نکات مهم برای خرید یک سرویس خواب خوب

همه‌ی ما به دنبال داشتن یک اتاق خواب رویایی هستیم و تهیه سرویس خواب خوب مهم ترین انتخاب برای تکمیل اتاق خواب رویایی ماست. برای درست کردن اتاق خوابی زیبا و راحت نیازمند خرید وسایل مناسب است که البته بشود با کمترین قیمت بهترین و مناسب ترین وسایل را تهیه کرد.

مهم ترین آیتم یک اتاق خواب، فضای خوابیدن و استراحت است که بیشترین فضا را در اتاق در بر می گیرد، پس بهتر است خرید ملزومات این نقطه مرکزی اتاق را با حساسیت بیشتری انتخاب کنیم.

در خرید سرویس خواب مناسب باید به چندین نکته مهم مانند قیمت، ابعاد، جنس سازه، طراحی و دیزاین و کیفیت و … توجه کنیم که در ادامه مطلب در رابطه به این نکات مفصلا صحبت خواهیم کرد.

تخت خواب شما باید بیشترین کیفیت را داشته باشد زیرا بدن شما در زمان خواب باید در راحت ترین میزان ممکن قرار بگیرد تا بتوانید استرحت کافی داشته باشید و انرژی لازم را بدست آورید.

سرویس خواب خوب

اگر شما هم تازه به دنبال خرید وسایل اتاق خوابتان هستید ما سعی داریم تا به شما کمک کنیم تا بتوانید با استفاده از این نکات مهم در زمان خرید سرویس خواب ارزان و با کیفیت بهترین انتخاب را داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

سرویس خواب مقرون به صرفه

در خرید سرویس خواب اولین چیزی که توجه ما را جلب می‌کند قیمت آن است به طور کلی اولین ایتمی که در هر خریدی مد نظر همه ما قرار می گیرد قیمت مناسب کالایی است که برای خرید انتخاب کردیم. یکی از بهترین خریدهایی که در هر زمینه می توانیم داشته باشیم، انتخاب کالایی است که علاوه بر کیفیت مطلوب و زیبایی قیمت مناسبی داشته باشد و تمامی قشر های جامعه امکان تامین داشته باشند. ما در آریا چوب در تلاش هستیم تا با بهترین قیمت برای شما بهترین سرویس خواب ها را با بهترین کیفیت تولید کنیم.

سرویس خواب های آریا چوب بیشترین تنوع در طراحی بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها را را برای شما عزیزان فراهم می کند.

سرویس خواب ارزان

 کیفیت ساخت سرویس خواب

دومین آیتمی که در خرید تخت خواب بسیار حائز اهمیت است، میزان کیفیت آن است.

بدنه تخت خواب باید مقاومت کاری برای تحمل فشار وزن افراد را داشته باشد. بعضی از اجناس فقط برای زیبایی هستند و اصلا کیفیت لازم را ندارند  و حتی ممکن است شما پول زیادی برای تهیه آن صرف کرده باشید ولی کیفیت لازم را نداشته باشد. جنس بدنه ممکن فلزی یا چوبی باشد. بدنه های فلزی بسیار سنگین هستند و حمل آن ها بسیار سخت است و ممکن است دچار زنگ زدگی شود. فلزات را خیلی نمی توان طرح داد به همین خاطر طرح های آن محدود است.

امروزه بهترین نوع، سرویس خواب های چوبی است. هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت. چوب به دلیل اینکه میتوان به شکل های بیشتری آن را طراحی کرد مورد پسند بیشتری قرار گرفت.

چوب های ام دی اف یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت سرویس خواب است که علاوه بر زیبایی و کیفیت مناسب، قیمت فوق العاده رقابتی و مقرون به صرفه ایی دارد.

تخت خواب های ام دی اف طرح ها و مدل های زیادی دارد که هر نوع سلیقه ایی می تواند از آن ها استفاده کند. این نوع سرویس ها علاوه بر اینکه آماده آن ها موجود می باشد و به راحتی می توانید خرید کنید، همچنین می توانید بر حسب سلیقه خودتان سفارش دهید تا طبق معیارهای شما ساخته و تولید شود.

ما در آریا چوب آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان هستیم و در تلاشیم تا بهترین هارا برای شما فراهم کنیم.

سرویس خواب

ابعاد مناسب تخت خواب

ابعاد یک تخت علاوه عرض آن، ارتفاع آن بسیار مهم است.

قبل از اینکه ابعاد تخت خواب را سفارش دهید باید به یک نکته خیلی مهم توجه کنید، ابعاد تخت خواب شما باید متناسب با ابعاد اتاق خواب شما باشد. این اشتباه رایج خیلی اتفاق افتاده است که یک سرویس خواب بزرگ برای یک اتاق کوچک خریداری شده است و بعد از خرید متوجه این موضوع شده باشند.

اگر شما یک نفر هستید و برای راحتی بیشتر به دنبال سرویس خواب دو نفره هستید اما فضای اتاق خواب شما کوچک است و فضای محدودی دارید بهتر است به جای دو نفره از ابعاد یک و نیم نفره استفاده کنید. هم فضای کمتری از اتاق شما اشغال می شود و هم شما فضای استراحت بیشتری دارید.

شما می توانید ابعاد مختلفی را برای ساخت سفارش دهید ولی ابعاد استاندارد تخت خواب های متوسط و معمولی با عرض ۹۰ سانتی متری برای یک نفره، و عرض ۱۶۰ سانتی متری برای تخت  دو نفره مناسب هستند. همچنین قیمت ابعاد آن با توجه به خرید سرویس خواب متغیر خواهد بود.

یکی از ویژگی­های مهم یک تخت‌خواب خوب گردش هواست که لازمۀ آن ارتفاع مناسب تخت است.

یک تخت‌خواب استاندارد نباید مماس با زمین باشد. هرچند باز بودن زیر تخت شما را مجبور می­‌کند تا مدام آن را تمیز کنید اما لبه‌­های مماس نیز مانع از گردش هوا می‌­شود. برای سهولت در تمیز کردن زیر تخت‌خواب سعی کنید تختی انتخاب کنید که دسترسی به قسمت زیرین آن آسان‌­تر باشد.

بهترین زاویه‌ای که هنگام نشستن روی تخت باید بین زانو و ران ایجاد شود ۹۰ درجه است به طوری که کف پاها در تماس کامل با کف زمین باشد و زانوها قائم بر بدن باشند.

از این رو ارتفاع مناسب برای یک تخت‌خواب استاندارد برای یک فرد بالغ بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی­متر است و اندازه­‌هایی کمتر و یا بیشتر از آن دردسرآفرین خواهند بود.

طراحی و زیبایی سرویس خواب

سرویس خواب نقطه خواب مرکزی اتاق خواب شماست پس بیشترین تاثیر در زیبایی اتاق شما را دارد. زیبایی یک رخت خواب به دو نکته بستگی دارد.

  • نوع طراحی سرویس خواب
  • ترکیب رنگی

انتخاب رنگ سرویس کاملا یک امر شخصی و سلیقه ای است که هر فردی بر حسب سلایق خود آن را انتخاب می کند.

طراحی رختخواب شما باید کاملا متناسب با فضای اتاق شما باشد.

اگر فضای اتاق شما کوچک است شما استفاده های زیادی می توانید از تخت خواب داشته باشید فقط باید در انتخاب سرویس خوابتان دقت کنید. امروزه تنوع زیاد است و به راحتی می توانید از نوع پیش ساخته استفاده کنید که هزینه اضافی بابت طراحی اختصاصی را کم کنید.

می توانید تخت خوابی را انتخاب کنید که زیر آن کشو تعبیه شده باشد تا بتوانید از فضای زیر تخت استفاده بهینه کنید. همچنین طرح هایی هستند که در تاج تخت یا پایین تخواب قفسه کتاب ساخته شده است که برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب است.

اگر فضای اتاق شما بزرگ است، انتخاب شما راحت تر است و می توانید طبق علاقه و سلیقه خودتان انتخاب کنید و از فضا لذت ببرید.

جمع بندی

هرچند انتخاب تخت‌ خواب یک موضوع کاملاً سلیقه‌­ای است، اما توجه به برخی نکات به شما در انتخاب یک تخت‌خواب استاندارد کمک خواهد کرد. در نهایت وقتی صحبت از خرید سرویس خواب است چند نکته مهم را باید نظر گرفت که شامل:

  • قبل از خرید نوع نیاز خود را مشخص کنید و طبق آن اقدام کنید.
  • تخت‌خواب موردنظر را با در نظر گرفتن تمام استانداردها انتخاب کنید.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.
  • تخت خواب با کیفیت نباید موقع خوابیدن یا برخاستن، صدا دهد.
    تخت خواب چوبی از جنس MDF بهترین انتخاب است، اما توجه داشته باشید که تخت باکیفیت نباید بوی بد بدهد.
  • ابعاد آن برای حمل و نقل مناسب باشد. تختی که قطعات آن به راحتی از همدیگر جدا شوند.
  • علاوه بر طرح، رنگ، مدل و زیبایی به‌تناسب اتاق­‌خواب و ابعاد تخت‌خواب توجه کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.
  • بهترین حالت ارتفاع از سطح اتاق ۴۰ تا ۴۵ سانتیمتر است. زیرا ارتفاع کمتر از حالت استاندارد، موجب نارضایتی و جمع شدن پاها هنگام نشستن خواهد شد.
  • عرض تخت خواب نیز به مانند ارتفاع آن باید استاندارد باشد.
  • تخت باید سبک و راحت باشد تا به راحتی بتوان آن را جا به جا نمود.
  • توجه به متراژ و فضای خالی اتاق خواب
  • توجه به تعداد افراد استفاده کننده از تخت خواب
  • توجه به قد و وزن افراد استفاده کننده از تخت خواب
  • یکی از ملزومات یک تخت‌خواب استاندارد داشتن یک تشک خوب و مناسب است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژِی اگر به دنبال خرید سرویس خواب هستید به راحتی می توانید با مراجعه به سایت آریا چوب طرح و مدل خود را انتخاب کنید و از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید و همچنین از قیمت روز سرویس خواب اطلاع داشته باشید و با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.