راه‌اندازی تلفن اینترنتی با تمام امکانات

راه اندازی تلفن اینترنتی با تمام امکانات چه کمکی به ما می کند و همچنین امکانات تلفن اینترنتی چیست و چه کمکی به ما می کند؟

راه‌اندازی تلفن اینترنتی
این مقاله را به صورت خلاصه با سوالات پر تکرار شروع میکنیم.

برای راه اندازی سرویس ویپ نیاز به چه سخت افزار و چه نرم افزارهایی داریم؟

آیا امکان اتصال سی آر ام ابری و مرکز تلفن ابری و سیستم حسابداری وجود دارد؟

تلفن اینترنتی، مناسب چه کسب و کارهایی است آیا برای کسب و کارهای بزرگ و با چندین دفتر کاربرد دارد یا کسب و کارهای کوچک؟

تلفن اینترنتی بدون بلاک شدن شماره داریم؟

زمان راه اندازی سرویس ویپ چند روزه است؟

مالکیت شماره تلفن اینترنتی چگونه است؟

اگر این سوال ها برای شما پیش اومده پیشنهاد میکنم تا انتهای مطلب همراه ما باشید:

راه‌اندازی تلفن اینترنتی

سرویس ویپ عموما به دو صورت راه اندازی می شود با سخت افزار در محل و به صورت ابری که نیاز به سخت افزار ندارید و تنها با نصب نرم فزار سمت خود به راحتی می توانید از تمام امکانات ویپ بهرمند شوید که عموما با گران شدن سخت افزار شرکت ها  تمایل دارند به صورت ابری راه اندازی شود.

راه اندازی ویپ و اتصال به سی آر ام ابری و سیستم حسابداری با مرکز تماس ویپ تل به راحتی قابل انجام است و تنها کافیست سی آر ام را از جوان تل خرید کنید یا جوان تل را با نفرات فنی شرکت سی آر ام خود لینک کنید تا به راحتی امکان اتصال فراهم شود البته در نظر داشته باشید که مرکز تلفن جوان تل تا الان به بیش از ۱۰ شرکت مطرح سی آر ام متصل شده و نیاز به کار اضافی نمی باشد.

اتصال به سی ار ام معمولا بسیار کاربردی می باشد برای مثال فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی دارید و مشتریان زیادی با شما تماس میگیرند و روال پیگیری سفارش معمولا با تعداد مشتریان زیاد سخت و فراموش شدنی می باشد و معمولا بعد از قطع تماس اگر تعداد تماس زیاد باشد مشتری فراموش می شود ولی با داشتن سی آر ام و اتصال آن به سیستم ویپ به صورت پاپ آپ هنگام تماس مشخصات مشتری دریافت می شود و خلاصه تماس را کامنت خواهید کرد و روال پیگیری و ایجاد سر نخ انجام می شود و همچنین فرض کنید مشتری از شما تا الان خریدهای بسیاری انجام داده است و با تماس و نمایش مشخصات به راحتی میتوانید سوابق خرید مشتری را ببینید و بر اساس رفتار مشتری با او مذاکره کنید و آدرس و مشخصات کامل او را داشته باشید.

سیستم ویپ و تلفن اینترنتی برای تمام کسب و کارها ضروری می باشد معمولا در کسب و کارهای کوچک باعث منسجم دیده شدن افراد می شود و باعث اعتمادسازی کامل می شود و در کسب و کارهای بسیار بزرگ هم چندین دفتر حتی در شهرهای دیگر هم می توانید به صورت یکپارچه مدیریت کنید و با مرکز تلفن جوان تل به راحتی می توان مدیریت هر دفتر و هر قسمت را به شخص مورد نظر سپرد و این مدیر فقط توانایی مدیریت بخش خود را دارد و ضبط مکالمات گروه های دیگر یا گزارشگیری قسمت های دیگر را نمی تواند ببینید و باعث می شود به راحتی کل کسب و کارهای بزرگ را مدیریت کرد.

بلاک شدن شماره موبایل برای بازاریابی
بسیاری از مشترکین ما اعلام کرده اند بعد از گذشت چند ساعت از خرید سیم کارت و بازاریابی سیم کارت آن ها مسدود خواهد شد و امکان کارکردن ندارد در صورتی که از شماره های تلفن اینترنتی با قابلیت چندین تماس استفاده کنید به راحتی می توانید با داشتن حتی یک خط با چندین بازاریاب داشته باشید.

زمان راه اندازی تلفن ویپ چقدر است؟
معمولا زمان راه اندازی خط و تحویل خط در ششرکت های مختلف متفاوت می باشد اما خطوط اینترنتی معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت می باشد و خطوط مخابرات یک تا دو ماه زمان بر می باشد.

مالکیت تلفن اینترنتی در جوان تل با مشتری می باشد و با مشخصات کامل خود شخص یا شرکت انجام می شود در صورتی که مالکیت خط در بعضی شرکت ها به عهده آن شرکت می باشد و به صورت اجاره می باشد.

روال خرید در سایت جوان تل به این صورت می باشد که مشتری در ابتدا تماس گرفته و مشاوره کامل می شود و پلن مورد نظر خود را مشخص می‌کند و خط خود را انتخاب می‌کند بعد از فعال شدن خط سناریو تماس مشتری پیاده سازی می شود. در صورت نداشتن گوینده ما با بهترین گویندگان کشور در استدیو اختصاصی صدای منشی گویا شما را ضبط خواهیم کرد نگران نباشید ضبط صدای منشی گویا در استدیو جوان تل معمول ۲۴ ساعت بیشتر زمان بر نمی شود  و در نهایت آموزش و تحویل انجام خواهد شد.

راه‌اندازی تلفن اینترنتی

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. سعید می‌گوید

    مرکز تماس ویپ هر چقدر درست تر تنظیم بشه و امکانات بیشتری داشته باشه قطعا توی فروش تاثیر داره در حال جستجو امکانات مرکز تلفن های شرکت های مختلف هستم گویا سیموتل مرکز تماس بسیار کاربردی هست اما هنوز نمیدونم از کدام شرکت خرید کنم شرکت های تل با ما و جوان تل و نسیم تل را پیدا کردم و مذاکره کردم قیمت ها متفاوت هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.