برای آموزش مهارت آرایشگری در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

آیا به یادگیری مهارت آرایشگری علاقه دارید؟ اگر به دنبال آموزشگاه آرایشگری در تهران هستید، به دنبال آموزشگاه آرایشگری باشید که بهترین خدمات آموزشی را به شما ارائه دهد؛ اما سوال اینجاست که بهترین خدمات آموزشی کدام ها هستند و آیا مرکزی که تمامی آن ها را ارائه دهد در تهران وجود دارد؟ اگر دوست دارید با معیارهای یک آموزشگاه آرایشگری در تهران خوب آشنا شوید، با خواندن این مطلب، نه تنها با این ویژگی ها بلکه با یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران آشنا خواهید شد.

مهارت آرایشگری در تهران

ویژگی های یک آموزشگاه آرایشگری ممتاز چیست؟

اغلب آموزشگاه های آرایشگری ممتاز دارای بهترین امکانات برای آموزش تمام مسائل مربوط به آرایشگری را دارند؛ اما بهتر است قبل از ثبت نام در این کلاس ها با تمامی این ویژگی ها آشنایی قبلی داشته باشید. در ادامه این مطلب، به معرفی ویژگی های یک آرایشگاه آموزشی ایده آل خواهیم پرداخت:

آموزش آرایشگری از مبتدی تا پیشرفته

یک آموزشگاه آرایشگری معتبر، دارای تمامی سطوح آموزشی از مبتدی تا پیشرفته است. در این آموزشگاه شما می توانید بدون هیچ پیش زمینه ای در یکی از دوره ها ثبت نام کرده و مراتب آموزشی را طی کنید. اگر می خواهید در تمامی زمینه ها دستی بر آتش داشته باشید، بهتر است با دوره های زیر آشنا شوید:
• دوره پیرایش مو و ابرو
• دوره میکاپ و براشینگ
• دوره مانیکور و پدیکور
• دوره رنگ مو و تمامی زیر شاخه های این دوره
این دوره ها، از مراحل اصلی آرایشگری محسوب شده و هر یک دارای سطوح مبتدی تا پیشرفته هستند.

دارای مدرک اتمام دوره

بهترین آموزشگاه آرایشگری، آموزشگاهی است که در پایان هر دوره به هنرجویان مدرکی به عنوان پایان دوره اعطا کند. این مدرک باید مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای باشند. مهر و امضای مربی در این مدرک دارای اعتبار ست. تا جایی که شما می توانید با داشتن این مدرک، آرایشگاه اختصاصی خود را افتتاح کنید.

دارای فضایی مناسب با امکانات کافی

یک آموزشگاه آرایشگری در تهران، دارای محیطی وسیع است که دارای قسمت های مختلف برای انجام کارهای متفاوتی است. برای مثال، آموزش میکاپ در قسمتی و آموزش رنگ مو در قسمتی دیگر انجام می شود. این سالن، دارای قفسه های متعددی با وسایل لازم برای تخصص های مختلف است. مربی و مانکن در جایی قرار دارند که همه هنرجویان بتوانند به خوبی دست مربی را ببینند. امکانات سالن برای هر تخصصی فراهم است برای مثال برای آموزش دوره براشینگ، پریزهای برق متعددی در نزدیکی میز و صندلی ها وجود دارد و قدرت سیم کشی ساختمان نیز توانایی تحمل روشن بودن تعداد زیادی از وسایل برقی را دارد.

مهارت آرایشگری در تهران

رعایت بهداشت و پاکیزگی

سالن های معتبر، نه تنها دارای مجوز وزارت بهداشت هستند، بلکه در تمیزی و رفع آلودگی های محیطی بسیار کوشا هستند. وجود سرویس دستشویی تمیز در سالن الزامی بوده و تمامی وسایل بعد از مصرف یا دور ریخته می شوند و یا با مواد ضدعفونی کننده شسته می شوند. برای مثال، قیچی اصلاح، یکی از وسایلی است که نمی تواند یک بار مصرف باشد، در نتیجه مربی باید آن را قبل و بعد از اصلاح با الکل تمیز کند.

دیگر مشخصات آموزشگاه آرایشگری ایده آل برای شما

آنچه تاکنون ذکر شد، چهارچوب های کلی بودند که باید در هر سالن آرایشگری که قصد اجرای دوره های آموزشی دارد وجود داشته باشد اما برای انتخاب سالن برای یادگیری مهارت آرایشگری می توانید علاوه بر موارد ذکر شده به مسائل دیگری نیز توجه کنید:

نزدیک بودن سالن آرایشگاه به منزل شما

دور بودن آموزشگاه از منزل یا محل کار شما می تواند مشکلاتی را برایتان به همراه داشته باشد. برای مثال شاید لازم باشد وسایلی را همیشه با خود به کلاس برده و بیاورید. حمل این وسایل می تواند برایتان مشکل باشد. در روزهای پرترافیک ممکن است دیر به کلاس برسید و از مطالب گفته شده در کلاس استفاده کامل نکنید.

قیمت دوره ها و وسایل جانبی

قبل از ثبت نام در دوره های قیمت دوره مورد نظر و در صورت ثبت نام در تمامی دوره های از تخفیفات موجود مطلع شوید. مورد بعدی لزوم خرید وسایل جانبی است. تعداد و نوع وسایل لازم را پرسیده و قیمت آن ها را نیز لحاظ کنید. گاه ممکن است نیاز به تهیه کتاب یا لوح فشرده ای از طرف خود آموزشگاه باشد، اگر برای دریافت آن نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ای باشد، بهتر است از همان ابتدا از این موضوع اطلاع داشته باشید.

آگاهی از تعداد جلسات

قبل از ثبت نام در دوره های آموزش آرایشگری، بهتر است از تعداد و ساعت جلسات آموزشی و همچنین تئوری یا کتبی بودن آموزش مطلع باشید. تعداد جلسات مجاز برای غیبت و امکان گرفتن فیلم یا عکس از جلسات نیز جز مسائلی هستند که باید قبل از ثبت نام از مدیریت آموزشگاه آرایشگری پرسیده باشید.

مهارت آرایشگری در تهران

جمع بندی
اگر به دنبال بهترین آرایشگاه آرایشگری در تهران هستید، ما آرایشگاه دو بانو را به شما پیشنهاد می دهیم. در این آرایشگاه، شما می تونید تمامی مهارت های لازم برای آرایشگری را فرا گرفته و در پایان دوره ها با مدرکی معتبر از جانب سازمان فنی و هنری، سالن آرایشگری خود را افتتاح کنید. شما می توانید بعد از مدتی با مجهز کردن سالن آرایشگری‌تان، به عنوان یک آموزشگاه آرایشگری در تهران فعالیت خود را به عنوان گروهی حرفه ای آغاز کنید. اگر برای شرکت در کلاس های آموزشی دو بانو به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید به آدرس dobanoo.com مراجعه نمایید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.