خرید بلیط هواپیما کرمانشاه و رزرو هتل ارزان در کرمانشاه با رادار۳۶۱

کرمانشاه به دلیل برخورداری از جاذبه‌های تاریخی بسیار مهم و طبیعتی جذاب و بکر گردشگران زیادی دارد و پرواز تهران کرمانشاه پرواز پرترددی محسوب می‌شود. در این مطلب شما را در مورد زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما کرمانشاه راهنمایی می‌کنیم و در پایان مقاله شما را با یکی از بهترین سامانه‌های خرید و رزرو بلیط هواپیما کرمانشاه و هتل کرمانشاه با ارزان‌ترین قیمت ممکن آشنا می‌کنیم.

بلیط هواپیما کرمانشاه

پرواز تهران کرمانشاه هر روز هفته در چند نوبت (معمولاً ۵ نوبت) از ساعت ۴:۵۵ تا ۲۰:۵۰ انجام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه که با نام فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی نیز شناخته می‌شود، پراهمیت‌ترین و بزرگ‌ترین فرودگاه و کشور و پایانه حمل‌ونقل غرب کشور است و ۳ ترمینال دارد. این فرودگاه سالانه مبدأ و مقصد بیش از ۵۰۰ هزار مسافر است. مقصد پروازهای داخلی کرمانشاه شهرهای تهران، عسلویه، مشهد، شیراز و کیش است.

مبدأ پروازهای تهران کرمانشاه فرودگاه مهرآباد است. این فرودگاه پس از فرودگاه‌های مسجد سلیمان، بندر لنگه، قلعه مرغی و خرم آباد، پنجمین فرودگاه کشور محسوب می‌شود و در سال ۱۳۱۷ تأسیس شده است. مهرآباد هر سال مبدأ و مقصد بیش از ۱۳۰ هزار پرواز داخلی و خارجی و بیش از ۱۰ میلیون مسافر است.

چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز کرمانشاه را دارند؟

پرواز کرمانشاه توسط چهار شرکت هواپیمایی ایران ایر، اتا، آسمان و قشم ایر انجام می‌شود و بیشتر پروازهای این مسیر به عهده شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و آسمان است.

شرکت‌های هواپیمایی دیگری که پرواز کرمانشاه را دارند، می‌توان به شرکت هواپیمایی کاسپین، کیش ایر، ایران ایرتور، ماهان، معراج و زاگرس اشاره کرد.

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان کرمانشاه را بخریم؟

تعطیلات نوروز، اواخر بهار و سه ماه تابستان فصل پیک سفر به کرمانشاه محسوب می‌شود (زمان برگزاری جشن تنبورنوازی گروهی و همخوانی زنان و مردان کرمانشاهی نیز عده زیادی روانه کرمانشاه می‌شوند). تقاضا برای سفر به کرمانشاه در این ایام به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند و و این موضوع افزایش قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه را به دنبال دارد؛ بنابراین زمان خوبی برای خرید بلیط هواپیما کرمانشاه نیست.

اما فصل زمستان به دلیل اینکه کرمانشاه زمستان‌های بسیار سردی دارد، تقاضا برای سفر به کرمانشاه کاهش می‌یابد و فرصت خوبی برای رزرو و خرید بلیط هواپیما ارزان کرمانشاه با قیمت مناسب است. درضمن می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری کرمانشاه سفر هوایی کاملاً ارزان به این شهر داشته باشید.

بلیط لحظه آخری که معمولاً در ساعات پایانی مانده به پرواز و به صورت کاملاً محدود و فوری فروخته می‌شود، تنها زمانی عرضه می‌شود که ظرفیت هواپیما در واپسین ساعات مانده به پرواز تکمیل نشده باشد و یا تقاضا برای سفر به کرمانشاه کاهش شدیدی داشته باشد. درصورتی‌که در هر روز و ساعتی می‌توانید به کرمانشاه سفر کنید، حتماً به فکر خرید بلیط لحظه آخری باشید. در ضمن بلیط ساعات عصر و آخر شب در مقایسه با بلیط سایر ساعات، قیمت مناسب‌تری دارند.

خرید بلیط هواپیما کرمانشاه و رزرو هتل کرمانشاه با رادار۳۶۱

رادار۳۶۱ موتور جستجوی قدرتمندی محسوب می‌شود که با هدف تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین قیمت ممکن طراحی شده است. شما می‌توانید با تعیین مبدأ مقصد و تاریخ مورد نظرتان، فهرستی از تمام پروازهای قابل‌خرید در مسیر تعیین‌شده را مشاهده کنید و برای خرید به سایت مربوطه هدایت شوید.

رادار برای اینکه بتوانید پرواز موردنظرتان را سریع‌تر پیدا کنید، به شما اجازه می‌دهد پروازها را بر اساس کمترین قیمت، پیشنهاد رادار، نزدیک‌ترین زمان به زمان پرواز و کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز مرتب کنید. فیلتر کردن پروازها بر اساس نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی، محدوده زمانی، ساعات پرواز و کلاس پروازی از ویژگی‌های شاخص رادار است که می‌تواند یافتن بلیط موردنظرتان را برای شما آسان‌تر کند. در ضمن شما می‌توانید با کلیک روی گزینه جزئیات پرواز، نوع هواپیما و مدت‌زمان پرواز را نیز مشاهده کنید.

شما می‌توانید علاوه بر خرید و رزرو بلیط هواپیما کرمانشاه و سایر پروازها، برای رزرو هتل کرمانشاه و رزرو هتل در سایر شهرها با ارزان‌ترین قیمت نیز از طریق رادار اقدام کنید. برای رزرو هتل با پایین‌ترین قیمت ممکن از طریق رادار، شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و ظرفیت اتاق‌تان را مشخص کنید (البته انتخاب ظرفیت اتاق اختیاری است) تا فهرستی از هتل‌ها و حداقل قیمت تمام آن‌ها را ببینید (با کلیک کردن روی نام هر هتل می‌توانید قیمت‌های ارائه‌شده برای آن را از سوی سایت‌های مختلف رزرو هتل را ببینید). شما می‌توانید از میان قیمت‌های ارائه‌شده برای هر هتل ارزان‌ترین قیمت را انتخاب و برای انجام فرایند رزرو وارد سایت مربوطه شوید.

خوشبختانه می‌توانید هتل‌ها را نیز بر اساس کمترین قیمت، بالاترین امتیاز، بیشترین ظرفیت و پیشنهاد رادار مرتب کنید. برای اینکه هتل موردنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید، می‌توانید هتل‌های نمایش داده‌شده را بر اساس تعداد ستاره، امکانات و امتیاز فیلتر کنید. قابلیت فیلتر کردن هتل‌های برخی از شهرها بر اساس ویژگی‌های خاصی مثل نزدیک بودن هتل به مطرح‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر یا قرار داشتن در محدوده تاریخی شهر یا سنتی بودن هتل‌ها و… نیز وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب رادار این است که شما می‌توانید محدوده قیمتی اتاق‌های هتل‌های شهر موردنظرتان را بر اساس ظرفیت به ازای هر شب اقامت یا کل مدت‌زمان تعیین‌شده برای اقامت را مشاهده کنید.

در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل رادار ارزان‌ترین هتل‌های شهرهای محبوب گردشگری ایران یعنی شهرهای تهران اصفهان، مشهد، شیراز، یزد، کیش و قشم نمایش داده می‌شود که می‌تواند به تسهیل انتخاب هتل ارزان کمک بسیار زیادی کند.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.