معرفی محصولات ضد پف و تیرگی چشم

از آنجا که یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت‌های صورت دور چشم‌ها هستند، هر کرم ضد آفتابی به درد این قسمت نمی‌خورد و اگر دور چشم شما دچار مشکل شود باید با کرم‌های ضد چروک مخصوص چروک‌های دور چشم به ترمیم پوست خود بپردازید. یکی از شایع‌ترین انواع مشکلات پوست دور چشم تشکیل حلقه‌های گود سیاه به دور چشم است. این حلقه‌ها در ناحیه پای چشم بیشتر شما را آزار می‌دهد و بیشتر به چشم می‌آید. این کار را باید از دوران جوانی شروع کنید و با رساندن انواع مواد ترمیم کننده روند بازسازی پوست دور چشم را جدی بگیرید.

معرفی محصولات ضد پف و تیرگی چشم

از بهترین محصولات ضد پف و تیرگی چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- کرم دور چشم اوریفلیم

کرم دور چشم اوریفلیم یکی از محصولات منحصر به فرد برند معتبر اوریفلیم است که برای افراد بین ۲۰ تا ۳۵ ساله توصیه می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول خاصیت آبرسانی قوی آن است که باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست می‌شود. استفاده روتین از این کرم به دلیل دارا بودن کافئین باعث رفع پف و تیرگی زیر چشم شده و پوست اطراف ناحیه چشم را شفاف‌تر می‌کند. همچنین کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم با خاصیت آبرسانی قوی و پر کردن فاصله‌های بین سلولی باعث رفع چین و چروک‌های ظریف شده و از پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند. این کرم برای انواع پوست مناسب است و باعث تغذیه لایه اپیدرم پوست می‌شود.

۲- کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره برای مصرف طولانی مدت شما طراحی شده است و شما با استفاده از این کرم به راحتی صورت خود را در برابر شکستگی کلاژن در ناحیه دور چشم بیمه می‌کنید. انواع مشکلات پوست دور چشم از شکستگی کلاژن در ساختار و ترکیب پوست نشات می‌گیرد و این تنها یک راه دارد و آن هم استفاده از موادی است که بتواند سلول‌های پوست را به تولید کلاژن وادار کند. سلول‌های پوستی شما با دریافت کرم دور چشم سینره به کلاژن سازی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌پردازند.

یکی از موادی که از ابتدای ۳۰ سالگی سطح آن در بدن انسان افت می‌کند Q10 است؛ کو آنزیمی که به خودی خود در بدن انسان تولید می‌شود اما با بالا رفتن سن بدن دیگر ناتوان از تولید آن می‌شود و باید به صورت خارجی به پوست شما برسد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود در کرم دور چشم سینره همین کیوتن است که می‌تواند پوست صورت شما و به ویژه پوست دور چشم شما را با این ماده حیاتی که عملا اکسیر جوانی است پوشش دهد.

۳- کرم دور چشم سی گل

کرم دور چشم سی گل با خاصیت ضد پیری و چین و چروک مناسب برای انواع پوست بوده و با استفاده از این کرم به تدریج شاهد کاهش و یا از بین رفتن چین و چروک و خطوط ناشی از بالا رفتن سن خواهید بود. از این کرم باکیفیت در نواحی اطراف لب و گوشه‌های آن نیز می‌توان استفاده کرد. ترکیبات به کار رفته در کرم دور چشم سی‌گل، علاوه بر خاصیت ضد پیری، مرطوب کننده و تغذیه کننده سلول‌های پوستی دور چشم نیز هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم می‌توان به حاوی لیپوزوم اسیدهای میوه (AHA)، لیپوزوم، ویتامین‌های C و E، سدیم PCA، اسکوالن کاهش چروک‌های سطحی دور چشم کاهش پف و کبودی و تغییر رنگ دور چشم مرطوب و لطیف نگاه داشتن پوست دور چشم دارای خاصیت ضد پیری نیز اشاره کرد.

پیشنهاد مقاله: نحوه استفاده کرم دور چشم چگونه است؟!

۴- کرم دور چشم فیس دوکس

کرم ضد چروک دور چشم فیس دوکس، ضد چروک قوی برطرف کننده تیرگی و پف دور چشم همراه با مرطوب کنندگی و بازسازی قوی پوست دور چشم حاوی کمپلکس‌های ضد پیری پوست لیپوزومال است. این ماده باعث رفع تیرگی و پف دور چشم شده و مصرف آن قوام پوست را به دنبال دارد. لیفت دور چشم عصاره لیپوزومال با تحریک فعالیت هورمون شادابی بدن _بتا اندورفین_ و دی هیدرواپی آندروسترون بخصوص در سنین بالا موجب بازسازی خاصیت کشسانی و لیفت پوست و افزایش ضخامت پوست نازک شده در اثر افزایش سن پس از یک ماه می‌شود.

۵- کرم دور چشم پریم

کرم دور چشم پریم در واقع یک فرآورده سه کاره (ضد پف، ضد چروک، ضد تیرگی) محسوب می‌شود. کرم دور چشم پریم، با تحریک ساخت کلاژن و افزایش الاستیسیته به افزایش قوام و استحکام پوست کمک می‌کند. همچنین با نرم کنندگی و مرطوب کنندگی و بهبود جریان خون ناحیه اطراف چشم، به کاهش حلقه‌های تیره دور چشم می‌پردازد. این محصول آبرسان، جوان‌کننده، ضدالتهاب و آنتی اکسیدان قوی نیز هست و به محافظت از شبکه‌های مویرگی اطراف چشم می‌پردازد. کرم دور چشم پریم برخلاف بسیاری از کرم‌های دور چشم فاقد ترکیبات حساس به نور (هیدروکینون) است و قابل استفاده در هر ساعت از شبانه‌روز می‌باشد و برای انواع پوست نیز مناسب است.

پیشنهاد مقاله: چطور با کرم پودر، کانسیلر و پرایمر تیرگی دور چشم را پوشش دهیم؟

چرا خرید محصولات ضد پف و تیرگی چشم از موتن رو؟

موتن رو با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را میسر کرده است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوره‌های موتن رو در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد خرید اینترنتی محصولات ضد پف و تیرگی چشم به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند. برای خرید انواع کرم دور چشم اینجا کلیک کنید.

برای خرید محصولات مراقبت از پوست اینجا کلیک کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.