارتون دیده است می تواند چیزهای زیادی را یاد بگیرد و همین یاد گرفتن ها می باشد که کودک را برای زندگی در یک جامعه مدرن و دائما در حال پیشرفت آماده می کند.

حتما می دانید که کارتون و انیمشن های که از تلویزیون پخش می شوند تاثیر بسیار زیاد و فوق العاده ای در یادگیری کودکان دارد و آنها با دیدن این فیلم های کودکانه و مشاهده کارهایی که شخصیت و قهرمان اصلی کارتون انجام میدهد دوست دارند خودشان نیز این کارها را تجربه کرده و بفهمند که چه چیزی اتفاق می افتد، مثلا یک دفعه می بینید که کودکان پسر با دیدن کارتون های قهرمانی مانند سوپر من خودشان را شبیه شخصیت کارتونی سوپر من درست کرده و بالا و پایین می پرند و دوست دارند کارهای آن را تکرار کنند و این یک نشانه خوب می باشد که کودک از دیدن این فیلم ها تاثیر گرفته و دوست دارد تجربه ای داشته باشد، و یا کودکان دختر با دیدن کارتون های دخترانه مانند فروزان بسیار مهربان تر شده و با اسباب بازی های خود طوری رفتار می کنند که از آنها مراقبت می کنند، همین تاثیرات کارتون هاست که برای کودکان بسیار مهم بوده و می تواند در چگونه بودن آنها در آینده نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

معمولا در این مواقع اکثر کارشناسان به والدین کودکان توصیه می کنند که با آنها همراه شده و تا حد امکان به رویا و افکار آنها رنگ واقعیت بدهند و بگذارند کودک این حالات را در واقعیت تجربه کرده و درک بهتری از مسایل این حالات داشته باشند، مثلا زمانی که پسر بچه ای دوست دارد خود را شبیه شخصیت سوپر من درست کند خانواده نیز با او همراه شده و با تهیه لباس واقعی سوپر من به رویای آنها رنگ واقعیت داده و کمک کنند تا کودک خودش را مانند شخصیت سوپر من احساس کند و بازی کرده و کارهای که در کارتون دیده را نیز تجربه کند.

لباس کامل شخصیت سوپرمن

این لباس نیز در بازار موجود بوده و با استفاده از بهترین پارچه نخی طراحی و تولید شده است که مخصوص کودکان بوده و می توان براحتی تهیه کرد و به کودکان خود هدیه داد تا کودکان شما با پوشیدن آن خود را مانند شخصیت قهرمان سوپر من درست کرده و بازی کرده و حسابی سرگرم شوند.

حتما کودک شما با دیدن این هدیه دوست داشتنی سورپرایز شده و بسیار خوشحال می شود و می تواند مدت ها با آن سرگرم شود.

لباس سوپر من، شامل بلوز و شلوار، شنل و نقاب مخصوص سوپر من می باشد که در پک کامل بوده و البته در چندین نوع در بازار موجود می باشند، برخی از آنها از کیفیت پارچه و دوخت مناسبی برخوردار نیستند، در این مورد حتما توجه داشته باشید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا محصول اصلی را با کیفیت جنس بسیار خوب دریافت کنید.

دوستان و همراهان همیشگی اینبار نیز در این مقاله با بررسی ۳ مورد از لوازم کاربردی دیگر تمام سعی و تلاش خود را کردیم تا با جمع آوری مطالب مفید در مورد ویژگی های این محصولات راهنمایی جامع و خوبی برای شما داشته باشیم، امیدواریم این مقاله در این مورد برای شما مفید بوده و در انتخاب بهتر شما نقش خوبی داشته باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. اسماعیل می‌گوید

    خیلی مفید بود ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.