آیا لپ تاپ ایسوس برای گیمرها مناسب است؟

اگر شما نیز خود را یک گیمینگ می دانید، در حدی که بیشتر وقت خود را برای گیم صرف می کنید، قطعا به فکر خرید یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت افتاده اید. لپ تاپ های گیمینگ دارای تنوع زیادی هستند و همین امر سبب شده که شما در انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ سردرگم شوید. اما باید گفت که تجربه کاربران نشان داده که لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می توانند جوابگوی مدت زمان طولانی برای بازی باشند.

لپ تاپ های ایسوس امروزه با پیشرفتی که در سال های اخیر داشته اند بسیار محبوب شده اند. مخصوصا لپ تاپ های بخش گیمینگ آن که دارای خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری بالایی هستند و با قیمتی معقول در اختیار گیمینگ ها قرار می گیرند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید… .

چند نمونه از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  1. لپ تاپ ایسوس مدل GU502LW
  2. لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LI
  3. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G712L
  4. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus Duo GX550LWS
  5. لپ تاپ ایسوس مدل TUF A15 2021

لپ تاپ ایسوس مدل GU502LW

این لپ تاپ شگفت انگیز، دارای یک پردازنده‌ ی Core i7 اینتل مدل i7 10750H است و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 دارد. ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی SSD از ویژگی‌های بی‌نظیر این لپ تاپ ایسوس است که با مجهز بودن به یک کارت گرافیک Nvidia Gforce مدل RTX 2070، سنگین ‌ترین بازی ‌ها را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت، اجرا می ‌کند. ۸ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی نیز مانع از هر گونه لگ در سنگین‌ ترین بازی ‌ها می ‌شود. سه پورت USB 3.2، یک پورت USB-C، کیبورد دارای نور پس زمینه‌ی بسیار زیبا، صفحه نمایش FULL HD و طراحی بدنه‌ی بسیار با کیفیت از نوع هیبریدی، از دیگر مزیت ‌های GU502LW محسوب می‌ شود. قیمت لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی GU502LW بالاتر از تمامی لپ تاپ‌ های گیمینگ ایسوس در فروشگاه مقداد آی تی است.

قیمت لپ تاپ ایسوس از تنوع بالایی برخوردار است که شما می توانید از لپ تاپ‌های ارزان قیمت تا گران ‌ترین لپ تاپ‌ های گیمینگ را در مقداد آی تی بیابید. مقداد آی تی، امکان خرید اقساطی این لپ تاپ‌ها را برای شما فراهم نموده است.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس ROG  Strix G512LI

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LUI در مقایسه با اغلب لپ تاپ‌ های گیمینگ موجود در بازار و البته مدل‌ هایی که در بالا به شما معرفی کردیم، بسیار پایین است.

این نوت بوک ۱۵ اینچی، پردازنده‌ و کارت گرافیکی مشابه با پردازنده‌ی دو مدل فوق دارد اما حافظه‌ی گرافیکی آن پایین‌تر است و تنها ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که البته از نوع SSD است.

در ادامه دو لپ تاپ گیمینگ از برندهای سامسونگ و لنوو را بررسی می کنیم تا قیمت و کارایی آن ها را با مدل هایی که از برند ایسوس در بالا آورده شد مقایسه کنیم.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG  Strix G712LU3

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Strix G712LU خیلی پایین‌ تر از مدلی است که در بالا به شما معرفی کردیم ولی به جز حافظه‌ ی گرافیکی، در تمامی مشخصات دیگر، اگر بهتر از GU 502LW نباشد، ضعیف ‌تر از آن نیست.

این لپ تاپ گیمینگ خارق ‌العاده، دارای یک پردازنده‌ی Intel Core i7 10750H، ۳۲ گیگابایت رم از نوع DDR4، و یک ترابایت هارد SSD و مجهز به پردازنده ‌ی گرافیکی Nvidia مدل GeForceGTX 1660TI و ۶ گیگابایت رم گرافیکی اختصاصی است که به راحتی سنگین ‌ترین گیم ‌ها را اجرا می ‌کند.

مجهز بودن به سه پورت USB 3 و یک پورت USB-C، کیفیت بسیار بالای ساخت کیبورد و تاچ پد، FULL HD بودن مانیتور و بدنه ‌هیبریدی بسیار خوش ساخت، از دیگر ویژگی‌ های عالی این لپ تاپ ایسوس هستند.

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Strix G712LU شاید خیلی پایین ‌تر از مدل G502LW باشد، ولی همچنان یک لپ تاپ گران قیمت محسوب می ‌شود که شما می ‌توانید آن را با گارانتی معتبر و حتی به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus Duo GX550LWS

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS از پرطرفدارترین محصولات کمپانی ایسوس است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۱۵ اینچی با دقت Full HD| 1920×1080 است که تصاویری با کیفیت و کاملا شارپ در اختیار شما قرار می ‌دهد. یک روکش مات بر روی صفحه نمایش قرار دارد که از آسیب به چشم شما در طولانی مدت جلوگیری کرده و چشم را خسته نمی‌ کند. پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک با کیفیت تعبیه شده بر روی این لپ تاپ انواع بازی ‌ها را به راحتی و بدون ایجاد مشکل اجرا می‌ کند.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF A15 2021

این لپ تاپ گیمینگ asus کانفیگ‌های مختلفی دارد و دارای بازه قیمتی متنوعی می باشد که با بودجه ای کمتر هم می توانید به یکی از این سیستم ها دست یابید. اما در مدل‌ ۲۰۲۱ این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی از پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 5800H با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز استفاده شده است که در حالت توربو سرعتش به ۴.۴ گیگاهرتز نیز می‌رسد. کارت گرافیک این کانفیگ هم NVIDIA GeForce RTX 3060 است که با ۶ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی با قدرت می‌تواند همه‌ی بازی‌های ویدیویی را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. ۱۶ گیگابایت رم و همینطور ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ SSD از دیگر ویژگی‌های فنی این لپ تاپ است.

نوع طراحی این لپ تاپ کاملا رده کاربری آن را نشان می‌دهد. کلیدهای WASD رنگ‌بندی متفاوتی دارند و همینطور بر روی بدنه‌ی لپ تاپ‌ها از الگوهای خاصی استفاده شده است. بر روی قاب پشتی لپ تاپ به صورت بزرگ عبارت TUF نوشته شده و بالا سمت راست هم لوگو این سری به چشم می‌خورد. بدنه‌ی لپ تاپ بسیار محکم و مقاوم بوده به‌طوری که در تست‌های انجام شده بر روی آن مانند تست افتادن، لرزش شدید یا تحمل گرما و سرما، به‌خوبی مقاومت کرده است. صفحه نمایش لپ تاپ Full HD بوده و از پنل IPS در ساخت آن استفاده شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ مربوط به نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتزی آن می‌شود که باعث می‌شود بتوانید تجربه گیمینگ بسیار روانی را داشته باشید. علاوه بر کانفیگ معرفی شده می‌توانید با سیستم‌های سخت افزاری متفاوتی هم Asus TUF A15 را تهیه کنید. قیمت لپ تاپ Asus TUF A15 به نسبت سایر لپ تاپ‌های مخصوص بازی قیمت مناسب‌تری دارد.

نتیجه گیری

همان طور که ملاحظه کردید لپ تاپ های گیمینگ ایسوس دارای کیفیت های فوق العاده ای هستند، اما در عین حال ممکن  است که قیمت فعلی آن ها نسبت به سایر لپ تاپ های گیمینگ بازار کمی بالا باشد، اما اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که کیفیت محصول برایتان نسبت به قیمت ها اولویت بیشتری دارد، پس انتخاب یکی از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می تواند انتخاب مناسبی باشد. از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم.

4.6/5 - (11 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. میترا عباسی می‌گوید

    سلام مننون از مطلب مفیدتون . لپتاپ ASUS ROG STRIX G513RM پردازنده RYZEN 9 6900HX رم ۱۶GB حافظه ۱TB SSD گرافیک ۶GB RTX 3060 من تهیه کردم. خیلی راضی بودم از دیجی تامین عزیز بابت ارسال و قیمت خوبشون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.